ik maak weer voorzichtig plaats afgelopen do vroege test gedaan negatief mocht eigenlijk pas vrijdag maar kon niet wachten nu vandaag nog een keer moet morgen ong worden dus dacht probeer het met de clearbleu test en deze was al heel snel positief! dus nu maar hopen dat het echt zo is...
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik heb van de week ook te vroege testen gedaan. Ik kan morgen ook testen.... durf het vandaag nog niet, bang voor een negatieve uitslag X
balen anoniempje!hopelijk volgende rond wel raak! missy k spannend meid!heb je een foto!alvast voorzichtig gefeliciteerd! Miss Moneypenny spannend hoor! dames ik duim voor jullie
nee jammer genoeg geen foto bij die testen van clearblue staat het er maar een uur op heb er nog 1 over die doe ik morgen want dan moet ik eigenlijk ong hoe vaak gebeurt het dat een zw test niet klopt : voor alle andere wachtende succes!
missy k mij is dat nog nooit over komen en bij emsnne in mijn omgeving ook niet. ik vind(mijn mening dus) niet dat je gek moet laten maken door wat je allemaal leest.er staat tegen woordig zoveel op internet.en op zo'n forum lijkt het helemaal of het vaak voor komt omdat er allemaal vrouwen zijn die zwanger proberen te worden. maar j e hebt ene digi gedaan.dan zou dat wel kloppen hoor.die geeft duidelijk aan of je bent zwanger of niet en niks met streepjes licht of donker.dus ik denk dta je gewoon zwanger bent hoor.
ik ga trouwens richting bed.morgen ochtend even weg en dan weer vrij!hoef woensdag pas weer te werken heerlijk hoor!
de test was van clearblue die zegt zwanger / niet zwanger heb er vanochtend nog een gedaan ook deze zei zwanger
Gefeliciteerd! Geniet ervan meid! Meiden; Wie heeft er hier last van een licht ongi-gevoel, krampies/steekjes? Liefs.
Hey Snippie. Spannend hoor. Nog 4dagen en dan kun jij testen. Ik heb het al een hele poos moet ik zeggen, het begon met een ongi gevoel, een eisprong misschien? Daarna bleef het aanhouden, nu steeds steekjes links en dan weer rechts onder in me buik. Ook heb ik soms ineens een 'vreet' bui, ik heb dan ergens zin, en moet het dan ook persee hebben! Dat vind ik zo maf! haha. We wachten het af! .. Me lichaam kan me ook goed voor de gek houden! Elke keer weer spannend hé! Liefs
jah idd.nog 4dagjes hopen dan maar dta de ongi donderdag uitblijft!en als die uitblijft positieve test en dna hopen dat het goed blijft gaan.maarjah dnek diet dat het zover komt. liefs
He girl. Je hebt er geen goed gevoel over? Je verdiend het wel hoor. Het was niet niks vorige maand. Dat weet ik nog wel. Ik ga hard duimen. Houd moed! Liefs
nee ik durft er eigenlijk niet meer in te geloven,dat ik niet zonder hulp zwanger kan worden.ze zeggen de tijd zou het leren. ik ga even mariokarten liefs
Het is lastig om positief te blijven. (vind ik zelf, en ben nog niet eens lang bezig. ) De angst om teleurgesteld te worden .. Jullie moment komt hoor meid! Have fun with Mario! Hihi! Ik ga maar eens stijken, ( me lievelings klusje, bleeh! ) Liefs