Ja vanmorgen was ie negatief, maar misschien te vroeg getest... Ik voel van alles. steken in m'n buik, soms krampjes (soms ook helemaal niet), gevoelige tepels, veel plassen en ben erg moe...... Ga het over 2 dgn nog maar een proberen, als de niet komen
Nou Marz, je blijft de spanning er wel in houden zeg. Samen met Snippie. Ik hoop van harte voor jullie dat ie een posi test gaat geven.
Je zou zegge met jou symptone..dat het mischien wel raak is Want de meeste met gevoelige borsten of tepels,die zijn toch wel zwanger dan.. Ja meid ik weet t ook nie heel moeilijk..ik heb ook nog helemaal geen ervaring hoop t wel voor je!
Bij mij is het ook ronde 1....dus weet niet wat normaal is. Al weet ik niet of er een "normaal" bestaat, omdat het bij iedereen toch weer anders blijkt te zijn.. Ik weet in ieder geval wat jullie doormaken!
is ook ana me man hoor!als die liever hefet dta ik morgen test doe ik dat! Marz meid helaas geld hij dna niet meer.mss over een paar dagen nog enes proberen. er zit dnek wel hcg in je urine denk ik.
Maar hier kenne we tenminste lkkr tege mekaar aan prate over onze zenuwe voor t wachte met teste zoooo fijn!
Test je samen met je man of doe je het liever alleen snippie? Daar was ik al bang voor dat ie dan niet meer geldt.. Zaterdag maar weer een test halen, welke gebruik jij? kv?
ok dan Dan zal ik die aankomende week gaan hale..dan heb ik t maar vast in huis aangezien de kruidvat voor mij op 10 kilometer afstand ligt van me huis
haha ja inderdaad woon afgelege.. in een dorp.. met alleen een supermarkt hier..en we hebbe wel een drogisterij hier..maar daar werkt me eigen zus haha dus tsja dan weet die meteen waar we mee bezig zijn..en dat wille we toch nog ff voor ons houde alleen me oma weet t,maar die is dan ook al 82 jaar..
Bij ons ook alleen een supermarkt! Woon je in brabant? of ergens anders? Nee is niet handig om het dan bij de drogist te halen!
Ik ga ook voor die van Kv. Ik woon gelukkig in het centrum. Marz, ben jij ook een brabander dan? Ik wel in ieder geval. Brabant de gekste!
Nee woon in Friesland ben geboren in Den Haag. maar woon hier alweer 14 jaar..en opzich wel naar me zin hoor..vooral lkkr rustig voor kinderen Nee dus ik zit altijd gebonde aan de dichstbijzijnde stad en dat is dus 10 kilometer
Dat is idd lekker voor kinderen. Pffff bij mij nog steeds geen Ik check het ieder uur op de wc, hahaha erg eigenlijk! Wil geen hoop krijgen, want de kans is natuurlijk groot dat ik straks gewoon word.......