Hou moed he ook zelfs na de 12de ronde Het is je gegund meid! Niet t veel bij na denke..en laat t maar op je af kome toch. Wel ff laten wete he.. wanneer ga je teste? Xxx
als ik mag testen met nadruk als!ga ik morgen ochtend testen! oh heb eigenlijk pas vanaf gisteren spanning! ben drukker bezig met nieuwe baan dan zwanger wordne.dus voldoende afleiding. vorige keer was ik om 9uur sóchtend al ongi.altans verloor ik bruin
en ben normaal altijd overdag al. jah ik keer voor gekomen dat het om 6uur kwam.maar dat as heel in het begin
Nou goed van je hoor..dat je een beetje afleiding ken vinde En wel morge ff laten wete dan he Want wij denke hier allemaal aan je hoor Toch meide : En je hebt ook nog geen ongi gevoel of wel? Xxx
We lopen inderdaad aardig gelijk. Word nu al gek van het wachten, de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan. Het rommeld al een paar dagen flink in me buik en gister en eergister, kwam elke keer me maag omhoog en gister middag kreeg ik van die gloeiende wangen en stond te trillen op me benen. Volgens mij kun je zo vroeg nog niks voelen, maar word gek van me eigen lijf. Durf er niet op te hopen dat het raak is, maar dat kleine stemmetje in me hoofd roept de hele tijd: Wie weet, misschien ben je het wel. En jij word je ook al gek van je eigen lijf of ben ik mezelf gek aan het maken?
@jewe, ik voel ook allemaal dingen in m'n buik. Denk dat nu je er zo op let je dingen voelt die misschien normaal zijn, maar die je anders niet opvallen... Hebben jullie ook last van bruine afscheiding?
Ojaaaaa dit ken ik als geen ander Het is verschikkelijk! Ik had maandag dus net me ei gehad..en dinsdag voelde ik me al misselijk enzo.. En gister veel trekkingen in me onderbuik..beetje zo een band van links naar rechts geen idee wat dat betekend.. En vandaag ook weer wat gerommel.. ik raak helemaal in de war dr van! Ech erg is dat... Xxx
Nee dat nie.. maar wel last gehad 2 dagen van witte afscheiding..ook nooit gehad geloof ik..dus heb ech geen idee Xxxx
Lastig hè... Hoop zo voor iedereen dat het gelukt is! Dan wordt het lange wachten in iedergeval beloond
Nee ook nog geen last van bruine afscheiding wel net als Diamaria van witte afscheiding. Maar misschien heeft dat te maken dat jij al verder in je cyclus zit.
Ja wie weet... Witte afscheiding heb ik inderdaad 2 weken geleden gehad... Toen ik zo ver was als jullie had ik veel steken bij m'n liezen, jullie ook?
ja als ik steke net boven me lies voel links,dan is dat bijna zeker dat dat me eisprong is.. maar voel nu ook al 2 dagen een soort band onder in me buik.. ook last van gehad?
jah wel ongi gevoel achtig iets.maar sommige vrouwen die zwanger zijn hebebn dta ook dus kan nog alle kanten op.en natuurlijk laat ik het morgen weten.het kan zelfs zijn dat ik het vanavond neit hou en dan al test.ga dara niet vanuit.tegen die tijd ben ik mss al ongi. nog ene uurtje en ik ga anar de stad
Ik had gister echt het gevoel dat ik ongi ging worden, ook een soort band en krampen, maar nu geen last meer van en nog steeds geen duivels... Ik ben benieuwd of je tot morgen kan wachten Ik keek net nog een keer naar de test van vanmorgen en zag nu een heeeeeeeeeel vaag 2e lijntje, zou dat iets kunnen zijn?
@snip ja ik snap dat je t bijna nie meer vol kunt houde..zou ik ook hebbe! ik ken t nu al bijna nie meer volhoude en ik moet nog zeker 11 dage wachte ofzo Spannend meid! als je vanaaf test..ook nog ff late wete he @jewe ja ik wordt ook gek van me lijf hoor! :x Weet niet meer of ik op mezelf ken vertrouwe.. Maar dr zit niks anders op dan wachte helaas..
@marz Dus al een test gedaan vanmorge? en toen niks? Ja ik weet nie of dat wel geld zoveel uur later.. geen idee meid. Wat voel je op dit moment aan je lichaam dan?