@ sunnyqueen ik hoop dat de duiveltjes weg blijven meid @manon en snippie bij jullie dus spannend aan het einde van de week hier heb ik wat krampjes in me buik en net vloeide het een beetje dus denk dat ik ongi moet worden dat zou mooi zijn want dat is dan het teken dat alles werkt en dan kan ik ook over rondes gaan spreken
Goedmorgen Ladies! Nog steeds geen spoor van .... Zelfs m'n mannetje stond achter de toiletdeur te roepen... EN EN? Nu wachten tot het 9 uur is! Met scheurende banden naar de Kruidvat! Zenuwennnnnnn.... 't gevoel is net als vroeger, dat je een presentatie moet geven op school VOLGENSMIJ HOU IK MEZELF VOOR DE GEK... AHHHHHHHHHHHH Alle andere test ladies ... SUC6! Hoop zo dat we met de november baby's mee kunnen! De ladies die ongi zijn... op naar de volgende ronde, klusserdeklus! Ik hou jullie op de hoogte Werkse!
@Missmoneypenny: Wat spannend voor je! Laat je het wel weten? Ik moet ook nog ff wachten en misschien kan ik over 2 dagen testen. Maar ik wacht eerst af of de duivels weer om de hoek komen kijken! -x-
spannend het is al kwart voor 9 dus nog fftjes miss moneypenny en dan kun je je gas pendaal in trappen hahahaha ik heb vandaag niet zo veel te doen dus ik zal wel speiken hihi want ben nu wel benieuwt!
Hey Sunnyqueen, jij ook hier? Ben maar ff hier op het wachtbankje gaan zitten. Hihi. Houd moed he Sunny, Het kan nog alle kanten op. Groetjes Jewe
ik kom ook op het wachtbankje, jewe, wij zijn bijna gelijk met onze cyclus! miss money... weet je al meer ? o, wat lijkt me dat spannend voor jullie zeg! succes!
hallo? Miss MoneyPenny? (heb even teruggelezen van de afgelopen dagen).. spannend allemaal! Ik zit nu op CD 26. Heb geen krampjes, geen steekjes, alleen gister wat last van mijn lies en wat pijnlijke tepels maar weer heel anders dan de vorige maanden. Sinds vanmiddag bij het afvegen wat licht bruine afscheiding. Dit ruikt trouwens nergens na viel mij op, terwijl het normaal wel naar ongesteldheid ruikt (sorry voor de onsmakelijke details).. Ik ben wel bang dat het gaat komen en ik heb zooo'n drang om alvast te gaan testen. Nu heb ik de hoop nog, en als ik ga testen en die test is negatief heb ik niks meer om te hopen.. dat wil ik eigenlijk nog niet. Ik vind het echt heel moeilijk! Wat moet ik doen om mezelf ervan te weerhouden? Toch heb ik ergens nog wel een sprankeltje hoop omdat ik tot op heden geen ongi krampen heb gevoeld en ik die normaal gesproken nu echt wel al had moeten hebben..... wordt echt weer lekker hysterisch van mzelf. Zucht....
Hallo allemaal! Wat kun je soms gek worden van dat wachten he... Heb ff jullie mening nodig... Ik ben dus 17 februari s'ochtens met de nuvaring gestopt.. En voelde die dag ook duidelijk mijn EIsprong Dus wij zijn s'avonds meteen gaan klussen..met de gedachte van het zal nu toch nie meteen lukken omdat ik nog maar net me nuvaring eruit had... Die zondag daarop gewoon ongesteld geworden..en best goed ook. En nu zijn we eigenlijk echt met de eerste ronde bezig. Maar heb afgelopen maandag ook mijn Eisprong weer gevoeld.. Maar het blijft de hele tijd wat trekken in me onderbuik dan links en dan weer recht.. Ben ook gister heel misselijk geweest,vooral s'avonds En ik ging net ff me tanden poetsen..en ik kreeg gewoon bloed uit me mond.. Nu lees ik hier af en toe dat dat dan ook wel bij een zwangerschap ken horen... maar ik ken toch niet nu al zwanger zijn? Dan zou het dus meteen raak geweest zijn nadat ik die nuvaring dr uit heb gehaald? Ik weet het heel verhaal... maar hou ik nu mezelf voor de gek of.. Kenne jullie ff je mening geven? Alvast bedankt! Liefs, Diamaria
hallo dames! daar was ik weer naar een heerlijke dag werken. lekker naar buiten geweest met de kids! Ik verwacht dta ik morgen ongi word.zoals ik al een tijdje roep.maar heb nu een appart gevoel in me buik dus zou wel.heb me mannetje al nieuwe tampons laten halen!dsan hoef ik morgenoverdag de deur niet uit. Nou dames ik duim voor jullie! bij ons gaan we denk morgen ronde 13 in.maar ach de tijd zou het leren.aan de ene kant ook weer fijn.want zwanger een nieuwe baan beginnen is een beetej tricky.
Goeieavond meiden. Nou, ik zit even! Ik ben net thuis van me werk. Me mannnetje is lekker frietjes gaan halen! Daar hadden we zomaar eens zin in! Ik heb vandaag weer steekjes hier en daar gehad, + een zeurend gevoel. Wel wat minder als gisteren. Verder veel boertjes/windjes. Bleeh! Minder charmant. hihi! Ook zit ik soms tegen het misselijke aan, erg vreemd. Hoe gaat het verder met jullie? En Snipp, lekkere dag gehad? toch maar ob ingeslagen. Spannenddddd Liefs!
jah wilde ik sowiezo al doen hoor.had me vent vanmorgen al de opdracht gegeven! er is nu veel gaande in me buik!dus zou niet lang meer duren.morgen ochtedn dus ongi.ach schouders er onder en we gaan verder!
Zelf bescherming hé! .. Snap hett .. doe ik ook hoor! We gaan het gewoon zien morgen. Ik duim hoor! Ik kom strakkies terug. De frieten zijn gearriveerd! Mmmmm. Smullen! Liefs
ja idd zelf bescherming!ben ik erg goed in.en ben blij dat ik morgen vrij ben.heb geen zin om op me werk ongi te worden.nou meid eet smakelijk!
Mijn ervaring is dat wanneer ik wat dacht te voelen, er niets was, en wanneer ik dacht dat het niet gelukt zou zijn, ik wél zwanger was. Pas in de week na mijn NOD begonnen de eerste tekenen te komen. Maar... ieder lichaam is anders. Zo voel ik nu mijn eisprong, terwijl ik dat voorheen nooit heb gehad. En dat alleen maar door een operatie. Eigenlijk durf ik nu wel te zeggen dat ik mijn lichaam niet meer vertrouw. Ik pak de verkeerde dingen op als signalen, en als er wél wat is, laat mijn lichaam het afweten... Succes met zwanger worden!
ja idd, spannend he? Hoeveelste ronde is dit voor jou? Voor mij de 3e ronde. Echt ,ik hoop het zo dat ik zwanger ben. Ben dat afwachten en die spanning zo beu. Maar ja er zijn er die nog langer bezig zijn, dus mag niet zeuren.
DAMES! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA POSITIEF Ik ben direct naar de kruidvat geweest en door naar mn werk... wou de test direct doen, maar m'n collega was er ook al vroeg, die met mij moest staan vandaag. Dus heb de test uiteindelijk in m'n lunchpauze gedaan... en er kwam direct een streepje... wel heel licht... maar het is een streepje! Ik wist nie hoe ik het had... kon wel lachen en janken te gelijk Maar ik heb me ingehouden, wil niet dat iedereen het direct weet. Eerst zeker weten dat alles goed is. (Heb 't m'n moeder wel verteld... maar dat lijkt me logisch ) M'n vriend loopt met een grijns van hier tot tokiyo... Vrijdagochtend ga ik een digitale test doen.... dat het er echt duidelijk staat... het is nu nog zo onwerkelijk.