ja dat heb ik dus ook geen hoop meer maar uhm .. geen probleem ik kan ook fel reageren hihi ennuh ja ik ben 168.. en ik weeg normaal ongeveer 60 kilo en daar voel ik me prima bij ook maar ik vind dit wel heel weinig ik zal je in een pm ff me hyves sturen kan je zien hoe en wat als je dat leuk vind tenminste ennuh hoe weet je dat je je ei hebt gehad? heb je ovu testen gebruikt of voe je je sprong??
owwh dat is inderdaad handig had ik dat maar pff ik ne.k eroplos joh whaha woeps sorry voor me taalgebruik
hej meissie niks op hyves vragen over het forum of omtrent kids he! alleen in prive berichten!ik gaat even al je foto's gluren
dat ken ik ja whaha kreeg laatst commentaar dat ik minder sex moet hebben want 2 maal daags is niet goed als je zwanger wilt worden maar ja ik zie hem smorgens en dan mhhhh en dan zie ik hem snachts en dan mhhhh grrrr ahahhaa
dat ken ik ja whaha kreeg laatst commentaar dat ik minder sex moet hebben want 2 maal daags is niet goed als je zwanger wilt worden maar ja ik zie hem smorgens en dan mhhhh en dan zie ik hem snachts en dan mhhhh grrrr ahahhaa
Okeej dames, ik ben nog niet ongi en ik slaap de laatste 2e nachten nogal slecht... ben vaak even wakker snachts... Moet vaker eruit om te plassen en ik ben continu moe en chagerijnig!!! Mijn hormonen nemen een loopje met me hahaha.... En ik heb last van mijn tieten, maar dat komt omdat ze verbrand zijn hahahaha de bovenkant zeg maar... AUW!! Vergeten in te smeren en geen erg er in gehad dat ik de hele dag in de zon liep! Liefs
Jij heb het ook mee gemaakt. Zag je er tegen op weer in de auto te stappen? Ik wel namelijk. ik moet morgen weer naar me werk en ik moet met de auto, maar me hart begint nu al te bonzen als ik eraan denk. Terwijl nadat het gebeurd is ben ik gewoon verder naar huis gereden uiteindelijk en toen ging het wel. Maar als ik er nu aan denk dat ik morgen weer in die auto moet kan ik wel janken.
een bloedtest krijg je niet zomaar... Dan moet je wel wat langer overtijd zijn... Ik heb maandag getest en achteraf gezien zou dat te vroeg kunnen zijn. Dus ik test volgende week wel weer eens een keer! Liefs
ok ja jeetje gedoe ook met dat testen zucht.. kost je klauwen geld hihji maar ja het is niet anders. Ik ben heel benieuwd of je zwanger bent .. heb je nog last van symptomen??? gr
@ Jewe, al een beetje bekomen van de schrik??? Ik kan begrijpen dat je het nu niet zo prettig vind om weer in een auto te stappen, maar het is wel beter omdat gewoon meteen weer te doen, want hoe langer je dat uit stelt hoe moeilijker het wordt. Sterkte meid! En wat betreft symptomen... ik heb geen flauw idee ik ben snachts vaker wakker en moet vaker plassen en het belangrijkste symptoom is dat ik nog niet ongesteld ben... Maar goed ik weet het niet hoor. Ik wacht nog even tot na het weekend met testen! Liefs
meiden ik heb bloedverlies gehad gister, en nu afentoe wat drupjes. weer zo een rare ongi :S net als de vorige keer maar dan nog minder..!!! ik denk dat we er even mee stoppen, je maakt jezelf alleen maar gek met deze onzin. je doet je best maar er komt niks :S misscien is het raar dat ik zo denk maar na 10 maanden proberen proberen en niks heb ik het toch wel een beetje gehad. er gaat alleen maar zwanger door mn hoofd en thats all waar ik meee bezig ben de hele dag. xx
Nou we zijn gelukkig weer online... Nu alles weer opnieuw instellen.... pfffff En er zijn veel berichten weg jammer genoeg... Hoe gaat het meiden??? Liefs Sunnyqueen