het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    das waar... dank je jewe :)

misschien heb k deze week al te veel positieve dingen gehad... mijn poes is na bijna een maand vermist te zijn geweest teruggevonden, en ligt nu lekker op mijn schoot te spinnen, en morgen word ik benoemd tot bedrijfsleider op mijn werk... met de bijbehorende salarissprong. Had gehoopt op nog een postief nieuwtje, maar misschien moet ik niet te veel willen hihi. Maar idd, geen bloed geeft moed, heb ook nergens last van, geen krampjes of chocoladetrek... maja. we zullen zien. komt tijd, komt baby...ipv grolsch.

wil het bij jou een beetje lukken in je klustijd?
    veel succes in elk geval...
    liefs

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De klustijd is al weer voorbij. Het is nu weer afwachten aan de inzet zal het niet liggen in elk geval. :) Gelukkig heb ik drukke weken voor de boeg, hopelijk gaan de dagen dan wat sneller voorbij.

@ Saraatje, heel herkenbaar hoor. De steken in je zij aan 1 kant kunnen wijzen op je ei sprong.

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    haha... ik hoop maar dat je raak geklust hebt hihi.

hoe kom je trouwens aan 1344 berichten in 3 maanden tijd... ik krijg al kramp in mijn vingers als ik er alleen al aan denk!

je hebt me in elk geval weer eenbeetje opgefleurd, thanx daarvoor!

liefs

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik werk in een baby winkel dus zit ook vaak op het forum wat gaat over allerlei babyspullen. Daar geef ik wel eens antwoorden op. En verder tja....ben gewoon verslaafd denk ik. :)

Gelukkig dat je weer een beetje vrolijker bent! ;)

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden
    hoe is het hier??
    snip ik heb alles meegelezen en ik vind het echt naar voor je maar vind ook dat je je echt kranig weet te houden probs girly ;)

ennuh tja wachten komt me toch echt wel me strot uit ofzo ..pff moet nog een hele week ik weet nog niet hoe ik dit ga volhouden hoor... voel me niet zwanger ben alleen af en toe duizelig maar ja ik stress ook best veel dus misschien komt het wel daarvan pfff
    helup ik heb afleiding nodig ofzo hihi

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je mecha.van binnen voelt het anders hoor.maar het is gewoon niet anders we moeten nu gewoon afwachten tot dat we bij de gyn zijn geweest.Morgen afspraak maken.
    Ik heb vrijdag heel erg veel gehuild en gisteren avond ook.
    maar nu is die verdriet over genomen door een gevoel alsof dit niet echt gebeurd een soort nachtmerrie.
    maar ooit word ons wachten beloond met een kindje!

liefs

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja precies blijf hoop houden meid het gaat je wel lukken ;)
    ik ben nu met me huidige vriend al 16 rondes bezig.. en me vorige relatie ook ruim een jaar zonder geluk.. man krijgt een nieuwe vriendin en woepss mevr is zwanger :S
    dus ik weet het ook allemaal niet
    ik heb alle onderzoeken gehad die er zijn en er is niks gevonden dus dat zegt ook niet alles
    gedult is een schone zaak geloof ik ;)
    heel veel succes

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd.
    helaas kwam er alleen bij ons wel iets uit.maar aan de andere kant we weten nu wel waarom het niet lukt.

maar wat balen zeg van ej ex!

en idd onderzoeken zegt niet altijd was zo is een vriendin ook langer dan 1,5jaar ebzig maar is ook niks te vinden bij hun twee.dus ook een questie van geluk.

wij hopen binnen kort te horen wat soor behandeling we zouden kunnen gaan en willen daar dan zo snel mogelijk mee starten.
    maar eerst afspraak bij gyn maken morgen.

meid ik hoop dta het snel raak is bij jullie.
    kus

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames heb nega getest.... Baal baal baal... Nou maar hopen dat de duivels zich dan snel laten zien... en dat ik niet weer aan de provera hoef!!!

Liefs

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he balen sunny ik hoop dat je gewoon te vroeg getets hebt. en later positief test.
    liefs

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    oh balen sunny! Maar zoals Snippie zegt; het kan nog steeds.. lastig als je je cyclus niet goed weet! En anders is het idd fijn als de duivels komen, kun je tenminste weer verder..
    Succes meid! Hoe voel je je verder?

Hier nu uitgeklust, gisteravond nog een keer en nu moet het voldoende zijn. :)
    Als het nu niet raak is wordt ik kierewiet hahaha. Wel grappig, als ik deze ronde zwanger ben, ben ik rond mijn eigen verjaardag uitgerekend en zou ik theoretisch gezien nog op mijn 29e een baby ter wereld kunnen brengen :) Lijkt me heel fijn :)

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej muppet grappig zeg!
    nou aan het klussen kan het bij jouw niet liggen meid:D!
    liefs

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej muppet grappig zeg!
    nou aan het klussen kan het bij jouw niet liggen meid:D!
    liefs

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Sunnyqueen, jammer zeg, maar idd zoals snippie zegt misschien heb je wel te vroeg getest omdat je cyclus vorige keer ook al uit bleef. Geen bloed geeft moed.

@ Muppet, Hoop voor je dat je raak heb geklust. ;)

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

bale sunny ik hoop voor je dat je snel je nieuwe ronde kan beginnen ..

snippie juist meid dat bedoel ik je weet nu wat er is nu kunnen ze wat specifieker gaan zoeken .. sprak laatst een meid die is al heel lang bezig kwamen er ook achter dat de man amper vruchtbaar was en de maand voor de eerste iui was mevr ineens spontaan zwanger geraakt .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

16. danip

danip Niet meer actief

@ Sunnyqueen, ik weet hoe je je voelt! En het sucks! maar idd misschien heb je te vroeg getest?

@ Muppet: inderdaad zal het aan het klussen niet liggen! Hoop zo voor je dat het raak is!

@ Snippie: Meid, ik hoop voor je dat ondanks het slechte nieuws je heel snel (met of zonder hulp) zwanger zult zijn. En misschien gaat dat nu ook wel snel, als de goede behandeling eenmaal is vastgesteld!

@ Mecha: Misschien ook voor jou tijd om eens naar de huisarts te gaan? Voor mij geldt dat ook, maar ik ben echt een chicken. Wil het gewoon niet horen! Maar misschien ben jij wat dapperder en dan is het denk ik wel goed om te weten waar het nu aan ligt.

@ Jewe, dat lijkt me best lastig als je ook nog in een babywinkel werkt! Dan ben je er al helemaal de hele dag mee bezig! Hoop voor je dat jullie goed hebben geklust!

Zelf heb gister negatief getest. Alweer... dus ik denk dat ik weer voor niks enthousiast ben geweest. Had allemaal pendels voor mei, mocht op mijn vriends verjaardag testen en had wat vage kwaaltjes ( ja ja die heb ik elke maand, ik weet het ;) ) dus ik had deze maand ietwat extra hoop. Nu maar weer wachten op de :evil: Dus ik blijf nog even hier zitten, tot ook deze ronde weer voorbij is.

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    oo wat duurt dat wachten toch weer lang he meiden..pfff!
    En ik moet nog zoooo lang wachten! Kan pas rond 27 mei testen! aargh!!
    x

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dan lopen wij vrij gelijk ik mag de 28e testen. Duurd nog best lang he?

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nou he... Maar als je er zo bewust mee bezig bent begint de onzekerheid al in de klusweek en dan denk ik er al de hele tijd aan en als klusweek voorbij is moet je dus nog 2 weken..snap niet dat de natuur dat zo idioot bedacht heeft hoor...je zou gewoon in de klusweek als het raak is een moedervlek op je buik moeten krijgen ofzo..in elk geval een duidelijk teken dat het raak is..
    Maarre..voel jij je al anders of iets??(of had je dat al getyot en heb ik daar overheen gelezen?)
    x

20. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    zo meisjes,.. ik zite r ook nog. Ben op de 12 ongesteld geworden en heb 13 dagen erna weer een bloeding van een week gehad. Ben dus opnieuw begonnen te tellen. Maar als ik uitga van 35 dagen na de 12 e had ik nu ongesteld moeten worden. Dus ga nu maar uit van over 1 a 2 weken..

Deel Deze Pagina