Hoi , ik sluit mij ook aan op het wachtbankje, gezellig, Afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad, en nu maar weer wachten.......... op het wachtbankje
hallo allemaal! ik kom hier ook gezzzellig wachten. dat is mijn allereerste bericht. ik weet niet of t lukt. nog 8 dagen vr nod.
schuif eens een stukje op, kom ik erbij zitten. Koekje erbij? Hopelijk heb ik over een week zo'n beetje een positieve test in handen...
leuk hoor. hoop iedereen straks pozitief test.wel ook een beetje eng, want wat doe je dan he? nog meer wachten toch shirl1987?
wachten en af tellen toch.. hahahahaha. dat is wat ik nu doe, tja hoe slijt ik deze week zo denk ik. ik zei ik ga die afspraak verzetten nee wou me vriend niet pfff ik moet dus echt wachten tot vrijdag.. nou das ergg lastig. dus wachten wachten wachten hahahaha. en verder me tijd slijten met tv aan en muziek enzo
Ik kom er ook gezellig bij zitten met wat lekkers voor bij de thee. Chocolade pindarotsjes, mag dat? Afgelopen woensdag mn eitje gehad, dus moet nog heeeeel lang!
tv? nooit iets leuks op de tv. ik kijk dvds, dedektiefs, inspecteur morse, miss marple etc. geeft rust. 'wie is de moordenaar? is leuker dan 'ben ik zwanger?'
Nee ik temp niet. Wil ik aankomende maand mee gaan starten als deze keer niet raak is. Temperatuur jij wel? Hoeveelste ronde is dit voor jou. Ik vind dit altijd het ergste, wachten of het wel/niet raak is. Heb jij er een goed gevoel over?
Zullen we wachten in luxe? Heb vernomen dat er échte Swarovski kristallen op zitten! Het is 12 uur geweest dus nu nog 5 daagjes wachten voor mij! En dan....hopelijk een || test!