hej muppet meissie wat fijn dat je je ei gevonden hebt! nu duimen dat het raak is!ik gun het je van harte. hij heeft geen vervangende nodig.hij moest sowiezo gaan afbouwen ook als we geen kids wilde.dus dat scheeld.dus over 3maanden is medicatie vrij!en dan nog een paar maandne voordat alles er uit is.hij had 40mg/nu 30/volgende maand 20 en die maand daar op 10mg en dan is hij er vanaf! we gaan het allemaal zien. liefs
goed zo jewe!!!!en laat het nu maar raak zijn!!! want nu moeten jullie allemaal zwanger worden voor mij! eerst voor jullie zelf(jullie man en je zelf dus),maar nu moeten jullie dus extra jullie best doen!want nu is er nog meer reden tot zwanger worden!
We doen ons best. Aan de inzet kan het niet liggen in elk geval. Voor jou hoop ik ook dat het snel raak is, als alle medicijnen weer zijn afgebouwd.
jah hopen we ook,maar helemaal goed zou het niet worden daar is het verschil te groot voor!maar gelukkig zijn er meer wege nara rome. http://www.youtube.com/watch?v=cFget4YuUjA erg goed nummer!!! kus
sorry voor deze nummer maar heb het even moeilijk. mannetje is naar een vriend. ik ga zo maar me bedje in en morgen weer een nieuwe betere dag hoop ik. liefs
Geeft niks hoor snippie. Ik vind dit echt een prachtig nummer en ik denk dat we ons hier allemaal wel in kunnen vinden. Maar wel positief blijven hoor meid, niet bij de pakken gaan neer zitten. Knuffel voor jou hoor snippie.
jah mooi nummer he.maar dat nummer kan ik nog niet op hyves zetten heb dus dat andere nummer er op gezet. nee het is even een dip moment ook omdat deze week me ei is en zo.ik voel hem altijd:S!dus tjah kan er helaas niet om heen. ik ga nu maar slapen! kus
Hoi, Ik meld me ook aan voor het bankje, hoop dat er nog plaats is... Had vandaag ongesteld moeten worden: niet gebeurd en heb ook nog geen bruinverlies gehad en ook geen positieve test... Groetjes!
Hey meiden... wat is het toch ook wat he dat zwanger worden.. pfff.. Nou zit nu officieel op het bankje do - geklust vr - bijna posi ovu test za - posi ovu test begin middag za - geklust middag za - ei gevoeld laat in middag/avond (deed ECHT zeer) zo - ochtend geklust Nou zit wel goed volgens mij, aan het kluspatroon zal het niet liggen volgens mij. Had afgelopen week voor mijn ei heel erge last van slijm, moest echt een inlegkruisje gebruiken.. echt niet best hoe erg. Nu gister toen ik mijn ei links voelde deed het mij soms zo'n pijn dat ik inelkaar krimpte.. ook nog nooit zo hevig gehad. Raar.. Naja.. we gaan maar rustig op het bankje zitten hopend op een paar zonnestraaltjes want van dit weer wordt je flink depri.. Heel veel succes meiden! Tot 1-2 juni Dan is mijn NOD! Ik houdt jullie in de gaten! (kan het soms ff niet laten om iets yte typen hihi) Liefs Muppet80
En vandaag 2 dagen overtijd en heb me nog steeds kunnen inhouden.... Morgen ga ik testen en ik wordt hartstikke zenuwachtig er van.... Ik voel namelijk helemaal niks.... En ik weet dat het niks zegt, maar toch denk je dan het zal wel niet........... Aan de andere kant voel ik ook niks wat op een naderende ongi lijkt. Nou hopelijk kan ik morgen goed nieuws brengen!!!!!!! @Muppet fijn dat je af en toe toch even een berichtje achterlaat anders gaan we je wel heel erg missen.... en inderdaad aan het klussen zal het bij jullie niet liggen.... Nou maar hopen dat je over 2 weekjes een mooie posi test in je handen mag houden. ik duim voor je! Liefs
@ Muppet, Aan de inzet kan het niet liggen nee. Ik ga voor je duimen hoor meid. @ Sunnyqueen, Spannend voor jou. En dat je niks voeld kan ook een goed teken zijn he? Ook voor jou ga ik duimen hoor. Hopelijk morgen goed nieuws
WHAaaa mag testen... heb het ook al gedaan.. nega heb me zo f* zwanger gevoeld deze week, misselijk, ontzettend misselijk, dan weer niks, moe, geen eetlust, dan weer een vreetkick... nog niet ongie.... maar hoop dan maar dat t snel komt, en anders test ik over 2 dagen nog maar eens... misschien was ik wel te vroeg... liefs... ik ga ff op de bank zitten balen
Ik mag over 4 dagen testen. Heb al sinds de eisprong of erna(ik voel het volgens mij niet als ik die heb)buikpijn. Ik heb ook een paar dagen eerder steken gehad in mn zij. Herkenbaar?