het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sunny mijn oudesr zijn beide hertrouwd.
    mijn moeder met een hele lieve man ze is echt 180 graden veranderd in positieve zin!
    en mijn vader is hertrouwd met zijn scharrel!
    mijn ouders zijn nu bijna 8jaar uit elkaar dus heb er nu vreden mee.

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah snippie ik snap dat je er nu vrede mee hebt. Je hebt het een plekje kunnen geven. Dat komt bij mij ook wel. Ik kan er toch niks aan veranderen. Heeft zijn tijd nodig... zoals ik al zei is het bij ons nog vers...

Jeetje snippie nog 3 dagen spannend....... Ben je aardig ontspannen er onder of beginnen de zenuwen nou toch wat te komen???

Liefs

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee nog 2 dagen de banner vind dta je pas mag testen als je overtijd bent!
    maar ik ga als me gevoel het op vrijdag toelaat vrijdag al testen.hihi.

en meid ik begrijp heel goed hoe je voelt hoor meissie het bij mij ook heel veel tijd gekost om het te assepteren.

liefs

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Mijn ouders zijn nu bijna 9 jaar gescheiden en heb het nog geen plaats kunnen geven hoor
    :(
    word misschien maar wel eens tijd

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het gaat mss ook de manier waarop.ik ben heel lang boos geweest op mijn vader!
    en wat ik zeg ik heb er pas sinds een tijdje vreede mee dat hij geen contact meer zoekt.
    maar klinkt hart maar onze klein kids krijgt hij alleen te zien op ons verzoek(hij maakt normaal namelijk uit wanneer alles gebuerd als het hem maar goed uit komt).
    en mijn man wil hem zelfs helemaal niet meer zien.hij zegt zo ga je niet met je dochter om dus voor mij krijgt hij onze kids helemaal niet te zien,maar omdat ik dta wel wil heeft hij er vreden mee.

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieverds ik ga er van tussen:D collega/vriendin stata zo voor de deur!!!
    fijne avond en tot morgen!
    kus!

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    rare error in forum: twee keer geplaatst, sorry!

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wow, ik heb heel wat gemist. Wat een moeilijke verhalen over gescheiden ouders... :( ik zou dat zelf heel moeilijk vinden. Mijn ouders hebben een heel goed huwelijk, ik prijs mezelf gelukkig!

Hier nogsteeds geen menstruatie. Op basis van langste cyclus had ik die echt vandaag wel verwacht, maar misschien komt het morgen. Wil me nog niet aan de test wagen. Ik heb wel een beetje een onbestemd gevoel onderin af en toe. Maar verder heb ik eigenlijk alleen maar enorm pijnlijke boobs.

Bah, stomme hoop. Ik kan er toch beter vanuit gaan dat het niet raak is en me niet teveel in mijn blonde hoofd halen. :D

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nu het toch over ouders gaat voeg ik mezelf er ook even tussen,
    mn ouders wonen nu sinds 2 weekjes niet meer bij elkaar, en de scheiding is nog niet aan gevraagd maar dat komt volgende week...:( verdrietig wordt je ervan maar je kunt er niks aan doen....
    gelukkig heeft mn moeder veel steun van der vriendinnen dat scheelt een hele hoop.
    mn vader is altijd al vreemgegaan en nu had hij weer een ander scharreltje en heeft mn moeder de knoop doorgehakt

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jeetje perfection das ook heftig.... Sterkte meid...
    Mijn vader is gelukkig nooit vreemd gegaan, maar nu hij bij mijn moeder weg is heeft hij dus een jongere vriendin... Via de chat leren kennen en ze is ook al hier in nederland geweest. Ze woont in Roemenie namelijk.... En in de zomer komt ze ook een paar weken bij me vader... Ze is schooljuf dus heeft 6 weken vrij... Ik moet nog zien hoe lang dit gaat duren!

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dankjewel meid ik sluit me er een beetje van af. tuurlijk ben ik er voor mn moeder als er iets is. ze wil heel graag terug naar den helder maar dat gaat niet omdat ze co ouderschap hebben en dan mag je niet verder dan zoveel kilometer van elkaar af wonen. omdat ze nog een kind hebben van 6
    hier in friesland heeft ze niks al haar vrienden en vriendinnen zitten in den helder en de rest van de familie ook.
    mijn vader zal ik nooit meer zien, hij heeft mn moder zoveel pijn gedaan en dat vergeef ik hem nooit. al die vriendinnnen die die heeft gehad zijn niet eens op 2 handen te tellen.
    wij hebben elkaar nooit gelegen heel vervelend maar hem als vader nee dankje...
    klinkt hard maar het is de waarheid.

sunny;; denk je dat dat niet lang gaat duren? is ze veel jongen dan als je vader?

xxxx
    en heb mn moeder zovaak verdriet zien hebben.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    meiden wat heftig allemaal.. :(

Dikke knuffel voor jullie! Perfectionn voor jou is het ook nog zo vers :(

Wel leuk om te lezen dat jij ook in Frl. woont dat maakt 3!
    (ik, SunnyQueen, en jij! :D)

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeetje meiden, wat een vervelende verhalen :(
    Er zijn stiekum heel veel mensen gescheiden...
    Mijn ouders zijn nog bij elkaar. Ze zijn op hun manier gelukkig met elkaar, ook al hebben we als gezin heel erg veel meegemaakt. Ik ben blij dat ze nog bij elkaar zijn maar soms denk ik dat het beter was geweest als ze 5 jaar geleden toch gescheiden waren. Maar al met al gaat het op dit moment best goed tussen hen.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een heftige verhalen allemaal. Gelukig zijn mijn ouders nog bij elkaar en zijn ze nog heel gelukkig samen. Vorig jaar waren ze 25 jaar getrouwd en mochten we met ze allen mee naar Curacao, was zo gaaf. Heb met allebei een hele goede band en het lijkt me dan ook verschrikkelijk als ze ooit uit elkaar zouden gaan.

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

muppet, dat is zeker leuk,:D waar wonen jullie in friesland?
    leuk zeg :D:D:D

het is vers ja maar is sluit me er volkomen vanaf..hij was hier vamiddag nog en vroeg niet eens hoe het met me ging, alleen gaf hij mn zusjes een dikke knuffel en mij keek die niet eens aan...waarschijnlijk omdat ik erachter ben gekomen deze keer dat ie weer een mokkel had. mn ex vriedn ( waar ik nog doners gek op ben) die heeft mn mijn vader gevochten, mn vader had een gebroken neus en mn ex niets. dat ging er heel raar aan toe, daarom moest ik bij mn ex weg wat ik echt heel erg vind, ook door mn vader ik mocht niet meer met hem omgaan dat heb ik nog wel 2 jaar lang gedaan maar dan stiekum toen kwam ik mn huisige vriend tegen, maar denk nog steeds erg vaak aan mn exie... misschien schaam om te zeggen maar goed we zijn op een rot manier bij elkaar weggegaan hij was echt mn eertse grote liefde heel vreemd allemaal en allemaal door mn vader sjonge jonge zeg als ik er zo over nadenk heeft hij wat aangericht.

praten jullie fries sunny en muppet??

Dikke knuffel

jewe;; das al lang meid:D wel harstikke leuk dan naar curacaou.

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah mijn ouders waren een paar jaar terug ook 25 jaar getrouwd. Groot feest en niks aan de hand... maar jah het zegt helaas niks.
    Ik denk inderdaad dat het niet lang duurt aangezien mijn vader momenteel heel slecht tegen claimend gedrad kan. Dus even is het heel erg leuk dan ben je zo verliefd, maar als je langer een relatie hebt dan ga je je toch aan bepaalde dingen irriteren en dan is hij weer gevlogen denk ik...
    Ik woon in Leeuwarden trouwens en jullie??? muppet en perfectionnn?? Ik weet dat muppet in Leeuwarden werkt dat had je verteld een keer... Ik kan uitstekend fries praten en op mijn werk doe ik het ook wel(oudere mensen blijven toch stug fries praten dus dan respecteer ik dat door ook fries te praten met ze), maar verder praat ik eigelijk tegen iedereen nederlands. Mijn ouders hebben me nederlands opgevoed omdat ze uit sneek kwamen praten zij vaak snekers en dat vonden ze niet mooi fries. Maar ik kan het dus wel. Mijn vriend daarentegen is echt volop fries en praat met alles en iedereen fries behalve met mij dan hahaah! en jullie???
    Liefs

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames.,
    zo dat is een heftig begin voor de dag!
    perfectionn wat ik eerder ook zei mijn vader is ook vreem gegaan(ook altijd geweest,zelf toen ik net 1jaar in nederland was,ben geadopteerd namelijk) en mijn moeder heeft uit eindelijk ook de knoop door gehakt.
    als je wil praten moet je het zeggen he het is nog zo vers.
    knuffel voor jouw

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik woon in een kleine stad in nw friesland (een van de 11 steden :p)
    Ik kan de zee ruiken zeg maar :) Ik ben Fries opgevoed maar spreek het alleen tegen
    mijn familie en af en toe een client, maar verder niemand. Mijn vriend is ook in Friesland opgegroeid maar spreekt geen Fries.

Dames succes vandaag! Volgens mij gaat het regenen :(
    Ik moet werken tot 17.00
    Doei!

19. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    hallo dames

Jee wat een heftige verhalen allemaal. Ik weet niet hoe het is want mijn ouders zijn gescheiden toen ik 1 jaar was. Mijn vader ken ik niet want die wou geen contact meer met mij. Ik heb er geen problemen mee. Ik heb een top moeder die alles voor me betekend en ik heb niks in me leven gemist.
    Ik zou het voor mijn eigen kind niet willen en ik hoop dat ik lekker gelukkig blijf met mijn ventje want tja daar gaan we wel voor he.

groetjes

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Zeg muppet woon je in Ha.... of Fr.... hahah
    Ik ga vandaag weer even lekker naar de kapper.... Is hoognodig!!!!

Liefs

Deel Deze Pagina