het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    MH133 het ontpillen is puur dat je lichaam moet wennen aan dat hij het zelf moet doen.
    dus inprensiepe zijn die stoffen er al uit!

Carina meid ik duim voor je meid!ik blijf gewoon gluren hier hoor!

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh jeetje meid dat is ook lullig maar aan de andere kant een geluk bij een ongeluk natuurlijk;)
    nee bij mij waren het altijd de duivels die in de fille stonden ;)

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden,

ik zit even in een dipje, mn lichaam is volgens mij ontregeld.
    ben nog niet ongi, en ik voel me niet zwanger!!!
    dames wat moet ik nu? een test wil ik niet door de telerustelling, mijn mams denk dat ik niet zwanger kan worden nu zit dat weer in mn hoofd sjonge jonge zeg wat moet ik ermee, ze denkt dat ik niet via de normale weg zwanger kan worden.. ik wil er niet over nadenken maar goed..als het wel zo is??? :( :( :( wat moet ik er nu meer?

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hoe kom je daar nou bij? Alleen een posi test kan het uitwijzen meid, symptomen of niet, je kunt altijd zwanger zijn. Maak je nou niet te druk. Wanneer heb je getest? Hoeveel rondes ben je al bezig? Hoe verlopen je cyclussen? Zet alles ff op een rijtje als je wilt..

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mij cyclussen zijn allemaal op de hobbel altijd 28 dagen, afeglopen maand 36 dagen, en nu weer 1 dag overtijd.. ik heb nog niet getext en druf het ook niet.. eerlijk gezegd!! weer bang voor een teleurstelling...
    we zitten nu in ronde 9 en als ik ongi wordt ronde 10..pffff we willen het zo graag maar conticu is er wel iets tegen. ik weet het echt niet meer..
    ik weet dat ik nu niet zwanger ben..ik voel niks, nergens last van alleen vanmorgen na het knutselen misselijk.. meer niet!!
    beetje duizelig. nou ja ik weet ook niet watg ik moet hoor.
    testen doe ik zoiezo niet voor die teleurstelling. ALWEER!!! snik

xxxx

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Loesssie, Neeee, wat ontzettend balen meid. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

Heb vandaag de schrik van me leven gehad. Vanavond toen ik naar huis reed reed ik de file in en op een gegeven moment moest ik van rijbaan verwisselen omdat de weg helft waar ik op reed afgesloten was vanwege weg werkzaamheden. Dus ik zag ruimte en wil invoegen op het moment dat het verkeer weer reed en ineens gaat het verkeer voor mij op de rem en voor ik er erg in heb knalt er een vrachtwagen in me zijkant aan de achterzijde. Ik schrok me wezeloos. Gelukkig alleen wat blikschade. Stond te trillen op me benen.

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje jewe.. dat is wel heel heftig!! hoe gaat het nu met je??

@perfection ik ben bij ronde 16 met huidige partner zal maar niet zeggen op welke ronde ik anders zit en met mijn lichaam is niks mis.. tenminste onderzoeken wijzen niks bijzonders uit dus... zolang ben je nog neit bezig hoor meid.

dus dat je moeder dat zegt vind ik wel een beetje snel gedacht, beetje raar ook eigelijk maar ik zou me geen zorgen maken als ik jou was zo ie zo moeten meeste mensen nog een jaar ontpillen voordat ze zwanger raken.. ik slik zelf al 3 jaar geen pil meer

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik snap dat je bang bent voor teleurstelling perfectionn.. we zitten zowat gelijk aan rondes dus ik begrijp hoe onzeker jij je voelt. Ik denk dat er niks mis is met bijna niks voelen. Hoe voelde jij je de vorige maanden voor je nod? Er zijn ook zwangeren die niks voelen en die hetzelfde denken als jij en toch zwanger zijn! Wanneer denk je dat je durft te testen?

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @perfection... Als je bang bent voor de teleurstelling dan zul je er nooit achter komen of je zwanger bent, want je krijgt geen post van de ooievaar waar in staat dat je zwanger bent... dus zul je toch moeten testen om te weten of je zwanger bent... En ik ken heel veel vrouwen die helemaal niks voelden en toch zwanger waren....
    Dus je kan wel zeggen ik test niet ben bang voor de teleurstelling, maar wou je dan gaan wachten tot je ineens dikker wordt en er over 9 maanden een baby uit komt... dat werkt toch ook niet.... dan kun je er niet eens van genieten... Ik snap je angst wel, maar nu weet je ook niks!!!

Liefs

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben het met de dames een perfection ;)
    gewoon ff testen dan kan je weer verder is toch ook wel weer positief?
    nieuwe ronde nieuwe kansen blijf ik mezelf maar zeggen. onzekerheid dat is iets dat iedere dame die hierop het forum actief is wel last van denk ik . de ene keer meer dan de andere keer maar het is een blijvend/ terugkomend probleem voor velen gok ik ;)
    succes meid

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej jewe meid wat een schrik zeg!!ik hoop dat het nu weer een beetje met je gaat.knuff

perfectionn ik ben het ook met de andere dames eens!!!

en oja macha en terug komen op wat jij zegt tegen perfectionn' zolang ben je nog niet bezig hoor'
    wat voor de 1niet lang is kan voor de andere wel lang zijn.zodra je besluit samen voor kids te gaan is iedere maand lang.wat ik bedoel te zeggen dat het voor iedereen anders is.dus wie zijn wij om te zeggen dat iemand nog niet heel langbezig is al ze al in een bepaalde ronde zit.niet aan vallend bedoeld hoor.maar moest het even kwijt.
    kusss

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ben weer wat van de schrik bekomen. Kon vanacht alleen niet echt goed slapen. Elke keer als ik me ogen dicht deed dan zag ik dat beeld weer voor me. Maar goed, ga er vandaag gewoon een gezellige dag van maken en laat dit lekker achter me.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    begrijpelijk hoor jewe.
    probeer er idd een leuke dag van te maken meid.

nou meiden ik ben er van tussen ga van daag naar de zwarte markt.
    fijne dag

liefs

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Iedereen een hele fijne dag vandaag!

15. danip

danip Niet meer actief

Hey lieve dames,

Ik heb vanochtend weer getest maar die was weer negatief. Had het ook wel verwacht, maar toch. We hebben nu eindelijk besloten toch echt naar de dkoter te gaan, en mijn vriend belt morgen voor een afspraak bij de huisarts (als ik zou moeten bellen, doe ik het toch niet) Ik hou jullie op de hoogte... Ben nu al zenuwachtig..

@perfectionn geef de moed niet op meid. Vind het vreemd dat je moeder dat zegt, hoe kan ze dat nou weten.

@ Jewe: :confused: zo dat is schrikken zeg! Heb het zelf ook eens gehad met een vrachtwagen, hij reed op de linkerbaan en ik rechts (suzuki alto'tje haha) en ineens gaat ie zo naar mijn baan heeft me dus de vangrail ingedrukt. Dus ik denk dat jij ook nog wel een weekje na zult trillen! Veel plezier in ieder geval vandaag!

@ snippie": Ik denk dat Mecha bedoelt dat ze medisch gezien nog niet heel lang bezig is, en ze nog gewoon tot de normale kansen hoort.

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

heb je helemaal gelijk in maar in die zin bedoelde ik het niet
    ik bedoelde meer te zeggen dat ze niet alleen is en dat heel veel vrouwen er langer over duren dus dat ze zich daar niet op moet blindstaren want dat maakt je niet gelukkiger. NMisschien had ik dat er even bij moeten zetten ;)
    maar niet met de intentie geschreven dat ik het bv moeilijker zou hebben maar meer als een steun betuig bedoelt ;), en inderdaad dat ze op medisch vlak nog niet lang bezig is
    zo ie zo helpen ze je pas na een jaar proberen ;)

ennuh k..te voor je danip nou al die onzekerheden maken het leven wel zwaar zo .
    en je nod is nog steeds niet doorgebroken??? wel raar hoor
    gebruik je hormonen of niet??
    misschien is dat anders een optie zodat je nod wat regelmatiger kan worden???
    ben beetje vergeetachtig dus weet niet meer of je nou al onder behandeling stond sorry :oops:

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej macha ik bedoelde het ook niet aan vallend hoor meissie!!!
    ik heb zelfs idd ergens gelezen dat 80%of zo binnen 2jaar zwanger worden.
    maar dat is denk weer het uiterste.
    liefs

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee ik voelde het ook niet aanvallend hoor meid maar ik dacht mhh ik kom wel vaker botter over dan ik werkelijk ben dus misschien moet ik toch maar is meer dinge opschrijven om niet verkeerd begrepen te worden
    ik voel me neit zo snel aangevallen :p
    gelukkig
    hahah
    hoe is het bij jou verder???
    waar in je cyclus zit je nu?

ik ben onzekerder dan ooit tevoren geloof ik
    pff kwam er gister achter dat ik bijna 4 kilo ben afgevallen :oops: was niet echt de bedoeling aangezien ik nu maar 55 56 kilo weeg .. bah!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    danip meid toch weer spannend he.
    maar je zou zien uiteindelijk is het een opluchting.

knuffel

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej mecha meid das wel veel jah.ik wou dta ik zoveel afviel.maar ebgrijp je wel want is wel weinig,wete niet hoelang je bent.dta is trouwens altijd mijn droom gewicht geweest maarjah.dat is nu niet zo goed meer voor me lichaam.dus nu is mijn streef gewicht in ieder geval 68 en weeg nu 72 en ben 165.ach we zien wel.
    en ik kan soms vel reageren sorry daar voor.

ik zit nu bijna in me wacht weken.zit nu op dag 14(dus ei dag)maar heb me ei al eerder gehad.maar we zien het nu wel hoe of wat,we hebben deze maand geen sprankje hoop dat het raak is.dat is soms ook wel fijn hoor.netals met de pil gewoon wachten op je ongi en verder niks:Dalleen dit is gezonder wnat vind de pil troep .zitten nu in afwachting van de gyn.volgende weke vrijdag horen we meer.

liefs

Deel Deze Pagina