hey meiden hoe gaat het hier?? nog 2 daaaaagjesss spannend hoor... voel nog helemaal geen ongi..helemaal niks!!! xx
hallo dames. Het is hier nog redelijk weer af en toe zon maar gelukkig nog geen regen.(emmen) Nou dames nog 2 dagen werken en dan lekker lang weekend heerlijk, ik kan bijna niet wachten. mecha en snippe heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel goed nieuws. groetjes
spannend!!! ik kan nu echt bijna niet meer wachten elke keer op het forum hangen is ook neit echt handig eigelijk hihi
Hoi allemaal, Daar ben ik weer een keertje.. Ik dacht net voor de gein; zal eens weer een keer een ovutestje doen. En wat denk je een heel licht streepje; heb dat nog nooit gezien. Elke keer als ik test is er niks noppes te zien en nu een heel licht streepje .. Dat betekend dus dat er flink geklust moet worden deze week hihi . Wanneer kan ik nu het beste weer een ovu test doen om te kijken of het streepje wat dikker wordt? Zie net op m'n banner dat ik pas over 7 dagen m'n ovulatie heb; maar het kan toch zijn dat m'n cyclus nu korter is en dat m'n ovulatie nu eerder is?? @ snippie; jeetje wat erg zeg voor jullie, maar gelukkig blijf je hoop hebben! Veel sterkte meis .. Voor de andere dames die bijna kunnen testen; ik duim voor jullie hihi [-o< ..
@all....ik mag ook op het wachtbankje plaats nemen. Gisteren mijn ei gehad....en hoe. Was behoorlijk pijnlijk. De follikels waren ook mooi groot. Dus ik hoop dat dat iets positiefs brengt .
nee hihi ben er afgevallen! sorry moest even. dames ik hoop op veel roze voor jullien deze maand!! liefs
hallo dames voor de dames die kunnen testen heel veel succes, voor de rest van de dames nog even en dan hebben we lekker lang weekend. groetjes
@Eliesah, als het een heeel licht streepje is kun je in principe vanavond nog eens testen en dan morgen weer. Twee maal per dag zeg maar, of als je het aandurft 1 x per dag. Als je 2 x doet is de kans groter dat je je ei niet misloopt. Van die banner zou ik never nooit uitgaan, mijn ei is de laatste tijd erg vroeg (cd 13) dus dat zegt niks. Lekker door blijven testen en desnoods plak je ze in en schrijf je er even bij welke cd het is en hoe laat je hebt getest. Dan kun je een stijgende lijn zien in de kleurintensiteit van de testjes. Wanneer het streepje net zo (of bijna net zo) donker is als het teststreepje kun je ervan uitgaan dat je ei binnen 36 springt (bij mij springt hij dan zelfs binnen 24 uur). Dus dan moet je aan de klus! Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden
Nou hier nog geen duivels in zicht! Dus we blijven het nog maar even af wachten... Anders volgende week nog maar eens een testje doen ofzo... ik hoop niet dat mijn cyclus nou weer op de hobbel is en dat ik weer zo'n kuur nodig heb! Liefs
Bedankt Muppet voor je reactie .. ben weer wat wijzer geworden haha! Ik heb helaas nog maar 2 ovu testen in huis.. Maar als ik deze week elke dag klus; mis ik 'm toch niet? Ik test gewoon straks nog een keer en als er weer een streepje staat, later op de avond of morgen weer. (of misschien ga ik zo snel even naar 't dorp om nieuwe te halen) Erg fijn dat je het allemaal uitlegt Muppet ! Hoe gaat het verder met jou..
Goed! Dank je! Als je via sensitest besteld heb je ze morgen in huis (moet je voor 14.00 volgens mij bestellen) Dan ben je veel goedkoper uit. In de stad/dorp zijn ze veels te duur. Ik bestel er meestal een stuk of 12 of 24 dan kan ik meteen een paar rondes vooruit. De eerste keer is het zoizo erg uitproberen wanneer je ei is, de volgende maanden zit je al snel in de buurt dus gebruik je al minder. Misschien een tip? Je kunt beter om de dag klussen zeggen ze.. ik heb het rond mijn ei ook twee dagen achterelkaar gedaan, ook omdat ik m voelde springen en wij niet wilden dat er geen voorraadje klaar lag. hahaha. Je weet maar nooit. Iedereen zegt iets anders. Je kunt ook aan je slijm zien hoe het zit met je ei, in de vruchtbare periode heb je er meer last van dan de rest van de maand. Die periode kun je ook om de dag klussen. Als je ook nog testjes gebruikt zit je helemaal safe natuurlijk! Succes meid!
Ja, om de dag kan ook natuurlijk . Meestal lukt het toch niet elke dag haha.. En indd iedereen zegt iets anders. Ik ben al blij dat ik nu eindelijk een keer een steepje heb gezien op een test . Ik merk het indd ook aan m'n slijm, nu valt dat ineens op. Voel alleen niks in m'n buik ofzo; maar ja ieder mens is anders dus wie weet voel ik gewoon niks. Nou ik ben benieuwd allemaal. Heb net toch maar een bestelling gedaan bij sensitest; is indd veel makkelijker! Bedankt weer Mup..
graag gedaan! Aan het einde van de slijmreeks (om het zo maar te noemen) springt je ei. Daarna is je slijm weg, tenminste bij mij, het kan wel een paar dagen duren. Alleen je eisprong kun je voelen, de rest nog niet, succes meid!
hoi allemaal .. weer een nieuwe wachtdag pffff.. word wel steeds moeilijker..ennuh sunny wanneer had je voor het laatst getest?? kan nu toch wel 4 dagen overtijd ...??? ennuh ovulatie testen deden bij mij wat ze wilde dus kan er neit zo goed over mee praten
ja die hebi k gehad en die van sensitest.... maar ze gaven soms 3 keer in een maand positief aan heel appart me ferti arts zei dat ik dan beter die testen niet kan doen
nee idd! Ik heb er zelf nooit last van gehad moet ik zeggen, ik test alleen tot mijn ei en dan niet meer moet ik zeggen. Had je die dipstick van sensi? Of die met casette?