Wat spannend meid !! Wij hadden na 3 jaar, waarvan 1 jaar de medische malle molen van het zkh. ook een pauze ingelast. De 3e pauzemaand was ik moe, last van mijn darmen, en erg veel maagzuur. Toen bleek ik al overtijd te zijn 9 dagen. Toen heb ik een test gedaan, en deze was positief ! Ik hoop zo voor jou dat dit bij jou ook het geval is ! Ik duim voor je !
Dank jullie wel voor jullie lieve antwoorden Gisteravond ben ik toch maar naar de supermarkt gegaan (wel in een dorp verderop) Met een rooie kop, want het was druk, toch na enig aarzelen maar een test gehaald. Had hem eigenlijk gisteravond al willen doen, want als het wel zo was, dan was het toch wel een hele leuke verassing voor mijn vriend die tot 11 uur moest werken. Maar ik heb me ingehouden. Vanochtend heb ik de test gedaan en hij is negatief. pff... kun je zien dat het echt onmogelijk is je er niet mee bezig te houden. Ik heb mezelf weer helemaal gek gemaakt.. Als 1 ding je dan opvalt dan ineens heb je weer van alles wat er dan weer bij past. Ik zou willen dat ik gewoon na mijn eisprong in duidelijke tekst en uitleg op mijn buik kan lezen of het wel of niet is gelukt. Zeg maar een soort ingebouwde digitale clearblue Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel zo mag zijn! Duimduimduim En Kleintje84 wat ontzettend bijzonder hoe het bij jullie is gegaan! Na zo'n moeilijk periode zwanger raken wanneer je dat eigenlijk helemaal niet verwacht geeft ook weer een beetje hoop jouw verhaal!
Dames, Straks om 14.20 heb ik een afspraak met de huisarts. Ik laat jullie vanmiddag nog wel even horen hoe het gegaan is. Ik ben best wel nerveus op het moment..... Liefs
Ik kom net bij de huisarts weg en heb een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen en meteen gebeld. Ik kan volgende week maandag terecht bij de gynaecoloog. De assistente vertelde er ook nog even bij dat het een vrouwelijke arts is. Dus dat is wel fijn om dat van te voren te weten! Ik ben blij dat er nu schot in de zaak komt en hoop dat het iets heel simpels is wat makkelijk op te lossen is. Mijn vriend heeft al aangegeven dat hij met me mee wil gaan dus daar ben ik ook heel blij om. LIefs
Hallo allemaal. Nou wij zitten nu ook op het wachtbankje. Afgelopen zaterdag een IUI behandeling gehad. Nu 2 heel spannende weken. Het moet gewoon raak zijn, anders moeten we over op IVF
Even iets heel stoms ik heb nu al 2 dagen last van bruinig/lichtroze afscheiding, wat bij mij meestal een voorbode is van ongesteldheid. Zul je net zien dat je naar de gyn gaat wordt ik toch nog ongesteld.... pfffffffffff Liefs
Ow dat doe ik ook zeker, want ik heb zowieso een verstoorde cyclus dus ik wil dat daar verder naar gekeken wordt. Bovendien moet ik zodra ik zwanger ben toch al direct naar een gyn dus dan zit ik er maar alvast. En het wil nog niet echt losbreken hier dus misschien komt er ook wel niks.... Maar de afspraak ga ik zowieso heen. Liefs
@ Sunnyqueen, veel succes bij de gyn van de week. Hopelijk komt zij er snel achter waarom je cyclus telkens te wensen over laat.
Nou dames, ik ben dus vandaag bij de gynaecoloog geweest. Een leuke vrouw moet ik zeggen en ze weet van aanpakken. Ze had ook iemand in opleiding bij haar en die heeft eerst gegevens van mij verzameld en vervolgens moest ik bij de arts zelf ook nog mijn gegevens doornemen. Nou waar ik al van uit was gegaan was dat ze over mijn gewicht zou beginnen. Ik ben te zwaar en zal toch echt moeten afvallen. Ze gaf ook aan dat mocht het tegen de tijd zover komen dat ik hormonale injecties nodig heb dat ik dan pas geholpen wordt met een BMI onder de 30. Omdat het anders gevaarlijk voor mijn gezondheid kan zijn. Dus als ik daar vast mee begon dan was dat maar vast op gang. Ze zei ook dat ook al zou ik al 10 % van mijn lichaamgewicht verliezen dan zou het kunnen zijn dat mijn cyclus gewoon weer zelf op gang komt en dat ik verder geen hulp nodig heb. Bovendien is het gewoon beter voor mijn gezondheid nu, maar ook als ik zwanger raak. Aangezien de kans op een miskraam ook groter is als je te zwaar bent. Ze wou eigenlijk ook even een uitstrijkje doen en een inwendig onderzoek, maar jah ik was natuurlijk vandaag dan toch echt ongesteld geworden dus dat leek haar niet zo geschikt. Nou mag ik volgende week maandag weer terug komen voor die onderzoeken. Ook vriendlief moet een zaadonderzoek doen om ook zeker te zijn dat daar niks mee is. Ze gaat bij ook bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb en hoe mijn eisprong verloopt. Ze gaf aan dat dit veel van ons vergt en dat ik vaak beschikbaar moet zijn voor onderzoeken, maar als wij even rust/pauze wouden dan moesten we dat gewoon aangeven, want anders gingen hun gewoon maar door met alle onderzoeken. Al met al een prettig gesprek en eigenlijk wat ik had verwacht. En dat afvallen dat gaat wel lukken, want ik heb een hele goede stok achter de deur omdat we graag een kindje willen. En toen zei vriendlief vanavond dat hij ook graag wat wil doen en daarom gaat hij nou nog minder roken. Hij heeft zijn shag aan de kant gegooid en gaat nu proberen om alleen nog maar in het weekend te roken. Dat vond ik echt zo superlief van hem. Nou een heel verhaal maar dat was het wel zo'n beetje! Liefs
Hoi Sunnyqueen, lijkt me idd wel een goed gesprek geweest. Het moet je gewoon lukken om af te vallen. Het zou idd ook mooi zijn, dat je cyclus zichzelf dan weer kan oppakken. Het zou toch prachtig zijn om zo'n wondertje in je armen te kunnen houden? Ik wens jullie heel veel succes en houd ons op de hoogte.
sunny wat fijn dat de gyn naar je geluisterd heeft en dat je nu lekker verder kunt! en wat lief van je mannetje zeg! en begreep ik nou goed ben ej ongi?dat is toch goed? knuf
Sunny wat fijn dat de afspraak bij de gyn zo fijn is verlopen. Succes met afvallen en idd dat moet zeker gaan lukken met zo'n stok achter de deur.
bedankt voor de reacties dames, Dat afvallen gaat zeker lukken. Dat is me al eens eerder gelukt alleen heb het toen weer langzaam er in laten sluipen dus nu moet ik het vast houden. Maar heb nu een nog grotere stok achter de deur. @ Snippie jah ik ben inderdaad gisteren ongi geworden eindelijk na dik 4 maanden. ik ga weer even een bannar plaatsen hahaha! Liefs