Zooow veel reacties Dank jullie wel meiden! Ik zit de hele tijd naar die test te staren of het wel echt is. Het is zo'n licht streepje.... Dus zoek nu van alles over lichte-streepjes-testen @ Manonn.... Ik had/heb niet veel symptomen... het enige wat ik nu kan opnoemen is, zere boobs, veel plassen en 's avonds erg moe en een koortsig gevoel over me. En dit vanaf zaterdag. ...voelt nog steeds of ik ongi moet worden, maar dat hoort er bij geloof ik. Fijne avond jullie, Ik duik nu m'n bedje in, was een lange dag om mijn emoties in bedwang te houden. X
slaap lekekr dames! ik duik er ook in! tot morgen!ben morgen lekekr vrij. hoop snel weer meer postieve testen te horen liefs
@Miss Moneypenny Gefeliciteerd met je zwangerschap super Ik kom weer op het bankje zitten als mag natuurlijk ook al ben ik net pas van me ongie af
goede morgen dames! jajah vroeg op.ben geen uit slaper. vanmiddag maar weer even slapen.ben vandaag toch vrij!heerlijk hoor! hier zit ik te wachten tot ik ongi word.we gaan het allemaal zien! hou jullie op de hoogte! dames ide vandaag gaan testen succes.
Voor ons is het pas de eerste ronde, dus mij hoor je helemaal niet. haha, Ik ga er maar niet vanuit, teminste dat houd ik me voor, maar stiekem vind ik het ook spannend. @snippie, succes vandaag! @Miss Moneypenny, van harte gefeliciteerd! Jij zal vast heerlijk geslapen hebben vannacht.
@carolkk heb ik ook hoor haha dis pas de echte officieele 1e ronde en ik hoop stiekum ook hoor al mag je het niet van je zelf om dat sommige meiden hier al zo lang wachten. @snippie hoop dat ze weg blijven @all duimen maar dat wel allemaal snel zwanger zijn
Goedemorgen iedereen, ik d8 dat ik gister ongi werd maar het zet niet door! Als dit zo blijft ga ik zaterdag testen! echt spannend! -x-