het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    He bah p26. Geef de moed nog niet op he??? Wel verstandig dat je die clomid vast gaat halen anders sla je een maand over straks en dat zou toch zonde zijn.

Ik hoop nog steeds dat de clomid straks heel ver weggestopt kan worden omdat het niet nodig is.

@skatjuh. Ik hoop ook voor jou dat het deze keer raak is en er een einde mag komen aan het wachten. Of juist dat het nieuwe wachten mag beginnen maar dan op een heel mooi kindje.

Morgen gaat hier het spiraaltje eruit en dan beginnen wij na de kerst aan ronde 1 voor nummer 2. Vind het erg spannend allemaal.

2. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Fijne kerstdagen allemaal!!! Ik hoop dat er voor sommigen van jullie een mooie verrassing komt met kerst en geen teleurstelling.

Ook hoop ik dat we in 2010 allemaal een kindje in onze armen mogen houden en dat er een einde komt aan het (lange) wachten.

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Idd hopelijk brengt 2010 ons allen veel goeds;)

Prettige kerstdagen iedereen:D

4. P26

P26 Niet meer actief

Morgenochtend voor het werk gaan we een test doen, ik denk niet dat hij positief zal zijn, maar ik ben ook nog niet ongesteld. Jammergenoeg kan mijn cyclus ook uitlopen door de progestron ovules. Morgen hebben we in iedergeval antwoord.

Het zou mij ook niets verbazen wanneer ik met de feestdagen ongesteld ga worden, de laatste maanden kwam het iedere keer wanneer ik wat leuks had, of voor mijn broer op zoek moest voor een kraamcadeau enz. Leuk he om op zulke dagen ongesteld te gaan worden.

5. P26

P26 Niet meer actief

vanochtend gestest en hij was witter dan wit.
    Ik heb in het doosje progestron nog voor 1 keer 2 ovules, deze neem ik vanavond. morgen voor alle zekerheid nog een keer testen op de dag dat het van Dr V moest, weer negatief, morgen stoppen met de progestron en hopen dat ik snel ongesteld wordt.
    Als het dan volgend weekeind nog niet doorheeft gezet ga ik weer testen. Maar dit zal vast niet nodig zijn.
    Verder nog helemaal geen buikpijn.

6. P26

P26 Niet meer actief

gisteren was de test ook weer negatief. Nu gestopt met de progestron ovules. Afwachten wanneer de duivels komen. Hopen dat ze niet komen en dat mijn lichaam me voor de gek houdt.

7. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    He bah P26 ik ging even bijlezen en hoopte zo op ander nieuws. Hoop dat je toch nog een leuke kerst hebt gehad maar er zal wel een vervelend randje aangezeten hebben. Ik hoop ook dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden.

Hier drukke kerst gehad en ben nu erg moe. Had naar mijn idee dit weekend ongesteld moeten worden maar nog niks. Hoop dat het snel komt en dan ronde 1.

8. P26

P26 Niet meer actief

Ik hoop ook voor je dat jullie snel aan ronde 1 kunnen beginnen. Toch wel weer spannend allemaal he.

hier nog niets te ontdekken. Ik had het wel erg warm op het werk en erna. Wel een wat zeurderig gevoel in de onderbuik, maar dit hoeft niet perse te wijzen op een aankomende ongi.

afwachten.

9. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Iedereen leuke kerstdagen gehad?
    Wij hebben het best gezellig gehad, ondanks dat dit de 1e kerst is zonder mijn vader.

Ik heb vandaag toch ook maar even weer een test gedaan(negatief) vanwege een raar gevoel steeds in mijn onderbuik, wat steken en krampen anders dan ong. en geen darmkrampen.
    Ik las trouwens dat P26 Dit ook had ( Last van de onderbuik )

Grts

10. P26

P26 Niet meer actief

nou ik ben vandaag toch echt ongesteld geworden. Vrijdag weer met de hormonen starten.

11. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Nou zeg wat is het hier stil. Ben zelf ook al een tijdje niet geweest dus ook aan mij te wijten.

Hier gaat het zijn gangetje mestruatie is op gang gekomen en hoop nu op ei.

Van het weekend lekker even weg met man naar Rome. Heerlijk. Wel spannend voor het eerst Jasmijn zo lang niet zien. Opa en oma komen bij ons thuis oppassen dus zal vast wel goed gaan.

Hoe gaat het bij de rest of is het echt alleen nog maar wachten op het moment?

12. P26

P26 Niet meer actief

Wat fijn dat je nu weer kan proberen. Hopen op een goede eisprong.
    Hoeveelste dag zit je nu op?

wij zitten weer in de ronde wachten op de eisprong.
    Vanochtend bij de kliniek geweest.
    1 ei van 15 mm en 1 ei van 17 mm. Verder links nog 3 a 4 kleintjes.
    Het slijmvlies komt nog niet echt mee.

vanaf vandaag 2x dgs 25+ puregon spuiten. Morgenavond ovulatietest en zaterdagochtend weer controle.

13. P26

P26 Niet meer actief

Vanochtend voor controle geweest. 1 ei van 23mm en 1 ei van 21mm. Morgen een flush. Spannend spannend

14. P26

P26 Niet meer actief

beide eitjes zaten er nog. Ik ben geflushd. Morgen nog een IUI er boven op. Hopen dat ze allebeide doorgaan voor de volgende ronde?

15. P26

P26 Niet meer actief

En de eitjes waren weg. Jippie. Vandaag nog een IUI gehad.
    Nu zitten we weer op het wachtbankje. 23 jan wordt ik bloedgeprikt en dan heb ik een aantal dagen daarna uitslag over de waardes van mijn progestron + hsg. Zal ik dan ook zelf testen? Of zal ik wachten op de uitslag van het bloedprikken.

Deel Deze Pagina