Dames hoe gaat het met wachten?? nog een week.. duurt best lang maar hopelijk worden we allemaal beloond... Ik heb nog steeds last van zere tepels, ik heb dit nooit eerder gehad??
tjah hoe gaat het met wachten... Tjah nou het bevalt me niet, maar kan er weinig aan veranderen he....
Jeetje, wat zijn er veel berichten gewist zeg.. Wel jammer! Maar de site is er wel op vooruit gegaan! Natuurlijk wel even wennen, maar dat komt wel goed! Nog 1 dag tot testen staat er op m'n banner.. Stiekem vandaag al getest maar gaf natuurlijk weer eens negatief aan! Ik voel echt helemaal niks aan m'n lichaam. Af en toe wat buikpijn maar dat heb ik wel eens vaker met m'n gevoelige darmen. Pff ik blijf maar hopen... Een fijne zondag iedereen!
snip en mecha, jullie moeten het lekker doen wanneer jullie zelf willen, dat doen wij ook het moet niet zo zijn van Nu MOET het want dat is ook niet goed hoor!! kussss
hello ladies, ik schuif ook aan. nog 5 dagen wachten... voel van alles en wou dat ik nu al kon testen om te kijken hoe het zat maar helaas... nog 5 dagen!!!!
lieve dames! vanmorgen getest met 2voor 5 en zie een heel licht streepje mijn man ziet het zelfs met slaperige ogen!helaas is hij te licht om op foto te leggen!moet wel er bij zeggen heb wel al om 3uur geplast dus zat maar 3 uurtjes tussen! ik ga ALS ik woensdag nog niet ongi ben woensdag op nieuw testen!ik zeg als met hoofdletters omdat er niets zo onvoorspel baar is als het lichaam!ik hou jullie op de hoogte!ben altijd regelmatig!we wachten dus nog steeds af!de hoop groeit steeds iets met de dag.als ik woensdag weer zo'n stomme streep krijg dan bel ik mijn gyn! kuss kus __________________
hoi snippie streepje is toch streepje? dat betekend volgens mij dat je gewoon zwanger bent ik feliciteer je alvast voorzichtig
ger dank je meid. maar wij zijn pas blij als hij woendag (of kan het ook al dinsdag?) duidelijker is!(maar ergens groeid de hoop want ben altijd optijd,maar jah dta stomme lichaam)oja geen ongi klachten meer dta had ik woensdag en donderdag avond heel erg maar nu niks meer en vrijdag nog even. kusss
heyhey snip!! Mooi man, ik duim nog even verder hoor. Kun je me je gegevens even op nieuw sturen? kan niets meer vinden!!
Snippie, meid ik denk ook dat je gewoon zwanger bent.... Ik duim voor je dat het wat donkerder word... Perfectionn, meid bedankt... duim aub verder voor mij
snippie, ik duim voor je. ik hoop dat streepje dinsdag of woensdag nog donkerder is. jah t is inderdaad wat met die lichamen ik word elke maand voor de gek gehouden de 13de is mijn nod dus nog ff afwachten ik voel wel van alles in mijn lichaam zoals ongie klachten en noem maar op maar ja ff wachten dus(pff en wachten duurt zo lang) knuff
ja op zich wel goed een beetje misselijk!! en jij?? ik blijf duimen hoor!!. weet je nog die testen van mij van de kv? ik had ook lichte streepjes he, gisteren voor de lol nog 2 meegenomen en de test strepen zijn donkerder als de controle strepen.. Ik ga duimen dat jij dat ook krijgt!!
jah wete het maar die van jowu waren wel op foto vats te leggen!maar jah we wachten af! vanmorgen over geven en erg misselijk!aventoe last van me borsten en steekjes en erg veel en vaak plassen! kusss
soms zou je willen dat je gewoon in 1keer kon zien of je echt zwanger bent he! stel het is zo!ga er nog steeds niet vanuit! dan zet ik mijn afspraak van 22juni gyn om in een echo! het zou echt een wonder zijn na die uitslagen! dus we zijn nog steeds erg huiverig! kus
heyhey snip, heb wat teruggestuurd.. kun je dat zien? Ben er nl niet zeker van dat het verzonden is..