Noor spannend! Kun je wel tot zaterdag wachten? Ik hoop het echt op een positieve test voor je *DUIM* *DUIM* Ik heb inderdaad heerlijk geslapen! Maar ik werd heel raar wakker rond half 6, toen heb ik nog snel een test gedaan, want het voelde alsof er niets meer was ofzo... : : Kan het niet uitleggen wat voor gevoel dat is, maar het was heel vaag... Enfin.. er kwam gelukkig gewoon weer een 2e streepje .....pffffffew Alleen weer zo'n lichte... Ik wil toch echt een donkere streep, anders voelt het niet echt...(ja klinkt dom, weet het...) sjonge jonge wat kun je jezelf gek lopen maken! X
@carolk thx ik heb het niet meer! Dit is de eerste keer dat ik me zo voel. En dit zou ook de eerst ekeer zijn voor het testen. Hiervoor kreeg ik nooit de kans want dan voelde ik me buikpijn en een minuut later was alles rood. Nu heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Soms een branderig gevoel. Beetje vaag om te omschrijven. Maar goed wachten duurd zo lang! Ik ga wachten tot zaterdag! En denk natuurlijk ook met jou mee! -x-
Miss MoneyPenny Gefeliciteerd! Geniet ervan! Hier breken de duivels vandaag door helaas.. voel me echt heerlijk depri.. ook nog kl*te weer buiten dus dat kan er ook nog wel bij.. gelukkig vandaag vrij en kan dus de hele dag zitten mokken. Baal echt ff van mijn lichaam, heb totaal GEEN signaal gehad en ineens vanmorgen rood verlies. Nou dat kan maar 1 ding betekenen.. getsie.. Op naar ronde 8... zucht... sorry voor mijn ego berichtje.. maar ik stap dus van de bank af.. heel veel succes meiden en ik hoop dat er meer zullen komen met goed nieuws!
@missmoneypenny Wat goed! Een streep is een streep en jij hebt lef om te gaan testen whahaha Ik MOET het wel uithouden tot zaterdag. Mijn cyclus was afgelopen tijd 28*28*28*26 En nu vandaag zit ik op dag 26. Maar voor de zekerheid neem ik 28 voor me en dat is zaterdag. Wanneer ga je naar de HA? Dan weet je het helemaal zker! -x-
@miss money meid dat komt de meeste hier wel bekend voor eerst ben je zo bezig om het te worden en ineens ben je het zo onwerkelijk en zo mooi dat dat wel eventjes duurt voor dat het echt echt echt tot je door dringt hihi teminste ik keek ook 10x op een dag op de test van jah het was echt zo @ noor1987 succes meid hoop dat het helemaal goed komt zaterdag
@muppet80 Geen ego bericht meid. Ik denk met je mee. En probeer niet te lang te mokken want dat is niet goed voor je. Probeer je kop op te houden en op naar de volgende ronde klussen! Ik denk aan je! -x-
@ Muppet.... Klote, shit... Gelukkig ben je vrij! Als ik jou was zou ik heerlijk op de bank kruipen met een zak chips en lekker zappen! @ Blommeke... het is ook zo onwerkelijk en ben zo onzeker over alles; "strax is het vals", "word ik alsnog ongi?" enz enz..... @ Noor... Ik ga na het weekend de HA bellen voor een afspraak, want dan ben ik een week overtijd, dan is de HCG hopelijk duidelijker Meiden ik ga maar es richting werk, ff m'n pokerface opzetten 8) Want ze moeten nog niks weten! Wil namelijk wel een contract verlenging Kussiessss
Ik schuif aan! moet ook nog paar dagen wachten met testen. zou nu allang last van me borsten moeten hebben ( standaard 2 weken voor ongi. Heb nog nergens last van wel appart! zou het een teken zijn? heb sinds gister een een appart gevoel in me buik! zodra ik met de fiets van een drempel afkom PPFFFF zoo gevoellig van binnen! liefs Carien xxx
hey, Een beetje laat, maar ik kom ook op het wacht bankje zitten..... Ben ondertussen 4 dagen overtijd, al 1 test gedaan, maar niks op te zien In dec. heb ik een miskraam gehad met 8 weken (30dec, leuke jaarwisseling gehad ) Daarna zijn we bijna meteen weer aan de slag gegaan. 8 feb. werd ik weer 'voor het eerst' ongesteld. en nu dus afwachten.....
Muppet80, sterkte meid, wij denken aan je! sjalotjuh87, wat zal het voor jou onzeker zijn! ik hoop met je mee! Carien23, spannend zeg!
@ Carol: Zeker spannend! vannochtend vroeg, had ik ook hele rare steken aan de linkerkant van me baarmoeder. anders had ik nu allang last van me borsten moeten hebben dus hou de goede hoop erin! liefs
Ik kom ook op het bankje zitten, samen wachten is toch gezelliger dan alleen wachten. Ik wacht op mijn eisprong... ben afgelopen maandag ongi geworden . Nu we zwanger willen worden ontdek ik pas hoelang een maand duurt!
Hoi meiden, Mag ik me ook toevoegen op het wachtbankje?Volgens mijn banner moet ik rond 23maart mijn ongi krijgen maar mijn ei was 2maart al dus volgens de berekening kan ik as maandag een testje wagen mocht ik niet eerder ongi worden.Ik voel me wel heel anders dan anders.....heb zere borsten(anders nooit)en ze zijn echt voller geworden,erg moe,honger gevoel,meer plassen,opgeblazen gevoel,dikke buik,maar geen ongi gevoel dus spannend.Ook ene moment erg emotioneel en dan het andere moment voel ik me helemaal happy!Ik hou wel in mijn achterhooft dat mijn lichaam me gewoon voor de gek hou,maar hoop doet leven he!Ik hou jullie op de hoogte en voor iedereen hier heel veel succes en blijven duimen natuurlijk! knuf x