Ik weet me cyclys niet precies. Omdat het de laatste keer 29 was. Daar ben ik vanuit gegaan, voor me ei. Ik temp niet, en doe geen ovu-testen. Als ik een cyclys van 29 heb, dan mag ik aanstaand weekend testen. De 15de. Ben ik dan nog nog ongi wacht ik toch nog even wat langer, want als ik een cyclus zou hebben van 34, zou ik 20Maart mogen testen. Ik wacht gewoon even af hoe ik me voel etc. Liefs!
goed plan van je manon. dat doe ik ook. voel ik me donderdag eigenlijk het zelfde als vandaag dan koop ik donderdag avond een test en de die vrijdag.ben erg regelmatig namelijk.
Ik stel het liever wat langer uit, dan dat ik te vroeg test en gelijk negatief test! Vind het zo spannend! Ik ga me gedachten nu maar even proberen te verzetten! Anders denk ik de hele dag aan niks anders meer. haha! Liefs
Hier rond de 11de de eiersprong.... Dus rond de 25ste pas testen.... Eerste ronden, maar toch heel benieuwd wat het gaat worden
dat begrijp ik manon! maar als je normaal nooit overtijd bent ga ik echt niet langer wachten hoor.maar ik ben pas blij als ik 7dagen overtijd ben en een knal test!of de cb digi moet aan geven zwanger!hihi.
Ik zou stiekem al happy wezen met een lichte streep hoor! Gossie, ik ben net gaan douchen, voel me zo lamlendig. Licht in me hoofd, en zo slap als een vaatdoek. Soms tegen het misselijke aan, maar opzich wel zin in wat lekkers! haha.. Ik ben niet gaan strijken, echt geen puff!
poeh wat vervelend zeg! hier kan het ook wel wat beter.me borsten doen vervelend en gekriebel in me onderbuik ga zo lekker ATWT kijken net wel even gemario kart erg verslavend kan ik je vertellen!
Hallo meiden, Ik kom gezellig bij jullie het wachtbankje zitten. Ik zit in de 2e ronde en ben aan het wachten op mijn eisprong. Die zou binnen een paar dagen wel moeten komen. Alleen de ovulatietests doen nog niet echt veel. Rond 25 maart kan ik testen. Wat duurt wachten lang he? En als ik nu mijn eitje eens zou zien, dan weet je of het goed zit vanbinnen. Ik ben vorige maand gestopt met de pil na 13 jaar slikken en toen kreeg ik gelijk een onttrekkingsbloeding. 27 Dagen later kreeg ik ongesteldheid, dus nu maar hopen dat er een eitje vrijkomt... Veel succes iedereen met zwanger worden! Groetjes
hihi 4 dagen lijkt dan zo zo lang he sunnyqueen. ik hoop voor je dat het een goeie word! bij mijn vandaag me spiraaltje er uit gehaald dus ik ben nu officieel gestart ik heb al heel de dag kiebeltjes in me buik er van . liefs"
4 dagen lijken een eeuwigheid, maar heb met me vriend een afspraak gemaakt dat ik 2 dagen voor NOD al een test doe alleen voor deze ene keer.. Mocht hij negatief zijn dan wacht ik voortaan altijd tot ik echt op me NOD zit of overtijd ben... Ik weet dat het beter is om te wachten omdat er van alles nog mis kan gaan, maar ik ben te ongeduldig... Dus woensdag ga ik al een testje wagen!
Sunny queen, Spannend hoor! Ik weet hoe je je voelt. Ik heb me vorige maand echt arm getest voor mn NOD. Is echt zo zonde als je dan ongesteld wordt... Heel veel succes!
Hoi hoi.... Voor mij duurt het nog 1 dagje....voel ik me anders NEE! Maar ja,je hoeft je ook niet anders te voelen he? Ik heb zoiets van....ik test vrijdag wel,(ik ben namelijk vrijdag jarig)dus een mooie dag vrijdag de 13de! Ik heb wel eens vaker later mijn menstruatie gehad! Spannend! Succes voor allemaal! Liefs Brigitte
trouwens voor jou wordt het ook spannend he! Ik zag het nu pas! TOY TOY TOY! Ik zal voor ons allemaal [-o<
jah idd.kan wel bij hoog en laag zeggen dat het niet spannend is,maar dat blijft het altijd. maar durf gewoon niet meer te hopen.