Ik zit ook op het wachtbankje, en dat is echt balen... Ben overigens weer terug van weggeweest. Voel er nu pas wat voor om me weer op het zwanger willen worden te storten.
Kirstin meid wat heb je al veel te voorduren gehad!ik hoop dat alles nu wel goed mag gaan als ej zwanger blijkt!
Ik hoop het ook, haha! Deze keer wil ik eens niet de uitzondering op de regel zijn... Maar goed, we zullen zien. Als je in de 12e ronde zit, is het voor jou ook wel een keer tijd, lijkt me!
Tja, als er 1 ding is wat ik ervan heb opgestoken, dan is het wel dat een kind krijgen écht een wondertje is...
goede morgen dames! morgen is de dag waarop ik ongi moet worden! ik moet eerlijk zeggen,ik heb echt op het moment geen idee! maar dat kan zo veranderen natuurlijk! noujah morgen zullen we het weten of ik ongi word. en hoe weet ik dat zo zeker.omdat ik de klok er gelijk op kan zetten.ben eigenlijk niet zo zenwuachtig!heerlijk gevoel dus! maar ga eerst maar een dagje werken! spreek jullie vanvond weer!dames succes vandaag. liefs
Nou heb dus net getest, maar helaas nega, Nou jah zit ook nog niet op me NOD! Dus we blijven nog even wachten!
het kan altijd nog he meid!en zie dat je nog niet precies wete hoe je cyclus is omdat dit de tweede ronde is toch? ik duim voor je dat je morgen ook niet ongi word. liefs
Jah ik weet dat ik te vroeg ben nog, maar jah je hoopt het toch he hahaha Maar goed ik weet me cyclus ook nog niet zeker inderdaad, maar uitgaande van de vorige is het 23 dagen en dan zou ik dus vrijdag ongi moeten worden, maar omdat het ook nog later kan zijn test ik nu niet eerder dan dat ik echt een week over tijd ben. Ik heb de pil nooit gebruikt dus van het ''ontpillen'' kan ik geen last hebben gelukkig.
oh das wel fijn.wta heb ej dna wel gebruikt of helemaal niets? weet je nog hoelang je cyclus ongveer was voor je voor ene kindje ging?
Ik heb de nuvaring gebruikt, maar omdat die heel licht is in hormoongebruik schijnt het dat je dan zodra je stopt heel snel ook weer regelmatig bent. En met de nuvaring was ik altijd standaar 28 dagen, maar ja dat kan ik niet mee tellen en ik heb de nuvaring een jaar gebruikt bijna, daarvoor met condooms alleen. En ik ben toen met de nuvaring begonnen omdat ik af en toe toch wat onregelmatig was, maar over het algemeen ben ik daarvoor altijd wel regelmatig geweest. Ach ik wacht het gewoon af. Zowieso een week overtijd voordat ik weer test. Nou maar hopen dat de duivels weg blijven!
jah ik hoop het voor je meid.ik ga vrijdag testen mocht ik morgen niet ongi worden. maar ik ga nu richting werk! toto vanavond dames! liefs
Goeiemorgen dames! Nog een paar dagen, tot een eventuele ongi. Spannend spannend. Gisteren was ik erg moe, maar slapen? Nee dat lukte niet. Ik was ook tegen het misselijke aan. Erg vervelend. Verder nog hier en daar wat 'dingentjes' ... Ben benieuwd! Hoop het zo, al probeer ik niet teveel te hopen, is zo teleurstellend als het dan niet zo is. ( Wat ik overigs denk. ) Ik ga nu ook werken tot 18.00. Tot vanavond! Fijne dag, en voor de girls onder ons die moeten werken ; Werkse! Liefs, Manon Ps; Sunnyqueen22. Jammer hoor! Misschien later nog eens testen? En anders, op naar volgende ronde!