het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dames ik moet ff afscheid nemen........ik moet zo gaan koken en wat kleren vouwen.
    Tot vanavond of morgen, groetjes....

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey dames,
    Ja t is allemaal om moedeloos van te worden. Ik kan weer w8en op mn ongi, dus dat doe ik gezellig hier. Ik zit nu op dag 26, maar moet er als ik naar mn cyclus kijk nog minstens 15 wachten. Heb je eigenlijk wel een eisprong als je cyclus langer dan 40 dagen is en wanneer zou ik die dan moeten hebben? Met ovu-test test ik wel 10 dagen licht posi, maar nooit een hele donkere streep. Hoe controleer ik of ik een sprong heb? Wel alweer 5 dagen erg pijnlijke tepels en 2 dagen knoer hard geweest. Buikpijntjes en rugpijn, zoals altijd. Kan iemand me helpen wanneer ik t beste kan klussen, want anders moet ik 3 weken om de dag, pffff.... haha. Volgens mn banner moet ik vandaag springen....maar geloof er eerlijk gezegd weinig van. Weet ook echt niet hoe lang mn lutale fase is, hoe bepaal ik die/? :confused:
    xxxxxxx

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    wij wachten tot we weer mogen gaan klussen
    ronde 2

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Brabantse1982 misschien kun je gaan tempen om je eisprong te bepalen. Zo kun je zien hoe je cyclus verloopt en of je een eisprong hebt.

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    maar mn thermometer geeft 5x een andere temp aan....dus daar wordt ik niet wijzer van, moet ik met een digitale tempen?
    En, waar moet ik dan op letten?
    xxxx

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Ikwacht ook nog steeds dames...

wel balen als je van alles voelt.....helaas voel ikhelemaal niks, ook wel lastig hoor. Heb nog altijd het idee dat er niks maar dan ook helemaal niks daarbinnen gebeurd

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Jee, ongi is weer helemaal weg dus kunnen we op naar ronde 4.. :D
    En laten we weer [-o< dat het deze ronde raak mag zijn ;)!

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

laydies:D

hoe gaat het hier?
    ik zie dat er veel dames morgen of vandaag mogen testen...maar nog geen goed nieuws??? :(
    xxx

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Je moet 's ochtends voordat je opstaat tempen in ieder geval.

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    haha, ik wordt iig weer tante hoorde ik net, voor de 4e keer!!! Das wel mooi nieuws. T zou alleen fijn zijn als t mij ook eens zou lukken een oom en tante te maken... :D
    Maar goed, iig heb k nu zoiets van...laat hun eerst maar, mijn tijd komt nog wel. Ben super blij voor ze, terwijl ik dacht een beetje jaloers te gaan zijn, niet dus... al is mn wens naar een beebje wel extra sterk nu...
    xxxx

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Proficiat! :)

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    THANXXXX!!!!!!!

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

gefeliciteerd :D

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gefeliciteerd! Neefjes en nichtjes zijn leuk om alvast mee te oefenen. De zus van mijn vriend heeft ook 2 kleintjes en ik vind het altijd super leuk als ze een nachtje bij ons blijven slapen of als we een dagje moeten oppassen. ;)

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, ik ga de hond uitlaten en slapen. Weer een dagje voorbij :-D
    Het bruinverlies is nu zo goed als weg. Kijken of het er morgen nog is. Ik hoop zo dat het een innesteling is...
    Weltrusten allemaal!

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik hoop het ook zo voor jou...duim...duim....
    Echt ik leef met je mee!!!!!!
    xxxxxxxxxx

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik duim ook, mn duimen draaien zo ongeveer overuren haha ;)

nou dames ik heb ook een super idee om mn mannetje te vragen voor het ja woord :D
    was wat op internet aan het sneupen naar wat leuke dingetjes voor in huis.
    kom ik op gigavoordelig.nl zag ik daar een led bage, daar kun je een tekst naar wens invullen 7 achter elkaar, en die spelen automatisch af, die kun je aan je riem doen,
    hoe leuk is dat als ik er iets in zit om hem te vragen?????? :D leuk toch..
    weet alleen niet echt een orginele vraag wil niet;; wil je met me trouwen dat vind ik niet orgineel... ideetjes zijn dus van harte welkom :D

xxx

18. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    perfectionn leuk idee zo led bage. hmmm een andere tekst zo dat is even na denken maar zo maak je het wel erg orgineel. Nou heel veel succes ermee.

groetjes

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Leuk idee om hem op die manier te vragen. Hmm een andere tekst, even denken....Kan zo 1 2 3 niks verzinnen. Ik ga er over nadenken.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een leuk idee meid, om je vriend op die manier ten huwelijk te vragen! Over de tekst zal ik nog even nadenken...
    Bruine vloed was vanmorgen nog steeds weg, heel lichtrose, maar dan ook echt heel erg licht. Durf nu niet zo goed naar de wc te gaan, want heb wel het gevoel enorm ongesteld te gaan worden. Lage rugpijn, restless legs en een zeurend gevoel in onderbuik :(
    Ik denk dat het weer niet raak is. Bah!

Deel Deze Pagina