Nou meiden, Ik kom er weer gezellig bij zitten hoor (ronde 6, waarvan 2 MK). Mijn NOD is ergens tussen de 19 en de 22 juli, weet het niet precies, aan gezien die MK mijn cyclus in de war schopte, heb mezelf voorgenomen om de 22ste pas te gaan testen. Ik durf haast niet meer te hopen, ben zo bang dat ik weer teleurgesteld wordt. Voorheen dacht ik hier niet over na; van mijn eerste was ik na 1maand al zwanger en van mijn tweede na 4maanden. MK kwamen niet in mijn woordenboek voor. Nou ik ben wel even met mijn beide beentjes op de grond gezet afgelopen half jaar. Maar ik probeer positief te blijven en wie weet is het deze keer raak!!! Ik zal ook voor jullie duimen hoor meiden
Wat ik vandaag toch weer had. Ging vanmiddag naar de wc en toen had ik ineens wat rood/rozig bloed op het papier bij het afvegen. (Sorry voor de ranzige details) Wat dit nou weer moet voorstellen?
Tja dat kunnen meerdere dingen betekenen. Misschien een gesprongen adertje daar beneden (van het klussen o.i.d.) Of misschien wel een innestelingsbloeding.... Jammer genoeg wordt het er nooit bij verteld en zul je nog steeds moeten afwachten...... Ik zal voor je duimen. Dames wij gaan morgen 2 weken op vakantie, dus zal 2 weken niet online zijn. Fijne vakantie voor de dames die ook vakantie hebben en tot over 2 weken!!! Met misschien wel heel veel positieve berichtjes in dit topic!!!! Liefs Sunnyqueen
@ Sunnyqueen, Fijne vakantie meid en geniet ervan want het is meestal zo weer voorbij. Tot over 2 weken!
@jewe; ik denk ook (aangezien je banner) dat dat een innestelingsbloeding is. Spannend hoor.. @Sunny; een hele fijne vakantie. Geniet er van samen met je mannetje. Wij gaan niet op vakantie; maar ow wat zou ik ook graag willen haha. Ach kan niet alles tegelijk; net een nieuw koophuis, voor een kindje gaan en op vakantie. Hahaha.. Volgend jaar maar weer.. Heb sinds gisteravond toch een raar gevoel in m'n buik; dacht eerst dat het m'n darmen waren. Maar na de wc geweest te zijn is het nog steeds. (heb vaak last van m'n darmen dus ken dat gevoel wel) Maar nu is het anders. Het is een soort trekkend gevoel ofzo, echt apart. Doet ook geen pijn.. Nog een paar daagjes en dan kunnen we weer testen! Heb wel een klein beetje hoop deze maand.. We zullen zien!
spannend hoor! heb het gevoel ook in de buik welke uitstraalt naar onderrug.. soort van ongi gevoel maar dan zonder bloed nog even en we kunnen testen!
Ten eerste een fijne vakantie sunny, geniet er maar lekker van! Moeilijk moeilijk zo'n vage bloeding, maar bovenstaande dingen zijn allemaal mogelijk, kan innesteling zijn, maar ook een gesprongen adertje...wachten dus hoe het verder loopt. Wanneer gaan jullie weer testen? Ik kan haast niet wachten, het liefst zou ik er 3 op een dag doen, hahaha, duur grapje. Ik heb al een dag of 2 dat ik me een beetje misselijk voel in de loop van de ochtend en middag, geeft toch wel hoop. Toch dwing ik mezelf niet voor zondag te testen, als die negatief is dan woensdag weer, Hebben jullie al enige klachten/kwaaltjes? En hoeveelste ronde is dit voor jullie? Grt diane
nou dames, hier nog steeds geen ongi te bekennen. Nu alweer 5 dagen overtijd. Normaal heb ik 2 weken voor mijn ongi pijnlijke borsten, maar tot op heden helemaal niets. Wel nog steeds regelmatig erg misselijk en moe. En een soort drukkende pijn in mijn onderbuik (nu zit ik dus weer wakker met een zeurende buikpijn, en ben ook erg misselijk) . Zaterdag heerlijk een BBQ gehad, maar een tijdje later werd ik enorm misselijk ! Heb helaas ook alles er weer uitgegooit. Vandaag ook erg veel last van maagzuur, en erg moe. Dit heb ik allemaal nog niet gehad... Wat is een lichaam toch raar he ?? Test was vrijdag nog negatief, maar wacht toch even met een nieuwe test doen. Ben bang om teleurgesteld te worden...
Nog steeds geen ongi hier, wel nog steeds misselijk en last van maagzuur. ik ga vanmiddag weer testen. Kom net thuis uit mijn nachtdienst, dus ga nu eerst even lekker slapen tot ongeveer 17.00/18.00 uur. Dan is mijn urine ook geconcentreerder. Als de test weer negatief is ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, en dat mijn lichaam me mooi voor de gek houd. Dat houd dan ook in dat mijn cyclus weer als vanouds is. erg onregelmatig dus ! Zit nu alweer op cyclusdag 38
Jammer meid. Is echt balen voor je! Hopelijk komen die duivels dan maar snel, kun je tenminste weer verder!
meiden. ik heb vanavond voor dat ik naar mijn werk ging de 2e kruidvattest gedaan, omdat mijn urine van 18.00 erg licht was. En deze was veel geconcentreerder. Ik heb een lichtrose streep !!!! Zou het dan toch !!? Heb hem meegenomen naar mijn werk, en mijn collega's hebben het ook gezien !! Heb op moment weer veel last van maagzuur, krampjes onderin mijn buik en misselijk. Morgen maar nog 1x testen ! Spannend !!!
Waaaaaaaaah... Ik ben gewoon zwanger!!! Helemaal gelukkig zijn we. We hebben ovu-testen gebruikt en heeft dus super goed geholpen, precies op de juiste dagen geklust ! Voel me eigenlijk heel goed, het enigste wat ik af en toe voel is dat ik een misselijk vol gevoel heb. Maar even rustig zitten en het is weer over.. Oeh, wat ben ik toch blij!! Zet zo de positieve testen in m'n foto album.. Heb nog even een vraagje, mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 18 juni, ik had een positieve ovu-test op 7 juli. Hoe weet ik nu wat mijn cyclus was/is.. Want heb ik dan op 7 juli m'n vruchtbaarste dag gehad of mijn eisprong? Zit dus te twijfelen tussen 33 of 34 dagen haha.. Hopelijk kan iemand me helpen! @kleintje84; dat is wel gek als je nu ineens toch een streepje ziet. Oow wat lijkt me dat spannend zeg! Ik heb zelf 4 testen gedaan en toen geloofde ik het pas. Hopelijk kan ik jou binnenkort ook feliciteren...
Ik heb net weer een test gedaan, en mijn urine was niet heel erg geconcentreerd, maar toch weeeer een licht-rose streepje !!! en duidelijker dan gisteravond ! Probeer het op een foto te zetten maar daar kun je het helaas niet op zien.. Zou ik dan toch ECHT zwanger zijn ???? Ik kan het eigenlijk niet bevatten... Zijn die 2 voor 5 euro testen van KV betrouwbaar ????
ik heb toch even nog 1 test gedaan, en die was ook positief ! Gelijk mijn gynaecoloog gebeld, en die zei dat de testen licht waren omdat het nog pril is. 4 augustus moet ik voor een echo !