Ik laat het jullie weten als ik getest heb!maar twijfel zo erg dat het ook pas donderdag of zelfs vrijdag kan zijn!!!! maar dames ik gaat naar bed!!! zie jullie morgen weer! en dnak jullie wel voor het mee hopen! liefs
hey snip, had je al getest? ik zie dat je al 4 daagjes overtijdd bent zou het duimen dan toch geholpen hebben? hoe gaat het met de rest van de meiden hier? wij hadden de kinderwens op een laag pitje gezet maar kreeg vanmiddag uit het niets ineens een bloedneus, de 2e in hole my life raar hoor. vanmiddag was ik in de ikea samen met mn vriend toen kwamen we zijn schoonzus tegen die is ook zwanger, sjonge jonge, ze stonden bij alle baby spulletjes kijken..wat kun je het dan op zo een moment moelijk hebben eh en dan zag ik haar buik gossie moest echt even mn traantjes in slikken dat het er voor ons voorlopig niet in zit!! dikke knuff van hier
Nou meiden het is al laat, maar ik wou het jullie toch nog even laten weten. Ik heb vanavond even met mijn moeder gebeld dat ik me toch wel zorgen maak omdat ik nog steeds niet ongi ben. Ik heb haar gevraagd of zij wil kijken of haar gyn.. nog steeds werkt en of ze dan een afspraak wil maken voor mij en daar met mij heen wil gaan. Ze gaat van de week als ze tijd heeft even voor me bellen. En als hij daar niet meer werkt dan gaan we gewoon naar een andere gyn... Ze zij namelijk ook dat ik echt niet meteen allerlei heftige onderzoeken hoef... Dat kan wel rustig aan met eerst een bloedtest om te zien of ik uberhaupt wel een cyclus heb en misschien een inwendige echo om te zien of alles daar binnen wel in orde is. Dus hopelijk binnenkort meer nieuws! Liefs
hallo dames. @nou perfection dat is even balen en inderdaad even slikken. Maar ja onze tijd komt nog wel:d We moeten geduld hebben en dat is juist het moeilijkst. Ik zie ook zwangere vrouwen genoeg nu en ook als ze baby spullen halen maar ja het slikken en hoofd omhoog en weer door gaan. Wel moeilijk maar ja de tijd komt wel, en als die tijd komt dan leef ik me helemaal uit op baby spullen hihihihih. groetjes
Goede morgen dames, sunny hopelijk heb je snel goed nieuws. hier slecht nieuws!vanmorgen na grote boodschap met afvegen bloed verlies!er komt alleen bloed als ik ene tampon in breng!dus we wachten maar af.snap er niks vam. 1voordeel me gevoel zei het al! kusss
snap er echt geen kloot van!maarjah ach op naar de volgende ronde! rond 12uur even gyn bellen voor afspraak donderdag echo en bloedprikken! liefs
vind echt jammer meissie 4 dgn overtijd en dan toch worden gelukkig kun je naar je gyn toe, al was je liever ergens anders voor gegaan
Ach nee Snippie, wat ontzettend balen meid. Ik begrijp hoe je je moet voelen als je een posi test in handen hebt en dan toch die ongi komt. Dikke knuf voor jou lieverd!
we zaten sowiezo al in de mmm dus we waren er ook op in gesteld dat ik iet zwanger zou zijn. dus opzich zijn we er vrij nuchter over! liefs