Hey meiden! Ik weet dat hier veel meiden uit Friesland komen dus heb ik even een club geopend voor alle Frieze meiden op zwangerschapspagina! Jullie zijn van harte uitgenodigd! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/150952-meiden-friesland-d.html
Hey meiden! Hoe is t hier met iedereen??? Ben ff een tijdje niet hier op geweest..want was veel te veel bezig met zwanger worden.. nu nog wel een beetje hoor.. Maar mischien dat jullie me kunnen helpen bij een raadsel.. ik en me vriend reden gisteravond in de auto naar huis..en toen zagen we op een lantaarnpaal...een ooievaar zitten! Dus nu is mijn vraag...zou dat ook een betekenis hebben?? En heb ook al meerdere dingen deze maand gehad,van die toeval dingen ofzo.. bijvoorbeeld een pak babypampers die bij de kruidvat van een stappel vielen waar niemand stond,alleen ik..viel zomaar ineens.. gek he! En zo had ik nog meer dingen.. Nou ja,mischien weet iemand hier antwoord op Liefs, Diamaria XXX
Hey meid dat was zeker lang geleden dat je hier bent geweest. Wat gek dat dat je allemaal is overkomen. Wanneer is je NOD? Wie weet is het wel een voorteken?
Ik ben in de maand dat ik zwanger ben geworden naar de antwerpse zoo geweest. Nou volgens mij hebben we alle dieren soorten zien paren haha onze vrienden zeiden al das een voorbode voor jullie. En ik heb gedroomd dat ik een posi zwangerschapstest had
Muppet80 Balen dat ongi eraan komt maar er is nog hoop, is nog niet helemaal doorgebroken zoals ik zie duim nog steeds voor je Hier voel ik vandaag eindelijk een dagje (nog) niks niet misselijk en geen pijn (nu een steekje in borst) Hopen dat wegblijft, kan ik lekker genieten van me 'weekend'
een collega van mij had ook een ooievaar over haar heen vliegen toen ze in de auto reed, en een paar maanden was ze wel zwanger. Of het puur toeval is of iets anders zou ik niet durven zeggen. Maar heel veel succes ermee.
Zit nu op dag 39. Wat kan ik nu het beste doen? Afwachten tot ongi? Ik voel helemaal nix namelijk en de testen zijn steeds negatief (maandag laatste keer getest) Zou ik ronde overgeslagen hebben? Of moet ik nu weer gaan klussen volgens schema? Ik weet niet zo goed wat ik nu moet gaan doen. xxxxxxx
Hey brabantse! Ik weet het ook niet.. lastige situatie.. klussen kan natuurlijk altijd! Hier komen de duivels steeds dichterbij.. bij het afvegen zo straks al wat donkerrood.. verder nog geen krampen ofzo maar dat komt wel zodra het doorbreekt! Heb alvast maar mijn ticker veranderd!
Hier vast gestraft vandaag vanmorgen testje gedaan die ik heb gekregen van DA eigen merk werkt die hele test niet nu ga ik echt niet testen, wacht gewoon af of ik ongi ga worden binnen 2 weken
Als dit zo was,hadden wij heel wat kindertjes... Maar helaas,zijn al heel wat jaartjes bezig voor een 2e maar ik hoop t voor je Diamaria!
Nou ja me nod is nie ech te pijlen ofzo... Maar als ik van me laatste cyclus uit ga,dan denk ik dat ik ongeveer volgende week ongie moet worden..had mijn laatste cyclus van 47 dagen En deze vrijdag morgen dus is dan dag 42..dus t spant erom.. maar normaal voel ik ook wel van alles als ik ongie moet worden..eetbuien enzo en een schommeling van me emoties...maar nu dus helemaal niks! En me gevoel zegt wel dat t raak zou kunnen zijn...maar daar durf ik nie meer zo op te vertrouwen Dus ja,wanneer zou ik nou t beste kenne teste?? Gewoon maar afwachten?? Liefs, Diamaria
Wat goed!!! Nou hoop dat t voor mij ook goed uitpakt! Maar durf gewoon nie t teste,omdat ik bang ben voor teleurstelling.. Liefs,Diamaria
Hallo meiden, Ik heb aan jullie ervaren mensen op dit forum een vraagje; regelmatig lees ik bij berichten "kijk even in mijn album". Waarschijnlijk ben ik een enorme muts hoor, maar waar moet ik dat album vinden hier op de pagina? Wie kan me helpen? Succes allemaal met wachten.... ik weet dat het lang duurt. Ben zelf net voor de 4e keer zwanger na 3x een miskraam te hebben gehad in 9 maanden. Groetjes.