het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48

dank je meis.
    hihi heb nu 2pendels staan dat ik nu zwnager ben maarjah de tijd zou het leren!gisteren erge ongi kramp gehad maar nu niet meer.

liefs

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja dames wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Lekker tot rust gekomen. Het zat wel steeds in mijn achterhoofd van zou het dan toch zo zijn.... vanwege de pendels, maar ik was er niet continu mee bezig.... Ik moet wel zeggen dat ik de laatste dagen sneller moe ben...., maar goed volgens manlief komt dat omdat ik tot rust kom nu. We zullen zien de tijd zal het leren. Momenteel heb ik gewoon het idee dat er weinig tot geen activiteit is in mijn baarmoeder.... Over een maand weer naar de huisarts.. ben benieuwd!

Liefs Sunnyqueen

3. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik kreeg trouwens laatst een pendel binnen voor 2011........ ik mag toch hopen dat het eerder zal zijn..... pfffff!!!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou idd Sunnyqueen het is te hopen dat je al eerder zwanger bent als 2011.

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    ik heb er ook 1 staan voor 2011.
    En ben toch nu zwanger..

Misschien word dat onze tweede ? ;)

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Heej Sunny, je bent weer terug van vakantie! :D
    Wat balen zeg dat je nog steeds niet ongi bent, pff zou daar echt niet tegen kunnen. Gelukkig nog maar een paar weekjes en dan mag je weer terug komen ;).
    Bedankt voor je felicitatie meis.. Hopelijk volgen er snel meer!!! :D:D

Snippie; hoe is het bij jou? Nog steeds zo veel plassen? En je ongi krampen?

Pff hier ook zo vaak een misselijk gevoel, maar nog niet overgegeven. (gelukkig) Soms echt irritant, net als gister. Hadden we een bbq en was zo misselijk, daar maar heletijd binnen gezeten zodat het niet zo zou opvallen, weinig gegeten. Elke keer kwamen ze naar me toe wil je nog iets eten, en ik maar denken ga alsjeblieft weg, alleen die geur al. Haha, ze weten dat ik normaal altijd veel eet. :p
    Ach nog even wachten en dan kunnen we het vertellen, we vinden het we erg moeilijk om ons mond te houden.
    We hebben wel tegen een paar mensen al verteld, en waarschijnlijk over 3 weken de rest. Dat duurt nog lang haha.. ;)

Iedereen een fijne zondag, lekker weertje :(. Ach kan ik wel lekker lui op de bank blijven hangen hihi.. Liefs!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    tot op heden nog geen ongi en krampen lijken af te nemen.nu zijn me darmen alleen van slag eerst kon ik moeilijk nu makkerlijk.maar kan nog alle kanten op.de dga is nog lang:D

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    spannend snip ik duim voor je....

Liefs

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah dat mag ik hopen haahah dat het dan de 2e zal zijn.... Pfff!!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je meis!!!bij jouw nog geen veranderingen?balen zeg:S!

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nee ik tel af tot ik naar de huisarts mag hahaha. september ben ik de eerste die daar op de stoep staat whahah!

Liefs

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik blijf het Klote HA vinden!!!!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Helemaal mee eens Snippie.

Ik vind het veel te lang duren voordat je weer ongi wordt hoor Sunnyqueen.. Je zit al over de 80 dagen volgens je banner dat zijn bijna 3 maanden niet ongi dat vind ik veel hoor! Ik had er allang terug op de stoep gestaan en geeist dat ie me serieus zou nemen en zou doorsturen!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    de artsen luisteren helaas niet naar sunny.
    maar idd gekke werk

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    tjah ik kan er nou wel op de stoep gaan staan, maar dan stuurt hij me toch weer naar huis en zegt dan kom maar terug in septmember... hij maakt er geen haast bij omdat we nog ''jong'' zijn en we alle tijd hebben.... En aan de ene kant is dat wel zo, maar aan de andere kant kan hij niet bepalen wanneer wij graag kinderen zouden willen. Dus wij willen niet langer wachten ook al zijn we jong! Hij zei ook als ik 35 was geweest dan had hij me wel meteen door gestuurd omdat er dan wel haast bij is..... Eigenlijk is het wel een beetje leeftijdsdiscriminiatie als je het zo bekijkt, al kan het aan de ene kant heel goed begrijpen....
    De wereld zit raar in mekaar helaas. Maar goed de afgelopen maanden zijn ook voorbij gevlogen dus die laatste maand vliegt ook wel voorbij. En misschien dat ik voor september nog ga bellen hoor en dat ik gewoon zeg dat september mij te lang duurt en ik nu wel eens wil weten waar ik aan toe ben. Ik zit nou op 107 dagen... 18 augustus zit ik op 4 maanden.....
    Liefs

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou ik vind het belachelijk dat een dokter bepaald dat je te oud of te jong bent. Ook al ben je jong, het lijkt mij niet normaal dat je ongi zo lang uit blijft en dan ben ik nog geen eens dokter.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik vind het flauwekul wat hij zegt, maar ja.. misschien op zoek naar een andere HA? ik weet niet hoe dat gaat.. Vindt het wel zorgelijk hoor. Ik ben 29 en wij zijn wel meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Ik ben in die zin ook nog niet mega oud, zit er wat tussen in. Ik ben blij dat onze HA ons wel serieus heeft genomen. Het was dan ook wel met een goede reden dat we er heen zijn gegaan achteraf. Ik krijg van anderen wel eens de vraag waarom we zo snel naar de HA zijn gegaan (na 9 mnd proberen) maar ik ben blij dat we het hebben gedaan, scheelt zoveel tijd. In de MMM moet je vaak al zolang wachten en tegen de tijd dat ik een kindje op de wereld zet ben ik zoizo al 31 vermoed ik.. dat moet je HA ook niet vergeten.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ga morgen wss ook weer testen:D

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ben vandaag 1dag overtijd en denk dat het niet meer komt. temp was ook hoog vanmorgen.het is inmiddels al 10over half 7!dus word met het uur spannender.
    heb aventoe steekjes en gerommel,veel plassen,aventoe gevoelige borsten,ze zijn wel steviger en de hele dga door misselijk.maarjah we gaan het zien.
    kan plots om slaan in ongi natuurlijk

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ben je regelmatig?

Deel Deze Pagina