Ja spannend! Wel leuk voor je (stief)dochter een broertje of zusje! Misschien moet iedereen die eerdaags moet testen gewoon een weekje op een onbewoond eilend zitten!
dus qua tijd ben jij ook overtijd!maarjah zo mag je niet rekenen!nou jah als ze er rond half 5 nog niet zijn ga ik in de stad testen kopen..en morgen ochtend testen.
Dat lijkt me ook heel leuk voor haar. Ze woont niet bij ons (helaas) maar is hier wel regelmatig. Ze heeft al een halfzusje en nu dus hopelijk nog een kleine schat! Een onbewoond eiland, volgens mij ga je er daar juist heel veel aan denken...
@snippie Spannend morgen testen je laat het wel weten toch? Ik ben eigenlijk dan ook overtijd... Maar ik moet echt nog afwachten tot zaterdag! @marz Een onbewoond eiland lijkt me heerlijk! Geen haast alles lekker op z'n tijd. Dus daar een weekje overleven! Gelukkig zitten wij midden in een verbouwing das precies het tegen overgestelde! hihi
jah das wel balen he meid. natuurlijk! ik moet morgen pas om half9de deur uit dus komt goed.maar eerst vandaag bloed vrij door komen!
8) het is er kei mooi weer,neem wel de zonnenbrand creme mee factor 40! want het is daar nu 35 graden 8) lekker een fruit coctailtje (WAAR GEEN DRANK IN ZIT!)
ja die zullen we ook maar meenemen,goed idee diamaria! lekker liggen bakken op het water heeerlijk 8)
@ Snip Zal voor je duime dat de duivels niet kome meid Spannend of nie allemaal : En trouwens ik zal ook wat strandballe mee neme...doen we meteen wat aan onze beweging Iemand nog ideeen om wat mee te neme :
Fotocamera's! Voor de gene die willen gaan duiken, mogen de mijne lenen. Die maakt prachtige foto's onder water!
Diamaria jah een beetje spannend is het altijd wel.maar aan gezien ik altijd optijd ben zou ik vandaag wel ongi worden.ook ben ik nu wel al overtijd qua tijd.maarjah dat zeg niks.