@carien23 ik heb dat afgelopen keer ook gehad een bloeding voor mijn eisprong. Ik wist niet waar het toen vandaan kwam! En nu nog. @iedereen: Allemaal succes met testen, klussen enz. hihi. Ik HAAT w8en. Ik kan bijna niet meer wachten! -x-
ppff ik heb geen idee waar ik op zit te wachten. mijn spiraaltje is er uit ik heb begrepen dat je dan meteen zwanger kan worden met veel geluk. Maar als dat zo is wanneer kan je dan testen of wanneer moet ik er nu van uitgaan dat ik ongi word is daar een mouw aan vast te knopen of is het nu maar gewoon echt stom weg wachten zonder dat je iets kan rekenen of zo...! ik hoor jullie ook wel eens over of iemand zijn ei gemerkt heeft kan ik dat nu ook al merken en meeten of moet ik dan echt eerst ongi zijn geweest. sorry or ben nog echt een leek :s groetjes
Hallo Blommeke, Wanneer is je spiraal verwijderd? En ben je sindsdien al een keer ongesteld geweest? Als je al een paar keer ongesteld geweest bent kun je de eerste dag van je menstruatie nemen en dan het aantal dagen van je cyclus en dan met de calculator rechts in de balk uitrekenen wanneer je je eisprong hebt en wanneer je vruchtbaar bent. Wanneer je nog niet ingesteld bent geweest is het lastig weten wanneer je je eisprong hebt. Je zou voor de zekerheid een test kunnen doen om zeker te weten of je wel of niet zwanger bent. En dan maar wachten op je ongesteldheid. Succes ermee meid! Groetjes Bolle Buik
@ Iedereen... 9 maanden niet ongesteld + een wondertje dat in je groeit *zucht* ---> WAAR MOET IK TEKENEN? Ben ook nog steeds wachtende....Word helemaal gek van mezelf! Geen duivels, geen klachten op het moment...niks. Terwijl ik gister ongi had moeten worden. Had wel verschillende klachtjes vanaf zaterdag.... Had zaterdagavond een zwaar en misselijk gevoel en moest tig X plassen over de hele dag....(niks meer gedronken als normaal) Zondagochtend getest: NIKS Zondag buikpijn met vlagen; echt zo van je wordt ongi. Maandag niks... ja weer veel plassen.... Gister avond te pittig gegeten, toen hele avond last van borrelende darmen en later vloeibare stoelgang (ja sorry... maar hier heb ik normaal nooit last van, ik heb standaard 2 theelepels sambal door m'n eten...) Hoop zo dat dit symptomen zijn voor een zwangerschap.... Vandaag zou ik dus officieel kunnen testen volgens mijn banner, maar ik durf niet meer.... Heb me deze maand arm getest... Ja dom voor NOD. Hoopte dat ik ook dat geluk zou hebben! Als ik vanmiddag boodschappen ga doen, haal ik denk ik weer een test. Maar dan die goedkope van KV, die 2 v 5.... Als ze er tenminste nog zijn. Aangezien die zo gepromoot worden op alle zwangerschapsfora. Ik ga nu de was doen.... heerlijk die huishoudelijke klusjes die op je te liggen wachten als je vrij bent :thumbdown: Edit: ipv zwangerschap stond er zangerschap... duh
@MissMoneyPenney Ja het is allemaal spannend en afwachten! Heb je een onregelmatige cyclus of niet? Wat je zou toch zeggen dat je zwanger bent zo overtijd enz. Maar goed ik heb een vrij regelmatige cyclus dus ik zal gelijk denken dat ik zwanger ben. Maar zou zeker testen als ik jou was. Ik hoor het van je en succes weer! -x-
@Noor1987.... Ja ik houd mijn cyclus bij met "menstruatiekalender.net" en ik heb sinds 5 maanden een cyclus van 27 dagen, kan er de klok op gelijk zetten zeg maar. De eerste 3 cycli 35, 31 en 29... zeg maar het duidelijke ontpillen.... Dus regelmatige cylcus kun je wel stellen. Ik hoop ook zo dat ik zwanger ben, maar ben zo bang dat m'n lichaam een loopje met me neemt. Maarjah daarintegen ben ik er net zo veel mee bezig om zwanger te raken als de afgelopen paar maanden en werd ik gewoon ongesteld op de uitgerekende dag.... HELLUP! Totally loosing it...... Ik moet gewoon weer gaan testen.... Als ik klaar ben met de was en het regent niet meer zo erg, ga ik de stad in en test halen....daar gaan ze weer heen die @Snippie.... Ja zeker spannend, maar voor jou ook! Nieuwe baan! Zenuwvlinders door je buik? Hihi Suc6 Meid
Ja je hebt gelijk! SPANNEND! Laat je het weten als je klaar bent! Beter dat je ook een regelmatige cyclus hebt! Heb je dan niet een beetje een vermoeden? Spreek je zo wel! -x-
hoi dames!laat het jullie zeker weten. net nog even geslapen en nu even om kleden.het is maar 5a10min lopen van me huis!en moet er om half 3zijn
@bolle buik neej hij is er nog maar net uit dus nog niet ongi geweest beetje af wachten maar dus als ik dan over een week of 3 niet ongesteld wodt dan denk ik dat ik maar eens test. dus ik moet maar ff gedult hebben zo als iedereen hier wacht wachten wachten ........! en als er iets lang duurt is het wachten sommige meiden wachten al zo lang hier en ik sluit me er lekker bij aan.
hej lieve dames! het was echt leuk!donderdag word ik etrug gebeld of het door gaat!maar hun waren erg blij met me!dus zit vast goed!want op het eind zeiden ze we zien je vast snel weer! weet ej het kan me niet eens meer boeien of ik ongi word!klinkt raar maar ben zo blij met hoe het vandaag ging! liefs
He Snip, Wat lees ik? Een nieuwe Baan vertel? Leukk! Ben benieuwd. Ik heb nog steeds een zeurend gevoel in me onderbuik. soms voeld het ook of het 'gloeid' vanbinnen. Ook ben ik weer moe! Mijn eten komt ook steeds vaker omhoog. Ben blij dat het avond is! Had hoofdpijn vandaag, en moest een lange dag werken! Andere dames; Iemand nog wat leuks te vertellen?!? Liefs!
jah!manon nieuwe baan! ik werk nu zo,n 3jaar in de kinderopvang en omdat ik daar vaak ziek was en dat steeds naar em hoofd geslingerd kreeg. heb ik besloten ontslag te nemen.en nu ga ik bij een bso werken en dat zijn maar halve dagenzo hou ik meer energie over voor andere dingen!en in de toekomst een kindje! oei meid spannend hoor! ik heb vanmiddag nog even geslapen voordat ik weg moest! liefs
He girl. Wat toevallig! Ik werk ook in de kinderopvang. De Bso vind ik zelf wat minder, maar onzettend leuk! Je hebt het dus prima naar je zin gehad vandaag! Toppie. Zelf werk ik op een baby-groep. 35 uur. Hoe voel je je verder meis? Liefs!
Hii..... @ Snippie Dus leuk gehad snip? Super en als ze dat al zeggen dan gaan ze je echt wel terug bellen! @ Iedereen Ik zou ja een test halen vanmiddag na de was, maar ik ben tijdens folders kijken in slaap gedommeld.... M'n vriend had me wakker gemaakt en toen was het al te laat om nog naar de drogist te gaan Dus wat heb ik nou gedaan.... getest met een ovu-test die ik hier had liggen en er kwam een 2e streepje.... M'n hart sloeg beetje over... M'n verstand zegt me dat ik hier niet te veel hoop op moet vestigen.... Maar ergens.... Naar wat ik hier soms lees! Dus morgen maar snel een test halen voor dat ik aan het werk ga, begin toch pas om 10 uur.