Hier ook druk aan de knutsel.... wil alleen helaas nog niet echt lukken. zijn er meer mensen hier die hun best doen om er niet teveel mee bezig te zijn om maar niet teveel teleur gesteld tezijn als je weer ongi word. telkens denk ik van.. gewoon geduld hebben, jou tijd komt wel. toch kriebelt het zo erg dat ik me toch telkens wel een week 'bagger'voel als ik weer ongi word...
Het nadeel van zwanger worden is de 14 dagen na je ei te moeten wachten tot NOD. Die 14 dagen duren bij mij altijd veel en veel te lang. In die weken loop ik mezelf vaak gewoon gek te maken. Met dingen als: Voel ik dit nou en wat kan het zijn,? zou het? Gek word ik van mezelf af en toe. Ik zou het eigelijk wat meer los moeten laten, maar ik wil het zo graag... maar ik denk dat ik daarin niet de enige ben. Gezien de vele meiden op dit forum
weet je wat het is/ je probeert je er niet te veel mee bezig te houden maar toch lees je stiekem iedere keer op het forum en dan ga je denken ja dat heb ik ook. zo voel ik me ook. is het mss wel zo. je leest dan zo vaak wanneer ga je testen, goh je hoeft ook niet meer zolang en dan mag je weer. vandaag ook raar op mijn werk daar weet niemand dat ik gestopt ben. en we roken er om het uur je wordt dan zeg maar afgewisseld om te roken. toen ik dus vanmiddag zei dat ik geen zin had om te roken kreeg ik als commentaar ben je zwanger ofzo. oeps.. dus heb maar snel n sigaretje gerookt.. denk dat ik even voor de fun ga testen...
fun test was negatief!! beetje stom staat op met ohtendurine kom ik aan om 23 uur s/avonds hahahaa ach ben blond n kan er wel om lachen! ga lekker op mijn ongi wachten en dan op naar de 3e ronde.. sorry voor mijn optimisme maar dat is het beste wat ik nu kan doen. straks als mijn ongi eraan komt is het wel anders hoor!!
mag ik met jullie meeschrijven? Ik zou vandaag (ja nog 7 min) ongesteld moeten worden en zoals het ernaar uitziet ben ik dat niet geworden. Wij zijn al sinds januari 2007 bezig! Van de week wel een aantal keer steken gehad in mijn schaamstreek en wist eigenlijk niet goed hoe thuis te brengen. verder nergens last van! Hoop het zo! Groetjes Marjolein
hallo marjolein tuurlijk mag je hier meekletsen spannend allemaal zal voor je duimen! @ hier nog steeds niets..
jewe;; hier gaat het ook goed, ben er helemaal niet meer mee bezig, wel met klussen afcourse hahaha jij moet ook druk aan de klus zie ik meid
Ik kom ook weer even op het bankje zitten, als denk ik niet voor lang. Ongi lijkt zich aan te kondigen....
Ik ben er ook veel te veel mee bezig, tegen beter weten in *zucht*... Gisteren had ik me weer eens voorgenomen om dat niet te doen. Ging best goed... tot ik vanmiddag ineens een grote lichtbruine vlek in mijn broekje had. Wel vanochtend seks gehad, zou het daardoor komen?? Zo vaag... vraag me nu dan toch af of het misschien een innesteling is... Marjolein... ik hoop het voor je meid! Het mag nu toch best wel dacht ik zo!
dames ik voel me kut!! ik weet niet waarom maar voel me zo futloos heb nergens zin in en voel me naar! kan niet eens zeggen waaraan het ligt echt stom. zou wel kunnen janken maar ook weer niet het gevoel dat er n sneltrein voorbij komt maar ook weer niet gewoon klote dus.. misselijk maar ook weer niet.. echt gewoon kei raar.. sorry moest het even kwijt,,
Haha grappig.. iedereen weer in de stress op het bankie.. nou, ik moet zeggen.. hier niet (meer)...... ik voel echt geen zak!!! DUS zit op het bankje mijn ongesteldheid af te wachten.. een paar dagen geleden had ik nog de kriebels in mijn buik en dacht ik van.. oeeehhh zou het??? Maar nu alles weg is heb ik de hoop compleet opgegeven. wordt er zoooo moe van! Bah!!!
inge en mus: niet de moed opgeven... we zitten allemaal in hetzelfde schuitje... Ik voel ongeveer iedere 5 min aan mijn borsten( zie je het voor je?) om te checken of ze nog pijn doen, raar aanvoelen... want dat doen ze tog voorzichtig aan al een paar dagen. Met de tepels pront vooruit ...Ook heel lichte misselijkheid, maar voordat ik me realiseer dat ik misselijk ben, denk ik alweer bij mezelf: ik verzin dit. of voel ik het echt? maar goed, toch maar tegen vriendlief verteld, en die is niet te stuiten zo enthousiast. Maak me nu meer druk om zijn teleurgesteldheid dan om de mijne mocht het niet zo zijn... Nog een weekje wachten geloof ik... ik duim voor jullie!! liefs
hoi meiden .. nou ik had gister volgens me lichaam me ei maar niet geklust ik ben bang dat ik nog wel een maandje of anderhalf op het bankje mnoet blijven zitten