Ik moet nog wel ff behoorlijk wennen aan de nieuwe site... Wil ik de nieuwe berichten bovenaan of onderaan!!?? Weet nog niet wat het handigst is Wat ik wel heel erg vervelend vind is dat ik mijn banner er niet meer onderkrijg grrrrrr heb vanalles al geprobeerd, krijg elke keer een foutmelding. Heb het maar opgegeven, maar leuk is anders grrrrrrr
misschien te veel tekst? Je moet de url erin vermelden. Misschien via mijn bannersite? klik op mijn banner om daar te komen, je moet het dan plakken in het stuk waar je je handtekening kwijt kunt. succes!
Hai Snippie wat balen zeg!!! ik blijf voor je duimen! je bent nog steeds positief erg knap van je! ik moet 22 juni naar de Gyn ik vind het wel erg spannend! ik rook ook ik doe met 1 pakje 2 en half dag en de HA zei al dat ik moest stoppen!
Hier wachten we ook nog steeds... Zooo vervelend hihi! Nog steeds niet ongi en ga niet meer testen ook, van het weekend 2 negatieve testen gehad! Wacht maar gewoon op m'n ongi, mocht het volgende week er nog niet zijn dan test ik pas. (tenminste als ik dat vol hou haha ) Bijna weer weekend, gelukkig!
Hoi Jodelahitie Die heb ik al gedaan, maar ik denk iets te vroeg. Gisteren. Ik moest zaterdag ongesteld worden maar ik had dus alleen een beetje bruin bloed en nu nog. Ik heb ook nog nooit 4 a 5 dagen steeds alleen maar een beetje bruin bloed gehad. Maar ik las dat een test nu ook nog te vroeg is. Maar ik wil het zo graag dus doe ik hem altijd meteen als er ook maar een kleine mogelijkheid is dat ik zwanger ben. Ik ben normaal ook altijd op tijd ongesteld. Weet iemand misschien wanneer een test echt te vertrouwen is? Ik las ergens dat je hem het beste voor mij eind volgende week zou kunnen doen. Groetjes
ik heb al anderhalve week veel witverlies, en sinds een week erg veel last van mijn borsten.. (ze zijn ook gegroeit...) En zeurende buik en rugpijn... Ik hoop zo dat het nu raak is ! In augustus lopen we alweer een jaar in het zkh.
Damesssss ik heb een heel licht streepje met de KV testen 2 voor 5 euro... Mijn temp is nog steeds hoog 36,9
Licht streepje is streepje...!!!! Zou tof zijn! Hier nog nix bijzonders, alleen soms last van mn bovenbenen en soms een wat vermoeide onderrug (voel ik nu). Verder nergens, maar dan ook echt nergens last van, normaal vanaf 1,5 / 2 weken voor NOD altijd pijn aan tepels, borsten, ongipijnen, rug, puistjes en de rest van de mikmak. Nog meiden die gaan testen vandaag? Wat duurt wachten toch lang.... xxxxxxxxxxxxx
Hai dames, Ik ben ook aan het wachten tot ik een test kan uitvoeren...pffff wat duurt dat lang zeg. Ik kan 22 juni testen (als in niet ongi ben geworden) Ik weet nog niet of ik gelijk ga testen, als me geduld het kan opbrangen probeer ik nog te wachten tot donderdag of vrijdag. Maar of dat gaat lukken????? I don't know! Ik was gisterochtend en vandaag wel misselijk, moest kokhalzen en nog net niet overgeven...Ik ben 's ochtens als ik opsta ook erg moe, daarna gaat het wel weer. Zou dit iets kunnen betekenen?
Kun je geen foto plaatsen? In principe geeft de test alleen een licht streepje wanneer er HCG in je urine zit, dus licht is ook zwanger. Heb je de test niet na 10 minuten afgelezen, want dan kan t wel ongeldig zijn. Ik zou voor je eigen zekerheid zaterdag nog een test doen, HCG verdubbelt in 2 dagen, dus dan zou t duidelijker moeten worden. Niet benauwd worden, komt goed. Ik hoop dat t raak is, maar test iig nog een keer zaterdag! xxxxx
jah Melek ik denk dat je in je handjes mag gaan knijpen, want een streep is een streep. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!! Liefs Sunnyqueen
Nou die foto is heel wazig, maar ik zie duidelijk een streep. Gefeliciteerd!!! IK WIL OOK!!!!! Sorry moest er even uit! Liefs
Dames, bedankt... ja het is wazig, mijn camera doet heel raar... Hij is ook splinter nieuw... Ik hoop dat jullie binnenkort ook een positieve streep hebben! Ik duim voor jullie