snip we blijven babbelen via hyves toch ? ik heb je een pbtje gestuurd heb je die ontvangen!!! nou ja ik heb me kindjes al gekregen haha, 7 jonge pupjes,,echt geweldig hoor, die kleine snuitjes!!! dikke knuff voor jullie
tuurlijk meid!!!en jah heb je pbtje gehad. hihi!maar echo was dus erg goed!was daar wel blij mee.alleen jammer dat ze verder niks zag.maarjah kan iets te vroeg geweest zijn of ben het vruchtje al eerder verloren.we merken het vanzelf wel he meid.volgends mij hebben we samen de zelfde instelling nu.bang om weer te hopen he meissie. nou ik gaat nu echt naar bed! ik pbtje morgen nog wel even! kus
Heeey, Toen ik gister na de wc ging zag ik bruinig 'bloed' in me string.. Normaal gesproken heb ik altijd paar dagen VOOR me ongie lage rugpijn en buikpijn nu dus niks en schrok er best wel van omdat ik dr nog niet vanuit ging.. Zit nu op cyclusdag 38 en vanmorgen bij het afvegen heeeel klein beetje bruinigheid.. is dat een teken dat ik toch ongie word of kan het ook gewoon oud bloed zijn? Innesteling lijkt me niet want ik dacht 26 mei me ei te hebben gevoeld dus zou dat vrij laat zijn toch?? Gependeld in mei: Mei zwanger van een meisje! Gependeld in juni: Nu zwanger van eeen meisje!
Vanochtend weer negatief getest.. En ook nog geen ongi!!! Pff kan hier niet tegen....!!!!!!! En helemaal niet nu het zo'n sh*t weer is!!!!
hmm volgens mij had ik dat beter niet kunnen zeggen Heb nu last van me rug dus weet zeker dat het zo doorbreekt.. Maarja volgende x beter! me cyclus word in ieder geval wel korter gelukkig! Cyclusdag 38 Ronde 2 ?-?-50- Gependeld in mei: Mei zwanger van een meisje! Gependeld in juni: Zwanger van een meisje! Blijkbaar niet uitgekomen...
dames ik mag ook weer naar de volgende ronde vanmiddag licht bloedverlies en dat heb ik meestal een dag voor me ongi dus morgen zal het wel door zetten me gevoel had het toch goed
Nou hier nog steeds geen ongi en ik zit inmiddels op dag 58!!! Voel ook niks geen vreemde dingen ofzo. Gewoon net als anders. Vandaag lekker te zwemmen geweest. Gisteren hadden we begrafenis van de vader van een goede vriendin van mij dus dat was een zwaar dagje!!! Liefs
hee hallo lieve dames, hier ben ik ook weer... net al jullie verhalen weer doorgelezen, je mist zoveel als je er een paar daagjes niet bent! @Snip: vreemd vreemd vreemd... zou het niet kunnen dat je stiekem tog zwanger bent? Aangezien je toch nog een streepje had of denk je echt aan een vmk? Zure appel dan maar weer. Never be afraid of having faith! Ik heb zo'n vermoeden dat ik deze maand een kortere cyclus heb dan de vorige maand.. ik wissel tegenwoordig langere af met kortere, en daarbij zou ik mijn ei de 6e hebben gehad maar ben er *pretty sure* van dat ik m de 3e gevoeld heb... misschien heb ik me al die maanden laten leiden door alle calculators en banners en heeft mijn mannetje laat maar zeggen letterlijk naast de pot gepiest haha. En is het echt zo dat je luteale fase nooit echt veel langer is dan 14 dagen? Want voelde mijn ei dus op de 15e dag van mn cyclus, dus heb ik deze maand weer een cyclus van max 32 dagen... whaaaa. Ben deze week wel erg emotioneel geweest, en normaal ben ik tog echt een taaie, maar t leek op mijn werk verdorie wel alsof ik net nieuw ben en ik ben toch echt floormanager! alom FRUS dus hihi. Ik zou graag wat meer zon willen morgen, en ach ja... binnenkort graag een posi test voor iedereen!! veel liefs en succes
ik ook ik kan er niet meer tegen tegen dat stomme wachten of ik moet ongesteld worden of het andere is gegeven zit nu op dag 31. bleghhhhhhh
ik snapp het niet meer hoor dacht toch echt dat ik ongi ging worden ! alleen nu is het bruin? en normaal loop ik altijd helemaal leeg als ik ongi wordt weet nou niet wat ik moet doen hellp
Hey meiden, voeg mezelf even toe op het wachtbankje. We lopen nu sinds kort in de MMM maar proberen wel of we op de natuurlijke wijze zwanger worden in de tussen tijd! Volgende week (de 25e) mijn nod! Vorige week posi ovulatie test, de dag ervoor en die dag geklust. De dag erna niet.. kans is niet groot maar niet uitgesloten. Jullie succes allemaal!
En dag 59 is aangebroken! En geen duivels in zicht hoor. Pfffffff Ik voel me een beetje in de steek gelaten door mijn eigen lichaam!!! Liefs
hier 2 dagen overtijd alleen bruinbloed verlies laat die verdraaide ongi nou maar gewoon doorkomen dan kunnen we naar de 2de ronde
@Sunny; wat vervelend meid! Ik dacht dat de provera wel wat zou doen, maar het lijkt niet zo te zijn.. zit er een werkingsperiode aan verbonden ofzo? Dat je het na 2/3 maanden pas merkt? Naja, je zit al bijna op 2 maanden van niet ongi.. Ik zou als ik jou was eind deze week naar de ha als het dan nog niet is doorgebroken!
Ik ben een paar weken terug al bij de huisarts geweest en ik mag pas in september weer terug komen als ik dan nog niet ongi ben geworden!!! Hij zegt dat het wel vaker voorkomt als je gestopt bent met de nuvaring dat je dan heel lang niet ongi wordt. Je lichaam moet het allemaal zelf nog even op gang krijgen. En die provera heeft hij niet weer voorgeschreven omdat het schijnbaar niet geholpen heeft. Hij zegt dat ik mijn cyclus nou zelf de kans moet geven om op gang te komen! Dus ik moet gewoon afwachten.... En als ik nou gewoon moest wachten op het feit of ik nou wel of niet zwanger was dan was het nog wel te doen... Nu ben ik gewoon aan het wachten of ik uberhaupt wel een cyclus ga krijgen!!! Liefs
Jeetje sunny, en ik zit hier al te balen met 8 dagen overtijd. Zit nu op dag 43. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo lang moet wachten op een ongi.. Laat maar snel komen, als je toch niet zwanger bent dan gewoon ongi zodat we weer verder kunnen in een nieuwe ronde! Word hier zooooo moe van...
Hey meiden, Heb al een tijdje niets geschreven hier, wel mee gelezen natuurlijk maar was er even klaar mee. Heel de maand was ik er mee bezig met zwanger worden. Heb er nu wat afstand van genomen. Een hele goede vriend van me ligt al een maand in het ziekenhuis en het gaat alleen maar slechter. Het zal een wonder zijn als hij het haald. Dus nu heb ik echt zoiets van we zien het allemaal wel. We leven vandaag, niemand heeft je morgen beloofd. It happens when it happens! @ Sunnyqueen, Het zit je ook niet echt mee he meid? Hopelijk komen ze nu snel die duivels.