het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    skatjuh ik snap ut helemaal maar jah je komt er toch niet onderuit het is altijd of super of een teleurstelling meis succes hoor en ik hou het in de gaten wat er gebeurt hier ;)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou zeggen een streep is een streep. Ik zou na een paar dagen gewoon nog een testje wagen, misschien dat je HCG niveau weer wat verdubbeld is en je streep wat duidelijker is (of niet natuurlijk, maar daar gaan we maar niet van uit)

Veel succes meid. Zal voor je duimen dat je volgende test een dikke streep wordt. ;)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @sammie

een licht streepje op het moment dat je zou moeten aflezen is een STREEP! de hoeveelheid HcG verdubbelt iedere 2 dagen in het begin, dus voor de zekerheid zou ik morgen nog een testje doen!

Maar over het algemeen: als de controlestreep aanwezig is en je hebt een streep in het testvenster, hoe licht ook, dan maak je HcG aan en dat doe je alleen als je zwanger bent!

dus een voorzichtige JIHAA gefeliciteerd meid! zeker in combi met je (.)(.) hihi.

liefs

4. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Dankjewel meis,

tja dat is denk ik het beste wat ik kan doen....maar kan het ook zijn dat hij een lichte streep aan geeft maar dat ik niet zwanger ben omdat ik bv te veel hormonen in mijn lichaam heb?misschien domme vraag(sorry daarvoor)maar tis nog allemaal nieuw voor mij.Ik zou natuurlijk dolgelukkig zijn maar ik ben nu nog te onzeker en wil mezelf niet blij mk met iets wat er misschien helemaal niet is.

Ik wil over een dag of 2 een digitale test doen van zwanger/niet zwanger misschien dat die meer duidelijkheid geeft.(mocht ik niet ongi worden)of moet daarbij je hcg meer zijn als bij kv test?

Knuf x

5. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    @loesssie

Ik hoop het !enne voor jouw natuurlijk ook!

Mijn duimen draaien overuren op dit moment,en ik hou me altijd aan een ding vast........

HOOP DOET LEVEN!

knuf x

6. carolkk

carolkk Lid

9 mrt 2009
    52
    0
    0
    ik ben mee aan het duimen hoor voor jullie! :D

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ik weet niet of je hormonen slikt om sneller zwanger te raken, of dat je misschien pas nog zwanger bent geweest (tot 2 maanden voor nu). dan zou het kunnen dat je test misschien in de war is. In alle andere gevallen is het HcG gemeten met de kv test gewoon jouw eigen HcG... dus positief.
    Probeer het morgen nog eens, heb je hetzelfde resultaat, ga dan naar de HA. Hij heeft meestal niet zo'n last van onzekerheid. Al zal hij je vertellen dat je zelfs met zo'n licht postieve test nog steeds geduld moet hebben, al is twee keer + (positief) nooit - (negatief)

je hebt 14 dagen geleden je ei gehad, maar je hebt een langere cyclus... klopt je banner niet of heb ik verkeerd gekeken? En je (.)(.) waren de reden om er een zwangerschapstest tegen aan de gooien?
    Dan zit je nog voor de datum dat je eigenlijk kunt testen, vandaar dat het streepje licht is.

Maar nog maals: als je niet zwanger bent, maak je geen HcG aan, en in de pil zit dat goedje ook niet. dus een streep is nog steeds een streep...!

knuf trug!

8. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    thanks meiden! word ook beetje gek hier, maar het is fijn om mijn aandacht een beetje af te leiden door hier met lotgenootjes in het zelfde schuitje te zitten.

ik ben zo regelmatig ongesteld dat ik nu eigenlijk wel al zeker weet dat die duivels niet gaan komen, maar ik durf gewoon niet te testen. bang voor die teleurstelling...

iedereen veel sterkte en thumbs up!
    knuf

9. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @ muppet:

jij pendelt zei je? zou je dat miss ook voor mij kunnen doen? ben heel nieuwsgierig namelijk.... hoe gaat het eigenlijk in zijn werk?

liefs

10. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    ik ben naar ziekenhuis moeten gaan want ik kreeg een bloeding, en daarna op natuurlijke manier laten afkomen... en dan nog enkele keren op controle bij gyn of alles ok was

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik bedoelde een posi ovu test :)

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    zie lounge--pendelen voor de lijst :) pbtje sturen met je gegevens (naam/achternaam/geboortedatum) en je vraag :)

13. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Nee ik slik geen hormonen en ben nog niet eerder zwanger geweest.Dat mijn banner zo staat is omdat mijn laatste cyclus 33 dagen was dus daar heb ik mijn banner op aan gepast.

Ja ik ga er morgen gewoon nog een testje wagen als ik nog niet ongi ben.

Ja de (.)(.) was een van de reden dat ik heb getest.

En waar ik nog meer last van heb,

honger gevoel
    moe
    darmen tekeer gaan
    wit slijm
    steken in buik
    veel plassen(ook s'nachts)

en mijn emoties,normaal als ik ongi ben dan ben ik echt heel erg snel op mijn tenen getrapt en nu ben ik dus bij het rustige af.....

knuf x

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Ik was thuis en leek of ik ongesteld moest worden, alleen werd het steeds sterker en pijnlijker. Ik verloor bloed bij het plassen en toen raakte ik wel in paniek... Ik kon niet zitten of liggen, zelf een heet bad hielp niet tegen die krampen. Toen dacht ik: het is nu toch al mis, en heb een aantal sterke pijnstillers ingenomen en ben gaan slapen. Toen ik wakker werd moest ik naar het toilet en floeps.

Daarna was ik precies weer na 32 dagen ongesteld, alleen verloor ik bijna geen bloed.(Pas na een maand weer begonnenmet de pil.) Terwijl ik normaal hevig ongesteld ben. Dat heeft 3 maanden geduurd en toen ben ik bij de gyn beland, en een vaginale echoscopie laten doen. Ze zei dat ik een van de mooiste baarmoeders had die ze ooit had gezien (echt, wat moet je daar nou mee als je in de beugels ligt) en dat alles prima was. Ze raadde me aan te stoppen met de pil en te kijken wat mijn ongesteldheid zou doen. En ja hoor, daar was ie weer...

en nu zijn we bij dag 3... wachten wachten wachten... hebben jij ook zo'n zeer achterste van het zitten ...

hihi

liefs

15. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ow haha :D

Weet t niet helemaal meer op de dag zeker maar was geloof ik 20 en 21 februari. Toen heb ik ook geklust. Als ik op mijn gemiddelde af ga ben ik nu een week over tijd

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @ sammie

is je cyclus regelmatig? of heb je dat niet echt bijgehouden?

al die andere symptomen kunnen ook te maken hebben met de periode voor je ongesteldheid, alleen het feit dat je normaal snel op je tenen getrapt bent en nu niet (ik herken het op dit moment) is wel duidelijk.

Ben je ook eerder moe dan je normaal naar bed gaat? bij mij leken mijn oogleden ineens wel van lood toen ik zwanger was... maja... dat heb ik nu weer niet :( misschien nog te vroeg :)

en oh ja: meestal zijn die digitale testen toch van clearblue? ik denk niet dat die kv testen gevoeliger zijn dan die van clearblue dus daar hoef je niet mee te wachten. Wel verstandig om even een ander merk test te kopen!

liefs!

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    als ik het tel zit je op dag 24 na je ei.. dat is echt een heel eind en uitgaande van 14 dagen na je ei zit je nu al 10 dagen verder..
    Weet je al wanneer je wilt gaan testen?

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Als ik niet ongie word zat ik te denken aan zaterdag, dan zit ik op 47 dgn en dat heb ik nog nooit gehaald, nadeel is dat dan mijn vriend aan het werk is. Dus moet even kijken, of zaterdag of zondag

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    knap hoor dat je dat kunt zolang wachten!

Je moet maar even met je vriend overleggen wanneer het het beste is om te testen!

Heel veel succes iig meis!

20. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    @loesssie,

Over mijn cyclus kan ik niet echt oordelen want ben pas in jan gestopt met de pil,ben toen ongesteld geworden maar dat was natuurlijk niet mijn echte ongi.Daarna na een cyclus van 33 dagen ongesteld geworden(nog geen 3 dagen en heel weinig)Dat was 19feb.Wel moet ik erbij vermelden dat ik wel vaker met de pil gestopt ben(niet om zwanger te worden)en was mijn cyclus netjes rond de 28dagen.Had toen ook geen last van ontpillen.

Maar deze ronde voel ik me dus echt anders,ook het ongesteldheidsgevoel heb ik nu niet(vorige maand wel)En dat ik moe ben en dan ook echt moe is ook nieuw.Ik klap dan ineens in en kan mijn ogen dan niet meer open houden.

Normaal als ik ongesteld moet worden ben ik juist hyper,geen eetlust,erge buik en rug pijn,emotioneel,puist in mijn gezicht en geen last van mijn borsten(zijn nooit pijnlijk en of voller)En ik hoef dan s'nachts ook niet eruit om te plassen,oja en ik heb nu erge dorst en ik ben iemand die erg weinig drinkt.

Dus tja dit is echt nieuw voor mij en mijn vriend heeft ook zoiets van jeetje ben jij dit tas?bv gister weg geweest en mijn vriend had mijn id en we komen thuis en is mijn id nergens te vinden.Normaal gesproken schiet ik uit mijn slof,trek elke la open en ga net zolang zoeken tot ik hem vind en nu had ik zoiets van jammer dat ding kom wel weer een xx boven water.Begrijp je wat ik bedoel?hihi ben gewoon erg rustig en dit is echt nieuw voor mij.

Ga straks maar een test halen en dan morgen en of woensdag testen en dan zullen we wel zien hoe en wat.

Oja ook droom ik dit moment als een gek(ook nog nooit gehad)pffff

knuf x

Deel Deze Pagina