het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nope nog nergens last van. Is ook nog een beetje erg vroeg denk ik.

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja is nog veel te vroeg..zowieso moeilijk hoor...want je hoort sommige meiden die meteen na de bevruchting wisten dat ze zwanger waren en je hoort ook vaak genoeg dat ze niets merkten tot een positieve test.. dus ja..het is gewoon maar afwachten he!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor claartje:D!

dina is snap je wel hoor!
    wij hadden het eerst ook uit gesteld.terwijl de HA ons al had aangerade me laatste
    mk dat we langs moesten komen.maar we dachten mss is het niet nodig en ben ik gewoon op nieuw zwanger.maaar dta bleek niet zo te zijn toen maar gebeld en zo zitten we binnen een maand al bij de gyn.
    4mei HA ,13mei zaadonderzoek(we stelde het uit) 15mei uitslag en nu 29mei eerste keer gyn.dus gaat plots erg snel.
    maar zijn wel blij dat we zijn gegaan anders waren we nu nog in het duister ana het tasten!

liefs

4. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    sterkte lieve snippie.. hoop dat je snel zwanger bent en dat de gyn jullie snel en goed zal helpen. Je gunt iedereen op roze.. nou ik gun jou dat!! knuffel voor jou!!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ahhh wat lief van je claartje!!!
    maar ik heb nog steeds van eerts zijn jullie aan de beurt!
    en ik hoop zelf ergens volgend jaar te kunne melden dta ik zwnager ben.
    maar eerst jullie meiden.

liefs

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Zeg dames is het bij jullie ook zulk schijtweer!!??? Het regent dat het giet hier.... niks aan. En moet nog van alles doen in huis en heb gewoon zo geen zin..... PFFFFFff

Liefs

7. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    jij bent lief snip....... hoop dat jij en snip man snel melden van jullie wondertje!!
    Dikke knuffel voor jou en snipman!!

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier is het ook snert weer..bah bah bah..en moet ook nog veel doen in huis en heb zooooo geen zin..normaal ben ik wel van het schoonmkane maar kan me er nu echt niet toe zetten..bah en zeker niet in het strijken ..getver...Maar aj ga het straks toch allemaal maar doen, want een rommelig huis daar kan ik ook niet tegen hoor!
    x

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @ sunny; grappig, is hier de hele ochtend droog, zonnetje is er af en toe zelfs bij.. aan zee waait het misschien snel over richting jullie! Ik zie het straks wel. Moet vanmiddag weer naar leeuwarden toe! :D

10. danip

danip Niet meer actief

Hier is het ook droog en zelfs het zonnetje is er bij! (omgeving dokkum) :D Maar geef mij toch het weer van een paar weken geleden maar! Lekker in de tuin met een boek!

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D jah dat is ook lekker! Volgens mij wordt het woensdag weer warmer (als ik Piet mag geloven haha, grapje) op teletext staat dat het een graad of 23 wordt volgens mij :D altijd fijn gezien ik dan vrij ben :D

12. danip

danip Niet meer actief

Oh yeah!! Ik ben ook woensdags vrij, dus daar wordt ik erg vrolijk van :D

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou het is nou weer droog in Leeuwarden.... Ik hoop dat er gauw weer mooie zomerdagen aan zitten te komen, want me moeder loopt de wandelelfstedentocht deze week en daar is niks aan in de regen! Deze week pas ik op mijn broertje en zusjes... Ze blijven ook een paar nachten slapen! Gezellig!!! En vrijdag kunnen we onze kitten ophalen!!! ZIN IN!!!!

Liefs

14. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Nou hier is het wisselend.
    Dan weer zon en dan weer bewolkt(groningen).
    Het waait nog behoorlijk.
    Ik heb gelukkig mn schoonmaak weer achter de rug,vanochtend snel gedaan kreeg visite.
    Hoop dat we snel weer lekker achterin de tuin kunnen gaan zitten genieten van de zon.

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    vandaar ook mijn avatar met zonnetje :) hoop dat het helpt plus het brengt een beetje licht in deze donkere regenachtige dagen :)

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hahah Muppet ik hoop dat je zonnetje helpt inderdaad...
    Nou hier is de schoonmaak ook weer klaar... Alles weer aan de kant... Heerlijk is dat! En nou weer lekker relaxen!!

Liefs

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik loop bij de ferti al vanaf okt 2008 ;)
    ik ben niet bang hoor ik heb gewoon ruim een jaar gewacht en toen ben ik gegaan.. maar ik heb alle onderzoeken gehad en ze kunnen niks vinden bhij hem niet en bij mij niet :S
    afwachten... ennuh niet bang zijn gewoon gaan lucht echt op al is er iets mis ;)
    want dan kan je gericht verder proberen

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mecha het lucht in dta opzicht idd op:D!
    dna kun je verder :D

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja precies ze hebben gezegt als het in augustus nog niet is gelukt dan meot ik terug komen gaan ze me via echo volgen me follikel groei

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden hoe gaat het hier??

nog 2 daaaaagjesss :D:D:D:D spannend hoor...
    voel nog helemaal geen ongi..helemaal niks!!!
    xx

Deel Deze Pagina