Ik begin steken in mn linker onderzij te krijgen (rond mn heup zeg maar) Al paar dagen lichte hoofdpijn, heel vast slapen en veel jeuk aan mn boobs. Dus de ongi zal niet lang meer op zich laten wachten hoop ik. xxxxx
Gister voelde ik me emotioneel zo raar. Ik had gewoon zin om in een hoekje te kruipen en even de wereld te vergeten. Ook af en toen scherpe steken in mijn buik.... Wat toch meestal om een naderende ongi duid, maar die steken had ik vorige week en die week daarvoor ook al een keer dus dat zegt bij momenteel helaas niks.... En dat emotionele... pfff dat heb ik ook altijd extreem als ik ongi moet worden... Zit nou op dag 62 pfff moe wordt ik er van!!! Ik zal eens plassen, kijken of ik nog bezoek heb van de rode duivels!!! Liefs
@sunny; ik hoop echt dat je binnenkort duidelijkheid krijgt.. en de duivels eindelijk weer komen. Dit is toch niks meid.. wel naar de dokter gaan hoor zodra de ongi er is. Hier moet je niet te lang mee rond lopen. Gewoon aan de bel trekken.. Heel veel liefs van mij.. kop op he?
Thanxxx, maar eh...denk niet dat t bingo is hoor. Zo te voelen krijg ik weer een lange cyclus rond de 40 ofzo, dan heb ik mn eisprong namelijk wel gevoeld rond de 26e dag, toen ik ook met mn infectie zat en dus niet geklust heb.... Ma ja...volgende ronde weer een paar kansen, hihi.xxxxxxxx
heey dames, Ik ben nog niet ongi, maar had vanochtend wel een nega-test in handen. Kan denken, te vroeg getest, maar dat denk ik niet. Ik hoop heel snel ongi te worden nu, kunnen we fris aan nieuwe ronde beginnen. xxxxxx
Balen brabantse, ik kan dan wel zeggen geen bloed geeft moed, maar die vlieger gaat bij mij helaas niet op... Maar voor jou kan het wel positief zijn... Ik duim voor je! Liefs
Jee, eindelijk zijn hier de duivels aangekomen.. En hoe, jeetje wat een buikpijn! Ben wel blij dat ik nu ongesteld ben, kunnen we ons weer richten op een nieuwe ronde! Fijn weekend iedereen..
Bijna weekend, dan duurt het wachten nog langer dus schuif ik maar eens lekker aan. Hier geen zwangerschap, door gebrek aan Lief op het juiste moment, dus kom maar op met die ongesteldheid! Eerste cyclus, het leek alsof die nooit zou eindigen. Dit is de tweede en nu getempt. Gelukkig komt deze korter uit dan de eerste, waarschijnlijk zo'n 40 dagen. Fijn weekend iedereen!
Zo wat is het rustig hier.... Waar is iedereen gebleven??? Ik ben nog steeds aan het wachten haha dus veel nieuws heb ik niet! Hopelijk gauw positief nieuws van de dames hier! Liefs
hey meiden, Ik ben aan het wachten totdat ik meer weet. Wacht morgen even af, dan ga ik testen. Ik vind het vreselijk dat gevoel niks te weten. Ik heb wel vage 'klachten', maar dat was vorige keer ook niks. Ben benieuwd morgen! Succes
En? al getest? Balen sunny dat er nog steeds niks is gekomen.. zo frusty Vandaag zit ik op cd 25.. vanaf nu kan mijn ongi ieder moment komen.. ik hoop dat we op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden.. ik voel verder niets, heb er door de drukte van afgelopen weken ook niet bij stil gestaan bij wat ik allemaal voel. Op de dag van mijn eisprong hebben we niet geklust, wel die dagen ervoor dus hopen dat de eventuele zaadjes lang genoeg leven Heel veel succes iedereen!
Nou ongi is weer bijna voorbij.. Weer op naar een nieuwe ronde! Heb er helemaal zin in, hebben goed afgesproken dat we er nu helemaal voor gaan deze maand. Hoop zo dat het raak wordt deze maand .. Ik duim voor de gene die nu in dat laatste rot weekje zitten.. Fijne week iedereen!!