het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Al mijn abonnementen zijn uit mijn lijst verdwenen... Ik moet nu alle topics waar ik in post opnieuw posten zodat ze er weer in staan.... beetje vervelend.... Maar goed hoe gaat het met de dames hier???

Liefs

2. P26

P26 Niet meer actief

Ja tot zover goed, nog geen nieuws. En bij jou?

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ik heb ook geen abonnementen meer!
    xxxxxxxx

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb ook geen nieuws.... Ik zit in de wachtdagen en ben benieuwd of ik een eigen cyclus heb en over een week dan mogen we weer naar de gyn en het klinkt misschien gek, maar daar kijk ik toch naar uit. Ik ben benieuwd naar de uitslagen.... Gezonde spanning wel natuurlijk, maar ik ben allang blij dat ze ons kan helpen!

Liefs

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    sunny ik duim voor goede uitslagen !

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik kan in ieder geval melden dat het afvallen de goede kant op gaat. Ik ben in 1 week tijd 2,5 kg af gevallen!!! JIPPIEEEEEEE!!!!
    Goh wat is het rustig hier..... Waar is iedereen toch????

Liefs

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Wat goed zeg !!
    Knap hoor, ik zou zeggen.. Ga vooral zo door ! :D

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ook ik blijf vrolijk meewachten!!!
    xxxxxxxxxxx

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Sorry dat ik nu pas weer online ben, maar gisteren hebben vriendlief en ik enorme ruzie gehad en om even op adem te komen heb ik bij mijn moeder gelogeerd. Ik had vannacht ook nachtdienst dus moest vanochtend eerst bijslapen!
    Goed de uitslagen: Chlamydia test negatief (dus goed) uitstrijkje goed. Hormoonwaardes.... slecht ik heb dus inderdaad PCO!! Ik moet eerst afvallen tot een BMI onder de 30 voordat ik hormonen mag gaan gebruiken. Zaad: Hoeveelheid iets te weinig, we moesten 2,0 cc inleveren en er zat maar 1,5 cc in. Daarin zaten weer te weinig zaadcellen, maar niet schrikbarend weinig. De beweegelijkheid was verder prima in orde. Normaal willen ze dan een eindscore van 2 miljoen en vriendlief had een score van 1,5 miljoen. Niet zorgwekkend omdat 1 zo'n zaadtest niks zegt. Over 3 maanden moet hij het nog een keer in leveren en als dan de uitslag gelijk is, hebben we mede door mijn PCO een verminderde kans op zwangerschap, maar ze zei ook meteen dat daar weer genoeg technieken voor waren. Het viel me uiteindelijk mee, het was wel een beetje wat ik verwacht had eigenlijk!! Zo heb ik mooi de tijd om af te vallen en vriendlief de tijd om zijn zaad te verversen!!

Liefs

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wat ik nog vergeet, ik krijg niet uit mezelf een menstruatie en moet dus wel 1 x in de 3 maanden een opwekkuur krijgen om mijn baarmoederslijmvlies kwijt te raken!!

Liefs

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    pffff, dat helemaal rot zeg! waarom wordt je niet gewoon ongesteld, weten ze dat? Moet je veel kilos kwijt?
    xxxxxxxx

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    mijn hormoonwaardes zijn momenteel zo dat er geen cyclus is... Dus ik maak niet genoeg hormonen aan voor een eisprong en niet genoeg hormonen voor een menstruatie... Het ligt dus stil... De gyn gaf aan dat als ik af val al is het maar 10% dat ik dan al weer een eigen cyclus zou kunnen krijgen. Ook zal ik hoogstwaarschijnlijk hormonen moeten gebruiken, maar dat kan pas als ik een BMI van onder de 30 heb. En ik heb een BMI van 38 dus ik moet flink aan de slag... Maar goed dat gaat wel lukken alleen moeten we even wat langer wachten voordat we een wondertje mogen verwelkomen!
    Liefs

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Dat is pittig ja, maar je hebt iig een goede motivatie om ermee aan de slag te gaan!!
    Balen dat je helemaal geen cyclus hebt. Ik wens je heel veel succes, hopelijk gaat t afvallen voorspoedig en kunnen ze je snel helpen om een wondertje te maken!!
    xxxxxxxxxx

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    niemand w8? ;)
    xxxx

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah ik wacht, maar dat kan nog wel even duren hahaha!

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    vlgns mij is dit topic aan een slotje toe ;)

17. P26

P26 Niet meer actief

Ja een slotje zou je haast wel denken he?

Hoe gaat het verder met jullie.
    over 2 weken kunnen we voor een gesprek terecht bij een prive kliniek. Hopen dat alles dan wat voorspoediger verloopt.

Vorige week weer tante geworden. In februari wordt ik ook weer tante, en net gehoord dat ik in mei ook alweer tante wordt. En een nicht van mij krijgt ook in februari een kleine.

Wanneer zijn wij nou eens een keer aan de beurt?

18. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Ik zie dat het topic een beetje doodgebloed is maar ik vond het onderwerp wel toepasselijk.

Ik zit ook voorlopig even op het wachtbankje vond ik zelf. Ben nu begonnen met afbouwen met medicijnen en dan gaan we voor een tweede. Moet nog 3 weken afbouwen dan een maand wachten en dan kunnen we er weer voor gaan.

Heb wel PCO maar na de bevalling van de eerste een regelmatige cyclus dus ben benieuwd.

19. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Athalia,

ik hoop dat alles voorspoedig verloopt bij jullie

20. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Ik hoop het ook!

Maar als ik onder jouw berichtje jouw lijst zie dan mag het bij jou ook wel een keer gaan gebeuren.

Eerste kindje???? Ik zie dat je een afspraak hebt bij een privekliniek. Ik heb niet het hele topic teruggelezen dus weet niet of je hier misschien je verhaal al helemaal gedaan had of dat bewust niet gedaan had.

Hoop voor je in ieder geval dat het wat oplevert allemaal.

Deel Deze Pagina