Hey Snippie, zie dat je al 3 dagen overtijd bent meid. Heb je al een testje gedaan? Het is wel weer wennen op de nieuwe site om alles weer terug te vinden.
Hey Snippie wat ben ik blij voor je echt waar... Ik juich alvast voor je heel voorzichtig, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt hoor meid en dat je dinsdag al een dikkere streep kunt zien!!! Liefs
jewe heb al getest vanmorgen en die was heel licht positief niet op fotot vast te leggen!dus we wachten rustig af!ik wil dinsdag of woensdag als ik dan nog niet ongi ben opnieuw testen! sunny meid dank je! ik ben er zelf nog vrij nuchter over!nog steeds bang dat elk moment de duivels komen kijken. hou jullie op de hoogte. oja tepels beginnen nu weer erg gevoelig te worden(was even een paar dagen weg en nu is het weer erg gevoelig) en ben o zo misselijk! liefs
Hallo dames, Is er nog een plekje op de bank. Mijn nod is 13 juni. Ben nu al nerveus en het lijkt alsof ik nergens anders aan kan denken. Heb al een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Soms een beetje misselijk. Verder weinig,. Het is onze derde ronde. Iedereen hier succes met wachten.
Dat snap ik dat je nogal nuchter en voorzichtig bent aangezien je er wel al een ''verleden'' in hebt. Rustig aan en hopelijk weet je gauw meer! Ik vind de site wel mooi geworden, maar waar vind ik nou de fotoalbums??? Liefs
hallo ik sluit me aan op dit wachtbankje. het is even weer wennen met deze nieuwe site. Maar het zal wel even tijd nodig hebben en dat heb ik het wel weer door. hihihi. groetjes
Heey ladies, We gaan weer wachten, hopelijk niet meer dan 11 dagen, dan zou t betekenen dat mn cyclus eindelijk regelmatiger wordt. Gaan vanaf deze ronde voor t echie, spannend hoor. Voel echter deze maand helemaal nix. Normaal al last van mn boobies en rug, nu nix.... xxx Brabantje
Ooh Snippie dat had ik nog niet gelezen dat je al getest had. Een streep is een streep. Na een dag of 2 zal ie wel wat duidelijker worden. Ik duim nog even verder voor je.
jippie, nu wel dus, duurt gewoon ff!! Snippie, streep is streep, over paar daagjes zal hij wel beter te zien zijn, HCG verdubbeld bij 2 dagen, duzzz Wel al voorzichtig gefeliciteerd! xxxx