het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heerlijk snippie! Hoe laat je je haar knippen dan meis?

Ik heb mijn vriend in sept 06 leren kennen (begin schooljaar) en in okt 06 was hij altijd bij mij. Hij is eigenlijk nooit weggegaan. Hij heeft pas de zomer erop zijn flatje opgezegd maar woonde toen al lang bij mij. Mijn familie vond dat wel raar ook omdat ik net mijn andere relatie had verbroken, dat liep al een jaar aan een dun draadje... ik kwam mijn huidige vriend tegen en ik wist.. dit is 'm.. wat moet je dan? negeren? nee dus.. :)

2. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    oke noor. Nou ik ben niet echt bezig dat ik rond die 14 wat meer het moet doen. We zijn er helemaal niet echt zo heel erg mee bezig het komt als het komt zeg maar. Maar we zijn ook net bezig, want dit word voor ons de eerst ronde dus.

Ik heb wel een vraag??? hebben jullie ook tussen tijds last van lichtelijke bloedingen???

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames geen bloed meer te zien dus ik denk toch dat het een ovulatibloeding is geweest. Scjint wel vaker voor te komen bij vrouwen. Betekent wel dat ik een eisprong heb gelukkig. Innesteling zou je ook kunnen zeggen, maar dat lijkt me nog te vroeg. Nou maar wachten en dat is altijd het zwaarste gedeelte.....

Mijn ouders zijn na bijna 30 jaar huwelijk ook bij elkaar weg.... Mijn vader vertelde het toen wij net ons huisje hadden en bijna er in zouden trekken. Mijn vader zit midden in een midlifecrisis en daardoor handelt hij een beetje vreemd.... Hij doet weer net of is hij een vrije vogel...12 jaar jongere vriendin, eigenlijk alles wat typerend is voor een midlife crisis. Best zwaar, maar mijn ouders hebben gelukkig geen ruzie en kunnen goed met mekaar omgaan nog. Mijn broertje en zusjes van 10 jaar wonen nog thuis natuurlijk dus het is alleen maar mooi dat ze goed met mekaar kunne.
    Zo dat moest ik even kwijt dames!

LIefs

4. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    nou sunny inderdaad het is nu afwachten he.

Tja je weet nooit wat het leven je brengt, je moet er gewoon het mooiste er van maken en genieten van elke dag en de rest komt wel van zelf.

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heftig sunny.. lijkt me vreselijk als je ouders uit elkaar gaan. Die van mij zijn gelukkig nog bijelkaar en mijn vader toont zijn midlifecrisis door het nemen van tatoos lol.. gelukkig hoeft hij geen jongere vriendin, hij is veels te bang dat mijn moeder de benen neemt haha

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah heftig is het zeker muppet, maar ben wel blij dat het gebeurde toen ik al het huis uit ging, want anders had ik er midden in gezeten. Niemand in de omgeving (vrienden, familie) en zelf wij hadden dit nooit zien aankomen. Iedereen zei altijd jullie zijn zo'n geweldig stel en ze hebben echt al heel veel heftige dingen mee gemaakt. Mijn vaders bedrijf ging failliet doordat hij belazerd werd door zijn compagnon en ze zaten er met huis en alles in(niet verstandig, maar dat zouden ze nog veranderen, maar toen was het al te laat) Dus bedrijf failliet en het huis moet worden verkocht.... dus alles kwijt en mijn vader heeft gewoon te veel klappen gehad. Paar jaar terug zijn beste vriend verloren aan kanker. En al die dingen zijn de oorzaak geweest van zijn midlife crisis... Hij wil ineens vrij zijn en zodra iemand hem gaat claimen is hij er vandoorr... En hij heeft nu een vriendin in Roemenie....:S lekker ver weg dus lekker op afstand ze is 12 jaar jonger en hij gedraagt zich echt als een puber.... Maar jah een midlife crisis gaat vanzelf over alleen kan dat jaren duren... en dan hoeft mijn moeder hem echt niet meer terug......
    Pffff nou ik moest het even van mij afschrijven hoor sorry daarvoor!

Liefs

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden, jaaa, dankje jullie wel voor moed :D
    ik zal even goed gaan brainstormen..:D
    ben erg benieuwd hoe die gaat reageren,...... :)
    maar op mn knieen zal ik inderdaad nooooiiittt doen hahahahaha!!!

hoe voelen jullie je hier?? nog nieuwtjes??

Liefssssss

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Sunny; geeft niet hoor, hier mag je je hart altijd luchten. Wat heb jij al veel meegemaakt in jullie gezin.. pfff.. heftig hoor. Inderdaad wel veel erge dingen achter elkaar.. als hij straks is uitgeraasd staat ie straks weer bij je moeder op de stoep, dan weten ze ineens weer wat ze kwijt zijn geraakt, het enige stukje stabiliteit in je leven.. maargoed zoals jezelf al zegt heeft je moeder haar mening daar al over klaar. Kan me goed voorstellen. Zou het zelf ook niet willen. Is het lang geleden?

@perfection; ja alles goed hier, ongi is alweer bijna opgehouden. Is dus zo'n 48 uur geweest waarvan maandag en vandaaag bruinverlies en gister donkerrood (zo'n 12 uur lang).. raar

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi dames daar was ik weer!!!
    sorry maar wat een ..... klus is dat als je bijna moet spuggen!altans dat gevoel!
    heb het steeds weg weten te slikken en zuchten! de tijd kon me niet snel genoeg gaan.
    maar mijn extensions zijn er wel uit!en heb er echt een gaaf kapsel voor terug gekregen:D!ik zei tegen haar van kijk maar wat je doet als het maar niet millie meter werk word.
    nou het resultaat mag er wezen.
    Ik ga nu even rusten ben helemaal op!
    .
    afgezien het dus niet al te best met me gaat!word alleen maar beroerder!straks maar asprine want heb vanavond nog etentje met exwerk!
    gatsie laat die ongi maar komen dan ben ik er weer vanaf!
    ga straks even douche!ik wil namelijk weten of ik em haar zelf ook kan doen.de kappers doen altij over dreven hun best wat je zelf thuis nooit voor elkaar krijgt!
    eerst even wachten tot me mannetje thuis is:D!kan hij het ook even zien:D!

sunny mijn vader heeft ook een midelife crisis alleen hij beweerd dat hij in de 35jaar altijd een vriendin er naast heeft gehad!mijn ouders kunnen niet meer samen omdat mijn vader is vreemd gegaan.dat was toen ik in de 4de van de mavo zat.ik ga nu ook niet meer om met me vader wnat die vergeet me gewoon weg.of hefet nooit tijd.
    ik heb em er maar bij ener gelegd!in het begin is het moeilijk maar nu niet meer hoor.

nou dames.tot starks weer.
    liefs

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi muppet

das heeel raar ja je nu is het over?
    ik had dus precies hetzelfde als jou meid
    raar eh...
    en heb je verder wel ongi krampen dan??

Liefs

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jajaja dara kom ik weer,muooet is wel erg kort he.
    mss toch een testje aan het eind van de week aan gezine ej beroerd blijft?
    liefs

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ja dat ga ik doen.. had gister lichte ongi krampen maar niet noemenswaardig. Leek een beetje om de krampen van vorige week. Ben ook vandaag met vlagen misselijk. Begin volgende week maar eens testen.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo dames,
    Hoe is het hier? Ik dacht ik kom hier eens spieken. Hier komt ook alles aan bod hè?

Ik zit nog niet eens op het echte wachtbankje... maar meer op de bank thuis te wachten op mijn man.... want hij moet gaan klussen en dan heb ik het niet over een spiegeltje ophangen... hihi ;)

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wil niet dwingend over komen hoor dames ik hoop gewoon het beste voor jullie!
    kus

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    welkom muurtje klets gezellig mee:D

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

muppet;;

en wat voel je verder? ook steken enzo? dat had ik wel inplaats van ongi krampen.
    nou meid hopen dat het toch iets positiefs is en dat je toch een posi testje in handen hebt.
    grappig hoor allebei hetzelfde :)

Snip;; dat weten we toch ;)

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mm nee ook geen steken.. gewoon ongi gevoel maar veel lichter dan normaal als het doorbreekt. Iedere maand is het ook weer een verassing he? hihi

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    maar voel nu niets meer trouwens, beetje als voorheen, alleen gister dus iets erger.

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Is wat lang geleden??? Dat ze gescheiden zijn...??? Nou in juli 2008 kregen we te horen dat mijn ouders uit elkaar gingen en ondertussen hebben ze de scheidingspapieren in huis, maar moeten nog ondertekend worden.

@ Snippie, dan heb jij ook al behoorlijk wat mee gemaakt met je ouders... pfff zwaar hoor, ik heb gelukkig wel goed contact met beide ouders en probeer me gewoon er zoveel moglijk buiten te houden... Maar het is nog erg vers bij ons dus heb het er regelmatig nog best moeilijk mee. Je hoopt toch dat je ouders voor altijd bij elkaar blijven.... maar ik kan het wel steeds meer een plekje geven.

Liefs Sunnyqueen

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hmmm muppet toch vreemd, misschien toch maar een testje wagen voor de zekerheid over een paar daagjes....???

Liefs

Deel Deze Pagina