ik probeer het binnenkort wel eens met ochtend urine.. tja je gaat toch zoeken waar je misselijkheid vandaan komt. ovu testjes zijn goedkoper dan zw testjes
He muppet dat is een mooie stad inderdaad. Ik heb er stage gelopen in de Batting... Heb er een leuke tijd gehad. Ik ben geen leeuwarder hoor ik kom uit een heeeeeeeeeeel klein dorpje tussen Sneek en Leeuwarden in... Nou gelukkig komt onze poes weer af en toe bij me... Ze is nog wel wat voorzichtig, maar ze moet wennen aan de geur denk ik. Ze ruikt steeds aan mijn haar en vind het maar niks hahaha... Nou stinkt die rotzooi ook behoorlijk dus over een paar dagen zal het weer over zijn hoop ik. Wie heeft ervaring met lichte buikkrampjes in de periode na de eisprong... Ik vat het niet op als teken ofzo van een zwangerschap, maar ben gewoon benieuwd of jullie daar ook last van hebben na de eisprong... Liefs
goede morgen dames. hier in af wachting van ongi. mocht hij er morgen ochtend niet zijn ga ik mijn eertse testje wagen,maarjah das nog afwachten.helaas voel ik me het zelfde als gisteren ochtend en dan weet ik al dta het in de loop van de dga erger word.we gaan het zien. liefs
Ik stap weer van het bankje af! Ben gister eindelijk ongesteld geworden na 50 dagen! Dus op naar de volgende ronde! succes allemaaal!!
Haha inderdaad! Normaal denk je '' he bah weer ongesteld al dat rommeltje enzo'' en nu ben ik dr gewoon blij mee! Dan heb ik iig gewoon weer een eisprong en kunnen we er weer tegenaan! Hopelijk hoeven we niet te lang wachten, ben al zo ongeduldig! Jij ook veeel succes, mogen we snel allemaal zwanger worden!
snip.. het wordt spannend voor jou, ik denk dat het bij jou wel raak is hoor. aangezien dat je je eigen al n paar dagen lekker misselijk voelt. hier bij mij is weinig meer te melden voel me in alle opzichten wel goed dus denk dat ik deze ronde niet voor mij is weggelegd!
dank je ingearts het kan natuurlijk ook gewoon komen doordat ik gewoon niet tegen ongi kan:S! we gaan het zien!laat jullie zodra ik meer weet het weten! vanavond lekker bij me schoonzus eten!die heeft een dochtertje van bijna 3 en een tweling(twee jongetjes van 9maanden) kan ik lekker met ze knuffelen herelijke knullen
snippie, dat meen je niet °knuff voor jou° nou balen meissie zie het maar zo beter nu ongi dan pas weet ik hoeveel dagen later toch knuffel voor jou
he wat balen snippie.... Nou ja daar had je je al wat op ingesteld volgens mij, maar het blijft K*T. Nou ik ben er zelfs zo weinig mee bezig dat ik zelfs schrok van het feit dat ik over 8 dagen al mag testen hahaha.... Ik dacht dat het nog langer duurde. Nou valt allemaal weer mee dus. Straks even boodschapjes doen en vanavond even 4 uurtjes werken. En dan lekker weekend! @ ingearts.... als je je goed voelt of helemaal geen kwaaltjes voelt dan hoeft dat niks te zeggen over een eventuele naderende ongi... Er is namelijk geen pijl op te trekken, want iereen is weer anders... de 1 voelt wel van alles en is zwanger en een ander voelt niks en is zwanger. Liefs sunnyqueen
ik ben zo blij dta ik niet getest heb!had ook totaal geen drang dat zegt al iets ik ga alleen nog even vanmiddag op het forum en ben er dan even vanaf meiden tot dat ik meer weet van de gyn. liefs
ohhh snippie, dat meen je niet maar jij was toch ook misselijk? Raar hoor, wat zou er toch in de lucht hangen? Trek je het een beetje meis? Ik was ook weer misselijk. Vandaag in de auto realiseerde ik mij dat we echt niet zwanger zijn deze maand.. heb zitten huilen tijdens het autorijden. Ik kon de tranen niet meer inhouden. Kon het echt niet begrijpen.. snap er niks meer van. Had het verdriet van mijn ongi weggestopt omdat ik aan het werk was toen. Vandaag kwam het er allemaal even uit. Was boos op alles en iedereen en ook mijn vriend heeft het moeten ontgelden. Gelukkig snapte hij meteen wat er mis was. Heb even een lekker potje gejankt! Voel me nu weer wat opgelucht. Wilde eerst een ronde overslaan omdat ik het even niet meer zag zitten.. maar daar kom ik maar van terug denk ik. Misschien moet ik wel wat meer afstand nemen van het forum want het hangt giga veel aan me.. ik kijk wel even.. Succes andere meiden! Lievemama hoe was het met jou?