@Jewe; mijn vriend is zowat onderzocht en ik wacht nu op een oproep van de gyn. Geen id wat ze van plan zijn met mij. Lees op deze site dat ze de vrouw eigenlijk niet onderzoeken omdat het voor ICSI ook niet van belang is. Ik vermoed dat ze bloed gaan afnemen om te kijken of ik erfelijke afwijkingen heb en dat ik dan begin met het slikken/spuiten van hormonen om veel eicellen aan te maken zodat deze gebruikt kunnen worden voor een bevruchting. @Kleintje84; had ik je al gefeliciteerd? (weet het even niet meer) Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!
Nou meiden, mijn misselijkheid is verdwenen, en komt alleen nog heel afentoe boven als ik bepaalde geurtjes ruik. Ben wel erg moe, en heb constant een vol/opgeblazen voel. Ook voelt het constant alsof ik ongi moet worden. Morgenavond komt moeders voor moeders. Die komen een test afnemen, en alles uitleggen. Vind het toch wel eng hoor ! Gek he ?
Hey Meiden, kijk eens naar mijn banner! Heb net getest en er verschenen bijna direct 2 strepen. Sta te trillen op me benen! Kan het bijna niet geloven.
yeeeeeeeeeeeeh jewe!!!meid!!! gefeliciteerd!!! ik kom morgen nog even langs.ben nu echt moe. maar meid geniet er van!!!
Snip!!!!! How are you doing??? zo een tijd niet gesproken!! zijn er ondertussen al veranderingen meissie? jewe GEFELICIFLApSTAART!!! het is je echt gegund!!!! geniet ervan meid!!!! muppet...hoessie met jou? onderzoekjes las ik.... Liefs van per
eliesha en kleintje jullie ook van harte gefeliciteerd heb net even wat gelezen... hihi!! echt super!! Geniet ervan meiden!!!! xxx
@JEWE! Gefeliciteerd meid!!!! Helemaal super! Geniet ervan samen met je mannetje! Ik wist dat het nu raak zou zijn! Yay!
Ja klopt, zorgt voor veel stress hiero. Vriendlief is nu bijna geheel onderzocht en ik ben in afwachting van een oproep van de gyn. Hopelijk kunnen we dit jaar nog beginnen met ICSI. Die onzekerheid nekt je.. zullen wij ooit zwanger worden?
muppet lieverd hoe gaat het met jouw? hier gaat het opzich goed maar ben zo moe!!! ik ga vanaf het moment dat ik in bed lig wel 3keer naar de wc!erg vervelend!heb de plas ziekte of zo.als het volgende week nog zo is ga ik naar de huisarts. zijn. en drink niet veel dus dta kan het niet liefs
wij hebben gisteren voor de tweede keer zaad ingeleverd en krijgen daar volgende week dinsdag de uitslag voor! en gisteren op progestorne geprikt dus ga daar morgen al voor bellen.de uitslaag van het zaad willen we niet over de tel horen. liefs
Hey snippie; hier gaat het wel. Ik ben idd nog niet bij de gyn geweest. Eerst hebben ze naar mijn mannetje gekeken, ik weet dan ook niet wat te verwachten. Ik ben benieuwd wanneer ze bellen. Het is inmiddels al 2 weken geleden dat mijn vriend heeft gehoord dat ik opgeroepen ga worden. Heb je misschien blaasontsteking? Doet het ook pijn? Ben je misschien wel zwanger en moet je ineens veel plassen? Je bent immers ook moe! Hoop voor jullie dat de zaadtest goed is. Ik duim voor jullie! Hele dikke knuffel van Muppet
ik zou het niet weten.heb denk geen blaas ontsteking want doet ook geen pijn met plassen. maar wat vervelend zeg.dan ben ik blij dat onze onderzoeken allemaal via de gyn.als zijn zaad niet veel verbeterd is word het iui!!we mogen daar dan meteen deze maand mee beginnen(aug)omdat ik dan als het goed is net ongi ben,moet zondag worden. liefs
Mijn mannetje is onderzocht door de Uroloog. Vandaar dat ik nog geen gyn heb gezien. Misschien bel ik later deze week er zelf even achteraan.. straks zijn ze mij vergeten.. Wat kunnen jullie dan al lekker snel beginnen! Jullie hebben natuurlijk lang genoeg gewacht nu! Maar het komt nu snel dichterbij! Wat heerlijk! Ik hoop en denk dat het snel raak zal zijn gezien je eerder zwanger bent geweest! Met een beetje hulp komt het vast en zeker goed!