Wat een spanning weer hier. Ben benieuwd hoeveel posi streepjes we deze maand gaan zien. Heel veel hoop ik. Ik duim nog even door voor jullie hoor. [-o< [-o< [-o<
nou jewe ik zie dat dit jou dag is succes met klussen. En ik hoop ook dat we deze maand heel veel goed nieuws zullen hebben. Maar ja toch nog even afwachten he. groetjes
Hallo dames.... ik durf het bijna niet te noemen, maar ben een beetje misselijk.... Ik had eerst zo'n misselijk gevoel van dat je honger hebt... Dus ik heb toen wat gegeten, maar ik blijf een wat onbestemd gevoel houden daar beneden.... Maar ik pin me nergens aan vast, want het kan net zo goed niks betekenen. Stiekem begint het nou toch wel weer te kriebelen nu de testdagen dichterbij komen........ Liefs
Oeh Sunny, het kan een goed teken zijn (ook al voeld het misschien niet zo. hihi) Nog 2 daagjes meid. Ik hoop het voor je.
@ Sunny: ik heb dat ook, maar al iets langer dan een week. Gisteravond op mijn werk (horeca) voor t eerst echt rennen naar de wc, alleen een beetje gal (sorrie voor de details! ) vanm morgen weer misselijk, maar had wat crackertjes mee naar bed genomen, dus kon er 1tje opeten voordat het zover kwam. Het is zo spannend maar onbewust heb ik steeds een stemmetje in mijn hoofd van: zelfs al ben ik een week misselijk, het hoeft nog niets te betekenen... kan me er ook te druk over maken... (maar ben het meest misselijk tussen 17 en 22 uur, op mijn werk en dan heb ik het druk...?) Voor de rest last van sneller zweten (feromonen, jippie, noemt mijn lieverdje dat) en na 1 dag al vet haar... zou het zou het zou het? ARGGGGHGHHH. wens iedereen een positest toe... daag lieverds!
Nou loessie dat klinkt wel heeeeeeel erg spannend..... Ik zal voor je duimen... Ik ben nog niet echt heel erg misselijk dat ik naar de wc moet rennen hoor, maar gewoon een beetje onbestemd gevoel, maar kan ook tussen me oren zitten hahaha ik probeer mezelf niet gek te maken.... Liefs
Het klinkt positief hoor Loesssie. Spannend! @ Sunnyqueen, het is moeilijk om wat langer te wachten, maar wel verstandig!
SLuit mij ook hieraan op het wachtbankje... spannend dames.. wie kan bijna testen hier.. ik moet nog 10 dagen of meer..
zo sunny en loesssie nog een paar dagen en dan weten jullie het pfff wat spannend. Ik zal voor jullie beiden duimen. Ik lees het maandag wel want ik heb even geen pc die is kapot nu lees ik het allemaal op mijn werk. Nou dames succes met testen. groetjes
voor de Zwanger dames Gefeliciteerd!!!! en voor de andere dames!!Succes!!!!!!!! hoop dat het snel raak is!! veel liefs gimena (form eigenaar)
owh owh owh wat een buikpijn heb ik vandaag al de hele dag pfff ik loop af en toe gewoon krom bah! verder beni k uber vrolijk heb eigelijk niks om vrolijk over te zijn ennuh... opvliegers??? zweet handjes en windjes hihi erugg vervelend.. want ze stinken ook nog bah nog meer wachters met vage klachten??
dames ik heb van die lichte krampjes in me rug en onderbuik... Net als ongikrampen, maar dan veel en veel minder...! Hmmm wat zou dat zijn.... Toch spannend nu hoor! Liefs
spannend sunny! Hoeveel dagen na ei zit je nu? Ik zat 16 dagen na ei toen mijn ongi doorbrak.. kan dus ook meer dan 14 dagen zijn dus, lastig in jou geval hey gezien je laatste ronde van 58.. waar moet je dan vanuit gaan? Je hebt je ei getest ofzo? Heel veel toi toi toi meid! Liefs!
schuif ook maar eens aan, Ben overtijd, maar volgens de test(en) niet zwanger. Dus we wachten maar op de ong (of toch een positieve test??) Dinsdag moet ik naar de gyn op na controle wegens miskraam. Misschien als ik nog niks weet kan hij me meer vertellen. Als ik zondag zelf niet ong ben ga ik wel weer een test wagen. Word hier zo onzeker van :S
Ik kom ook plaatsnemen op het bankje. Ik ben 8 februari gestopt met de pil. De eerste echte ongesteldheid kwam pas 64 dagen na de onttrekkingsbloeding van de pil. En nu wacht ik op de volgende ongesteldheid. Die zou ergens tussen de 20ste en 26ste moeten gaan plaatsvinden. Of helemaal niet natuurlijk, maar dan graag wel met een positieve zwangerschapstest...