Ja is nog veel te vroeg..zowieso moeilijk hoor...want je hoort sommige meiden die meteen na de bevruchting wisten dat ze zwanger waren en je hoort ook vaak genoeg dat ze niets merkten tot een positieve test.. dus ja..het is gewoon maar afwachten he!
spannend hoor claartje! dina is snap je wel hoor! wij hadden het eerst ook uit gesteld.terwijl de HA ons al had aangerade me laatste mk dat we langs moesten komen.maar we dachten mss is het niet nodig en ben ik gewoon op nieuw zwanger.maaar dta bleek niet zo te zijn toen maar gebeld en zo zitten we binnen een maand al bij de gyn. 4mei HA ,13mei zaadonderzoek(we stelde het uit) 15mei uitslag en nu 29mei eerste keer gyn.dus gaat plots erg snel. maar zijn wel blij dat we zijn gegaan anders waren we nu nog in het duister ana het tasten! liefs
sterkte lieve snippie.. hoop dat je snel zwanger bent en dat de gyn jullie snel en goed zal helpen. Je gunt iedereen op roze.. nou ik gun jou dat!! knuffel voor jou!!
ahhh wat lief van je claartje!!! maar ik heb nog steeds van eerts zijn jullie aan de beurt! en ik hoop zelf ergens volgend jaar te kunne melden dta ik zwnager ben. maar eerst jullie meiden. liefs
Zeg dames is het bij jullie ook zulk schijtweer!!??? Het regent dat het giet hier.... niks aan. En moet nog van alles doen in huis en heb gewoon zo geen zin..... PFFFFFff Liefs
jij bent lief snip....... hoop dat jij en snip man snel melden van jullie wondertje!! Dikke knuffel voor jou en snipman!!
Hier is het ook snert weer..bah bah bah..en moet ook nog veel doen in huis en heb zooooo geen zin..normaal ben ik wel van het schoonmkane maar kan me er nu echt niet toe zetten..bah en zeker niet in het strijken ..getver...Maar aj ga het straks toch allemaal maar doen, want een rommelig huis daar kan ik ook niet tegen hoor! x
@ sunny; grappig, is hier de hele ochtend droog, zonnetje is er af en toe zelfs bij.. aan zee waait het misschien snel over richting jullie! Ik zie het straks wel. Moet vanmiddag weer naar leeuwarden toe!
Hier is het ook droog en zelfs het zonnetje is er bij! (omgeving dokkum) Maar geef mij toch het weer van een paar weken geleden maar! Lekker in de tuin met een boek!
jah dat is ook lekker! Volgens mij wordt het woensdag weer warmer (als ik Piet mag geloven haha, grapje) op teletext staat dat het een graad of 23 wordt volgens mij altijd fijn gezien ik dan vrij ben
Nou het is nou weer droog in Leeuwarden.... Ik hoop dat er gauw weer mooie zomerdagen aan zitten te komen, want me moeder loopt de wandelelfstedentocht deze week en daar is niks aan in de regen! Deze week pas ik op mijn broertje en zusjes... Ze blijven ook een paar nachten slapen! Gezellig!!! En vrijdag kunnen we onze kitten ophalen!!! ZIN IN!!!! Liefs
Nou hier is het wisselend. Dan weer zon en dan weer bewolkt(groningen). Het waait nog behoorlijk. Ik heb gelukkig mn schoonmaak weer achter de rug,vanochtend snel gedaan kreeg visite. Hoop dat we snel weer lekker achterin de tuin kunnen gaan zitten genieten van de zon.
vandaar ook mijn avatar met zonnetje hoop dat het helpt plus het brengt een beetje licht in deze donkere regenachtige dagen
hahah Muppet ik hoop dat je zonnetje helpt inderdaad... Nou hier is de schoonmaak ook weer klaar... Alles weer aan de kant... Heerlijk is dat! En nou weer lekker relaxen!! Liefs
ik loop bij de ferti al vanaf okt 2008 ik ben niet bang hoor ik heb gewoon ruim een jaar gewacht en toen ben ik gegaan.. maar ik heb alle onderzoeken gehad en ze kunnen niks vinden bhij hem niet en bij mij niet :S afwachten... ennuh niet bang zijn gewoon gaan lucht echt op al is er iets mis want dan kan je gericht verder proberen
ja precies ze hebben gezegt als het in augustus nog niet is gelukt dan meot ik terug komen gaan ze me via echo volgen me follikel groei
hey meiden hoe gaat het hier?? nog 2 daaaaagjesss spannend hoor... voel nog helemaal geen ongi..helemaal niks!!! xx