het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hmmm jah dan kan ik me heel goed voorstellen dat je nu weer zoiets hebt van het zal wel weer mis gaan.... Maar toch meid houd goede hoop, want ook voor jou kan het wel een keer goed aflopen. Ik duim in ieder geval voor je en hoop echt dat die rotduivels ver uit onze buurt blijven...

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    mijn moeder heeft voor mij 1 of 2 miskramen gehad (weet even niet meer of het nou 1 of 2 was) En na mij zowieso ook nog 1 miskraam en 1 doodgeboorte en vervolgens nog een gezonde 3-ling op de wereld gezet, wat ik hiermee wil zeggen is dat hoe vaak het ook mis gaat, het kan altijd nog een keer goed gaan! Maar ik begrijp je gevoel volkomen en dat de angst ook voorlopig nog wel even blijft hangen!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd. dat ze 9maanden op vakantie zijn.maar wat ik al zei.heb er geen vertrouwen meer in.dat het nu wel goed blijft gaan.

ik duim voor je!
    liefs

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames ik gaat richting bed.nog even xfactor kijken en dan slapen.ben echt moe!

liefs

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ snippie, Slaap lekker meid,En maak je niet te druk en positief blijven.

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ben je nog niet zo lang van de pil af?

als dat zo is hoor ik meerdere dames die zulke klachten hebben gekregen na dat ze gestopt zijn omdat je hormonen anders werken

liefs lisje

7. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Hoi Lisje,

Ja dat klopt,ik ben in jan gestopt met de pil toen ongesteld geworden en na een cyclus van 33dagen weer ongesteld geworden.Vandaar dat daar mijn banner op staat.Maar ik heb vorige week maandag mijn ei gevoeld vandaar dat ik nu denk dat ik rond maandag mijn ongi kan verwachten.Heb wel last gehad van het ontpillen en misschien nu nog wel?alleen is het zo dat ik al verschillende periodes heb meegemaakt dat ik pil vrij was(niet om zwanger te worden)en toen had ik totaal geen last van ontpillen en had ik netjes een cyclus van ong 28 dagen.Maar nu voel ik me dus echt anders,en het is de eerste x dat mijn (.)(.)zo gegroeid zijn.Spannend dus en er zit niks anders op dan afwachten.Heb totaal geen ongi gevoel maar het kan natuurlijk ook zo komen.Het is pas ronde 2 dus ik weet dat ik van alles kan verwachten nu maar net als alle meiden hier hoop ik gewoon dat ik ook zwanger mag worden.Hoop doet leven en kan niet meer doen dan afwachten en duimen.

knuf x

8. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Oja weet niet of je mijn vorige berichtjes heb gelezen maar heb dus meer klachten die kunnen duiden op een evt zwangerschap en of een aankomende ongi.....alleen wat ik nu voel is niet wat ik normaal gesproken voel als ik ongesteld moet worden,maar nogmaals ik zou niet de eerste zijn waar het lichaam anders zegt als dat er werkelijk aan de hand is.......

knufx

9. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0

oooh oke vandaar ja het lichaam kan je soms ook voor de gek houden hoor heb ik ook gemerkt ben nu 21 maanden van de pil af en had tot 19 maanden nergens last van altijd optijd ongi en ineens alles veranderd maar hoop voor jou dat je zwanger bent ;) ik zal meelezen voor alle uitslagen van jullie

liefs lisje

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je hebt ook mensen die niet eens in de gaten hebben dat ze zwanger zijn. Van de week mee gemaakt op het werk. Moesten met spoed allerlei dingen gaan bestellen. Ze was naar de dokter geweest omdat het allemaal rommelde in haar buik, bleek dus dat ze al een maand of 7 zwanger was. :confused: Ze had al een dochter van 15 en dit was zeer onverwachts voor haar. Dan sta je toch wel even met je bekkie open. ;)

11. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja raar he heb ook ooit zo'n verhaal gelezen vrouw was gewoon ongesteld en wist dus niet dat ze zwanger was snachts kreeg ze krampen en dacht dat ze moest poepen kwam er ineens een kind uit ging ze haar vriend roepen je bent vader hij geloofde het niet en ging verder slapen zij weer roepen kwam hij toch maar en ja hoor een baby volgende dag schoonmoeder werk op gebelt en gezegt dat ze was bevallen nou die geloofde het ook niet zeiden ja ze was niet eens zwanger enz enz bleek dat haar kindje richting haar rug groeide dus naar achteren ofzo en vandaar dat ze geen buik kreeg nou ik zou me een hoedje schrikken hahaha

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja vond het ook heel raar. Weet natuurlijk niet precies hoe het allemaal is gegaan bij haar, want ja je gaat die klant natuurlijk niet helemaal staan uitvragen. Maar vond het heel apart. Wij voelen nu van alles en bij elk pijntje en kwaaltje staan wij op scherp. Heel raar.

Lijkt me trouwens niet leuk, dat je al zoveel van je zwangerschap gemist hebt.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb toevallig gisteren een vrouw ontmoet met een schattig meisje. Dus ik maakte een opmerking over haar schattige dochtertje. Zegt ze: Ja dat was wel een verrassing? Ik vroeg Hoezo? Blijkt dat zij precies 3 uur voor de bevalling pas wist dat ze zwanger was. Zij was juist heel veel afgevallen door veel te sporten en dacht op een gegeven moment dat ze een blinde darm ontsteking had, zoveel buikpijn. In het ziekenhuis bleek dus dat ze geen blinde darm ontsteking had, maar aan het bevallen was....... :confused:

Ze had die ochtend nog 50 kilometer op haar mountainbike gereden! Was echt een heel normaal mens verder..... Echt een vreemd verhaal.

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames.
    hier gaan we ronde 13 in.
    ben gisteren ongi geworden.
    en zou ik jullie wat vertellen vind het niet eens erg!voel me er goed bij:D!
    nou dames fijn weekend.

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    vervelend snippie! ik ga voor je duimen deze maand!

@jewe, mijn neef en zijn (inmiddels) ex-vriendin kwamen er een dag van tevoren achter. ze was 'gewoon' ongi geworden en werkte in restaurant dus onregelmatige diensten en ze woonden 3 hoog zonder lift en sleepte elke dag haar fietsje mee naar boven en beneden en ineens zo'n buikpijn dat ze maar naar de dokter ging en andere dag werd hun dochtertje geboren....

maar even over het wachtbankje, ik zit er ook op! volgens mijn eigen berekening had ik gister ongi moeten worden en volgens die van de site is dat maandag... dus we hangen ertussenin!

veel sterkte iedereen!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je meid.maar wat ik al zei ik baal dus helemaal niet deze ronde:D!dat geeft het een goed gevoel!vind me nieuwe baan nu belangrijker dan zwanger zijn/worden

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Snippie, Ik snap het helemaal. Wij waren iets meer als een jaar geleden ook al bezig om zwanger te worden, maar door baanveranderingen en dergelijke het zwanger worden even op een laag pitje gezet. Dus toen ik die maand gewoon ongi werd, had ik er vrede mee. Het voelde beter om dat te doen op dat moment. Maar het deed me wel zeer. Nu gaan we er weer helemaal voor.

Succes met je nieuwe baan, meid! ;)

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je wel meid.en het doet me nog geen zeer.komt denk ook heb ook andere leuke vooruit zichten:D!zo gaan we eind april naar fantasia land in duitsland en keulen!en in juli naar michal jackson.dus voor mij kan 2009 al niet meer stuk:D!

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    bij zijn de duivels er al :( we lopen tegelijk snippie

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sjan balen zeg meid.veel succes in de volgende rond meid.jah lopen idd ongveer gelijk.
    het kan bij mij alleen zijn dat ik een dag eerder word.maar ach we zien het wel.veel succes

Deel Deze Pagina