Groot gelijk meid! Lekker op je gemakje doen vandaag. Misschien een filmpje en een paar repen chocola. Helpt altijd!
jah idd!en wat ik al zei het scheeld heel erg dat we sowiezo niet hadden verwcaht dta ik zwanger zou zijn. liefs
zo lieve dame shet heeft door gezet!altans het is voldoende! dank jullie wel voor jullie steun! ik neem ook weer even afstand van het forum! liefs
tuurlijk meid!ga zo meteen even een afspraak maken voor donderdag! is kijken of ze me wat kunnen vertellen hoe alles er van binnen uit ziet
Heey ladies, Een collega van me is zwanger, ik vind t super leuk voor haar, ze is rond dezelfde tijd met de pil gestopt...maar t doet wel een beetje pijn, slecht he? Gister nog geklust, dat gaat nu goed. Is pas de eerste maand dat we zo bewust geklust hebben, dus ik zie dit ook maar als ronde 1 aan, want die andere hebben we het niet zo veel en gericht gedaan. xxxxxxx
hey dames bha snippie dat is vervelend dat je ongi is gekomen. Nou op naar de volgende ronde dan maar he. Zijn hier ook dames die gestopt zijn met roken??? x
wat n gedoe zeg weer zo n nieuwe website kon er niet eens meer opkomen. maar hij ziet er wel stukken beter uit dit keer. hier zijn de rotzakken ook gekomen. en gaan we weer verder naar ronde 4. heb me voor genomen om geen kalender meer te gebruiken en gewoon de natuur zijn gang te laten gaan. kijken hoelang ik het vol kan houden zonder..
Heey Ladies, Ja Inge, ik zou dat ook wel willen, maar zeker nu mn cyclus wat regelmatiger wordt, ben ik er wel mee bezig. Dit is de 1e maand dat we in de vruchtbare periode om de dag geklust hebben, dit is dus ronde 1, wilde eerst mn ritme beetje vinden. Maar eh...ik rook wel, en dus kan ik niet snel zwanger worden.....dus moet wel minderen, rook er nu zon 7-8 per dag. Zijn er mensen die ondanks t roken wel snel zwanger raakte? Wil sowieso stoppen hoor. Dus Inge, ik hoop dat t lukt, via gewoon inbezorgt klussen zou t immers ook moet lukken.... xxxxx
hallo brabantse Ik ben al 3 maanden gestopt met roken. En ik ben nog niet zwanger. Dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Het is wel moeilijkt maar ja als je het op den duur gewent ben met stoppen dan lukt het aardig. En mijn vriend rookt niet dus dat scheelt ook wel weer. Maar succes met stoppen met roken. x
hallloow dames! Wat een veranderingen hier... lees net het relaas van snippie! Balen meid...ik had het vorige maand. precies hetzelfde, maarja. Geef de moed niet op! Kan iemand mij vertellen waar ik in hemelsnaam mijn banner kan veranderen, en b) kunnen ze dat niet onder het kopje banner veranderen zetten in je gebruikersinstellingen?? verder heb ik me helemaal het ammehoela geklust de afgelopen week... hihi. met grof geschut zeg maar. We zullen zien wat er van komt. Ben wel wat rustiger, maar dat komt misschien omdat ik nog een tijdje moet wachten... veel succes dames, ik ga lekker ontbijten in mijn kimono en straks lekker werken na jaa valt ook wel mee... hihi. liefs
ik rook ongeveer n pakje per dag. stoppen of minderen doe ik pas als ik weet dat ik zwanger ben. nu heb ik veel te veel stress ivm zwanger worden hahha. mijn vriendin rookte ook n pakje per dag en is in haar 10e maand zwanger geworden.
Snippie balen meid! maar geef het niet op!!! Hopelijk de volgende ronde... Hier, nog een paar dagen en dan weet ik ook meer!! wilde gaan testen maar vind het best vroeg
dank jullie wel dames! ik ben voortaan alleen nog op aprilgrils2009 te vinden. dus weer even een beetje afstand. ongi is nog steeds niet benoemings waardig.maarjah we doen het er maar mee! liefs
Zonet eeen test gedaan(van de kruitvat) en die was negatief! Snap er niks van heb echt het gevoel dat ik zwanger kan zijn... Misschien dat ik later nog een keer moet proberen? Mijn cyclus is onregelmatig misschien dat het daar aan ligt? ( zie onder aan de tekst). Ik weet zeker dat ik 26 mei me ei heb gevoeld dus dan hebben we toch wel een kans dat ik dan zwanger ben nu? Als ik pendel komt er ook uit dat ik nu zwanger ben van een meisje, en in mei toen ik pendelde gaf ie aan dat ik in mei zwanger zou worden van een meisje.. Elke x als ik het doe komt het zelfde eruit.. Misschien is dat pendelen wel dikke onzin maar hoop toch dat het gelijk heeeft ! Wat denken jullie? zou ik over een week ofso weer moeten testen? ?-?-50-