het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    Saskia1984 nou ik hoop het niet voor je :(

maar het is altijd afwachten he.

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je Peache.. ik hoop het ook niet. Net toch maar naar de wc geweest, moest heel erg hahaha, dus ja... dan moet het maar.
    Inlegkruisje is nog steeds wit en zat een beetje slijm op, maar ook gewoon wit.
    Het is dus echt afwachten nu. Mijn hoop op een innestelingsbloeding is weer een beetje terug. Al blijft het ongigevoel...
    Als ik ongi moet worden, zou het toch juist erger worden zou je zeggen. Normaal wordt mijn bruinverlies dan steeds donkerder totdat het bloed is en binnen 2 dagen ben ik dan ongi...
    Grrrr hahaha, ik maak mezelf gewoon gek!

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dankje meiden dat jullie mee willen denken, ik wil gewoon niet zo een standaard zin :p

saskia ik denk ook dat je jezelf gek maakt ;) gewoon afwachten meid
    kom op meissie nog 6 daagjes dan is het verlossende woord, misschien is het een innestelling???

liefsss

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja ik weet het hihihi! Net naar de wc geweest en weer heel lichtbruin slijm, maar wel heel erg licht. Om gek van te worden toch!
    Nou meiden, ik wacht het gewoon nog een week af en ik hoop dat ik volgende week dinsdag voordat ik op vakantie vertrek een positieve test heb!

Perfectionn: Ik heb nog geen zin voor je kunnen bedenken. Wanneer wil je hem gaan vragen?

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dat zou wel een geweldig begin zijn van je vakantie toch :D
    ik hoop het voor je meid, en maak je ondertussen niet gek eh :)

ik heb eigenlijk geen flauw idee af entoe heb ik van die inspuitingen dan denk ik,,, ik doe het nu maar ja dan heb ik geen idee hoe ik het moet vragen..ingewikkeld allemaal haha
    ik wacht deze 8 dagen nog even af hoe het zit met ongi en noem maar op en dan zie ik verder wel, eerst maar is een goede passende zin bedenken :D

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha, zo is het! Ik denk met je mee!

Nee, ik ga me niet meer te gek maken. Want binnen nu en een weekje heb ik weer wat meer zekerheid (voor deze ronde dan) en dan zien we wel weer. Komt helemaal goed. Is het nu geen zwangerschap, dan hopelijk de volgende keer maar. Ik ga er gewoon even vanuit dat ik gewoon te vroeg ongi ga worden.

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Tjah perfection als je nou deze ronde zwanger blijkt kan je ook zeggen tegen je vriend: Wil de vader van ons kindje mijn echtgenoot/man worden? Of iets in die trant.... Moeilijk hoor om iets te bedenken....

*ego* Nou de dagen vliegen om en ik kon aardig rustig blijven, maar de kriebels beginnen nou toch wel een beetje te komen.... Ik voel nog steeds helemaal niks... Gister ineens een heftige buikkramp... Heel kort en daarna niks meer... Vreemd wat dat dan mag zijn????*einde ego*
    Liefs

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    sunnyqueen21: hopelijk is het positief nieuws. Je hoeft niet per se iets te voelen. Er zijn genoeg zwangeren die niks voelen. Ik voel elke ronde vanalles en toch word ik ongesteld. Nu heb ik juist heel veel last van de ongikwalen en verder geen gekke dingen. Alleen dus heel weinig lichtbruine vloed een week voor NOD. Maarja... dat kan ook gewoon een teken van de duivels zijn.
    Ik duim met je mee meid, misschien is het wel raak!

9. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    Tja je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren. Ik ben er niet zo mee bezig en ik zie het van zelf wel. dan maak ik me kop ook niet gek en als het zo is dan is het een mooie verassing.
    ze zeggen ook dat je er niet te veel mee bezig moet zijn anders ga je ook allerlei kwalen voelen. Maar ja ik weet het ook niet hoor het is voor mij nog maar de eerste ronde misschien ben ik er daarom niet zo mee bezig.

Nou voor een aantal dames is het volgende week er op of er onder. Nou dames ik zal zeker voor jullie duimen.

groetjes

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

sunny dat is inderdaad een leuk ideetje :D zou ik zoveel lef hebben om het te vragen? hahahaha*blooooos*'

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    hoi ladies,
    Spannend Saskia! Klinkt positief!
    Hier alles rustig, gisteren volgens de banner ei-sprong, dus toch nog maar ff geklust, je weet t tenslotte nooit he.
    Mn tepels doen weer zeer, dat heb ik steeds een week of 2, pfff. Voel mn buik soms, maar niet heel erg.
    Ik vind die lange cyclussen zo vervelend, alleen maar wachten en wachten...zucht. Hoe lang duurde het bij jullie voordat de cyclus korter werd (als ie dat al deed) en iets regelmatiger na het stoppen met de pil?
    xxx

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had 3 lange cyclussen na de pil...
    Mijn borsten doen ook altijd 2 weken pijn, heel vervelend!

13. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    Ik heb nog geen lange cuclyse gehad tot nu toe gaat alles super. En heb gewoon 28 dagen dus ik heb niks te klagen. Ik heb alleen nu even last van me borsten een beetje een beetje raare druk dat heb ik nooit eerder gehad.

groetjes

14. danip

danip Niet meer actief

Ik heb een heeeele lange cyclus gehad (1 jaar op 1ste menstruatie gewacht), en daarna is het eigenlijk nooit regelmatig geworden. Echt heel vreemd eigenlijk, maar het schijnt vaker te gebeuren. :(

Hoe is het hier verder? Iedereen al/ nog helemaal in spanning? Ik krijg morgen weer een pakketje en dan kan ik vrijdag testen. :D Ik voel net als alle vorige maanden weer van alles, maar ik geloof het nu maar niet meer. Zo spannend dat wachten.. pff

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Danip.. das wel erg balen van je onregelmatige cyclussen. En een jaar gewacht op je eerste menstruatie pffff, das zenuwslopend zeg!
    Dat vanalles voelen had ik tot nu toe ook elke keer. Je let overal op. Dat doe ik niet meer hoor. Ik heb nu alleen last van mijn borsten, maar dat heb ik altijd vanaf de eisprong. En ik heb een menstruatiegevoel (zeurend gevoel in buik, restless legs, lage rugpijn, prikkelbaar). Allemaal tekenen van een ongi dus. Ik heb ook lichtbruine afscheiding. Het is maar heel weinig en soms is het ook gewoon wit of een klein roze veegje. Dit heb ik altijd voordat ik ongi word, zo'n 2 tot 3 dagen. Nu heb ik het alleen al vanaf zondag (2 uur na seks) en wordt het niet erger of donkerder.
    Geen idee wat me nu weer te wachten staat, maar ik denk een vroege ongi!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Te vroeg gejuicht... ik ga net naar de wc en het is donkerder aan het worden. Damn... dat wordt wel een hele vroeg ongi dit keer. Dat ben ik echt niet gewend! Heb pas een weekje geleden mijn eisprong gehad :(

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Saskia: Dat zou balen zijn meid als het nu al zou doorzetten. Nog even afwachten dan maar, wat het gaat doen.

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @jewe; ja, dat afwachten valt niet mee. Maar ik zou binnen nu en een week toch wat zekerheid moeten hebben en dat stelt me gerust.
    Nu ga ik even van het forum af meiden, ik spreek jullie later!

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Okeej meiden zoals de meesten wel weten hier heb ik de vorige ronde pillen geslikt om mijn cyclus op te wekken... Omdat ik dus niet kon weten wat mijn cyclus zou zijn ben ik maar van het gemiddelde 28 dagen uit gegaan... Nou heb ik dus op cyclusdag 18 een bloeding gehad wat dus een ovulatiebloeding betekent hoogstwaarschijnlijk... Nu vraag ik mij af moet ik daar dan 14 dagen bij optellen om te weten wanneer mijn NOD is??? Want dan zou ik dus een cyclus van 32 dagen hebben i.p.v. 28. Ik heb begrepen dat je altijd 14 dagen voor je NOD namelijk een eisprong hoort te hebben dus vandaar. Weet iemand hier het antwoord op???
    Liefs

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Over het algemeen is het 14 dagen, maar het kan ook wel eens wat korter zijn. Meestal tussen de 10 en 14 dagen dat moet je aan houden. Als je een banner aanmaakt hier kun je ook je luttele fase (of zo iets) aangeven.

Deel Deze Pagina