het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    30 dagen

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh oke dan zou ik idd ook nog even wachten.want als je 31 aan houd ben je 1dag overtijd en mss is hij wel weer 36.maar ik hoop gewoon dat hartsike zwanger bent!!!

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

@snip he meid wat is dat toch balen iedere keer.... Ik gun het jullie zo dat het zeer binnenkort raak mag zijn EN blijft zitten 9 maanden lang!

Ik ga deze week voor de zekerheid nog een test wagen en dan volgende week huisarts bellen voor een afspraak. Ik heb lang genoeg gewacht vind ik en september is het ook bijna dus ik kan nu ook wel bellen....
    Vind het toch wel spannend en eng hoor, ik denk steeds wat nou als er iets ernstigs met me aan de hand is.... pfffff moet ik niet aan denken.

Liefs

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goed zo sunny!ik hoop dta je stiekem toch zwanger bent!
    kusss

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Normaal gesproken ben ik best wel positief ingesteld, maar na weer een negatieve test vanochtend begint de moed mij nu toch in de schoenen te zakken. Ik had zo gehoopt dat verder onderzoek niet nodig was, maar helaas. Ik ben ontzettend bang dat er iets met mijn lichaam aan de hand is en er niks aan gedaan kan worden.... En heb ook even een paar traantjes gelaten vandaag.... Ik zit er even behoorlijk doorheen en ik weet dat er mensen langer bezig zijn dan mij en het vast en zeker ook moeilijker hebben, maar geloof mij als je na bijna 4 maanden nog niet ongesteld bent en ook niet zwanger dan ben je ook even de wanhoop nabij.... Sorry voor mijn klaagzang ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar moest even mijn ei kwijt, want dat kan behoorlijk opluchten!!!

Liefs Sunnyqueen

6. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    sunny meid wat rot voor je ik leef helemaal met je mee. ik hoop dat ze nou even jou goed na gaan kijken zo dat je kan zien dat er niks aan de hand is. Het is toch wel raar dat je al 4 maanden niet ongi ben geweest en ik vind het belagelijk dat ze je zo lang laten wacht en jou laten zitten in onzekerheid. Nou meid bel ze maar mooi op en zeg wat je er van denkt en laat je niet op de kop zitten. Ik gun jou zo veel beter dan dit. Ik ken je wel niet maar je hebt al genoeg mee gemaakt en je kan wel wat beter dan dit hebben. Nou meid heel veel sterkte ermee en ik ga heel erg hard voor je duimen dat alles goed zit en dat je stiekum toch lekker zwanger bent.

succes voor de rest van de dames.

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Een hele dikke knuffel van mij sunny !!

8. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    goedenavond dames.

ik ben echt al 2 maanden ofzo niet meer geweest.
    omdat ik even afstand wou nemen van alles.
    en tot nu toe lukt het me aardig om me niet gek te maken!
    het is nu zelfs zo erg dat ik niet eens meer weet wat mijn cyclus is en wanneer mijn nod is!

volgens mij zit ik nu wel in mijn klusperiode want de laatste paar keer zat ik op einde van de maand! hahah

hoe is het verder met de rest?

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ingearts; hier idem :D

even niet denken aan zwangerschap en dat gaat me ook aardig af!! en ik zou ook niet weten wanneer mn nod is hihi!!
    volgens mij heb ik 2 week terug mn eisprong gevoeld tenminste dat denk ik!! maar goed lekker beetje afstand en niet teveek aan denken doet wonderen!! ;)

xxx

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Ingearts, Hey meid wat leuk om weer eens wat van je te horen. Knap van je dat je even afstand hebt genomen. Hoe gaat het verder allemaal met je? Zoals je ziet gaat het met mij heel goed. ;)

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ik w8 nog steeds ;)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb je in de tussentijd ook weer een keer getest?

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de huisarts te bellen dus dat ga ik morgen of volgende week even doen!
    Nog steeds geen ongi...

Liefs

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou meiden ik zit hier erg onzeker te wezen!!
    heb sinds mn ongi rare belletjes/plopjes in mn buik. hoofdpijn, duizelig/trillerig. zo een raar gevoel in mn buik heb ik nog nooit gehad. na mn ongi heb ik telkens roze heel licht bruin achtig slijm/afscheiding. laatst werd ik wakker en zei tegen mezelf ik ben zwanger????????? HUH....... okay dat is erg vreemd. ook voel ik me zwanger heel raar vrouwenistinct I think??

ik wacht of de symptomen blijven aanhouden, is dit het geval dan ga ik na het weekend een testje doen.

xxx

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik zou sowiezo een test doen meid!!!
    dan ben je van je onzekerheid af! die zou nu dan wel positief moeten zijn!
    klinkt spannend

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja maar heb al zovaak een teleurstelling gehad met testen, dus ik heb mezelf voorgenomen om na het weekend te testen (maandag) als de symptomen er dan nog zijn.

toch vin ik het raar dat ik dan alsnog ongi wordt mocht het wel zo zijn.

xxx

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het kan een innestelingsbloeding zijn.ik als laats dat er vrouwen dan idd denken ongi geworden te zijn!terwijl ze dus zwanger zijn.
    maar meid lees je eigen woorden eens terug?hihi
    aan de een kant spreek ej het tegen maar aan de andere kant niet:p!
    en wss zouden die symthomen er toch nog zijn maandag omdat je ergens nog denkt zou het zo zijn?
    dus waarom dan pas wachten.jah sorry.

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja daar heb je ook wel groot gelijk in....

Ik heb nog nooit gehad..Oh ik ben zwanger dat gevoel zeg maar en dat is nu zo hevig. aan de andere kant denk ik ja, ik ben wel gewoon normaal ongi geworden zoals altijd niks vreemds aan te merken. stel ik doe vandaag een test en is negatief dan maak ik mezelf toch weer helemaal gek??

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nee dan maak je zelf niet gek dan heb je zekerheid.dta je niet zwanger bent.
    kus

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

vandaag dan maar een test ophalen??
    ik durf het echt niet!!!

Deel Deze Pagina