jah das wel balen maarja heb nog iets om naar uit te kijken. een huis kopen! we hebben de koopakte al en onze bod is akkoord alleen nu nog op de hypotheek wachten! al vind ik het nog steeds erg hoor! jij ook succes meid je hebt een nieuwe baan? wat voor werk doe je? ik heb me werk ookpas 2 maanden
ik ga bij een buitenschoolse opvang werken! werk nu nog in de kinderopvang,maar heb het daar na een paarjaar wel weer gezien.en wil minder uur gaan werken.dus vandaar en buitenschoolse opvang leek me ook leuk.
Tja.. we gaan maar vrolijk door na twee dagen een rot humeur omdat ik weer ongesteld ben geworden.. arm ventje van me.. Verder gaat het goed hoor. Volgende week komt ons konijnenhok en die week erna onze twee konijntjes! Heb ik even afleiding van het zwanger willen worden hopelijk..
Ja wij vrouwe met al onze hormonen Maar een konijntje,dat is leuk! Lkkr mee knuffele enzo :d Wij hebbe een poes en een hond Nala de poes is 2 jaar en onze Golden retriever pup is net een half jaar,Kyara heet ze xxx
Die is zeker klein! @snippie en sjan jammer meiden dat jullie weer ongie zijn geworden. Ik zal deze ronde nog harder duimen voor jullie! Hier nog steeds niks.... geen spoor van die En voel me nog steeds aardig goed... Af en toe vlagen van misselijkheid, maar weet niet of dat wel wat betekent hoor! Liefs
lief van je meis!maar duim liever voor sjan!mijn tijd komt wel.ben nu even bezig met wat anders in mijn leven. maar dames zo op NEDERLAND 1 Kassa daar gaan ze het hebben over zwangerschapstesten!dus gaan ze vertellen welke goed zijn en welke niet!
Yes, weekend. Lekker weer thuis met de voetjes op de bank en de laptop op schoot. Zijn er nog spannende ontwikkelingen gebeurd? Iemand getest vandaag?
kruitvat test als beste getest, had het eigelijk wel verwacht. Vond het trouwens erg grappig dat die jongen een positieve test had? Voor mij is het duidelijk als ik ga testen, dan worden het de kruitvat testen.
jah idd kruidvat!en dat bewijst maar weer dat de dames zeggen dat die vaak vals testen niet klopt! wil niemand in de reden vallen maar toch!ze hebben heel veel testen getest namelijk
hebben ze gezeg dat de +test van kruidvat het beste is? nou ongelovelijk ik had namelijk ook een valse test van die
die hadden ze niet in de test pennel. ze hadden o.a digi indi van cb,matecare,rowan(ofzoiets),etos,senti,predi,kruidvat,aphotheek dus. en etos was als 2de
Leuk die test van kassa! Zie hier de volledige uitslag: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=4558337
Goedenavond dames! Hoe gaat t hier met iedereen? Vandaag nog mensen getest? En shit ik ben kassa vergeten te kijke.. Welke was nou t beste? Want ik heb net gister die van kruidvat huismerk gekocht,met zo een puppetje.. is die goed? Xxxx Diamaria