ik tel rustig af totdat ik ongesteld word de dag dat ik zwanger ben dan ik onze lieve heer echt op blote knietjes
Dag dames! We zijn weer een dag verder Allemaal weer een dag dichter bij het testen! Hoe slapen jullie? Ik heb al 3 nachten onrustig geslapen, eng en vreemd gedroomd.... waarvan 2 nachten dat ik 1 tot 3 x wakker ben geworden... poeh... vannacht ook weer zo'n enge droom... bah... Ik droom altijd veel maar deze 3 dagen waren toch echt anders. Ik word niet snel wakker van een droom... Groetjes Cynthia
hoi, ja ik heb hier ook last van, ik slaap al een week heel erg slecht. zie ieder uur voorbij komen. en dromen doe ik indd ook, heel vreemd van de week drie keer raar gedroomd en vanacht ook weer een hele bizarre droom. hoezo vraag je dit eigenlijk, zijn dit ook zwanger symptomen?
Nou... ik lees en hoor regelmatig dat zwangeren onrustig slapen, vaker wakker zijn en eng dromen... Vrijdag vertelde een collega die nu 12 weken zwanger is dit ook al! Dus ik vroeg het me af, hoe het bij jullie is Groetjes Cynthia (woei! zometeen Salsa dansen!)
ik kom er ook even bij zitten hoor.. heb net een aantal testen verkloot, kan ik nl erg goed en heb tergelijkertijd een nieuw voetbalboek voor mijn zoon ook verkloot door plaatjes scheef te plakken en zelfs 1 op de kop maar ik denk iig donderdag ongi te worden dan zetel ik me daarna wel weer op een ander bankje
Slecht slapen doe ik zeker.. niet leuk meer. ik wacht al ik tel mijn dagen af nog 5 dagen dan ik echo of mijn gevoel waar is 1e echo was onduidelijk maar die vrouw dacht van wel. er zat wat vocht in de baarmoeder en iets van vruchtzakje
hai. heb niet gekeken hoe lang jij nog moet wachten tot testen, maar ik heb dat ook wat jij omschrijft. Slaap nu 3 nachten al onrustig. Val wel snel in slaap, maar ben vroeg wakker terwijl ik uit mag en kan slapen! Donderdag was ik vrij en toen werd ik om 8:10 al wakker en normaal pas tussen 11:00 en 12:00. Die nacht ook heel veel en naar gedroomd. Ook ik droom altijd wel veel en heb ook periodes waarin ik veel nare dromen heb, maar nu al 3 nachten. Slaap ook heel onrustig en draai veel. Word steeds tussendoor wakker. Maar zal wel niks zijn.
Hey meiden, Ik kom er ook even bij zitten... Heb tussen vandaag en overmorgen mijn NOD..errug spannend dus! Dit is onze 1e ronde pas..dus verwacht er nog niet teveel van Heb wel 1,5 allemaal vage klachtjes gehad maar helaas voel ik nu niets, afgezien van steken in mijn zij en rug vannacht... Afwachten dus maar! xx
Hmm volgens mij klopt mijn banner niet.. ik had op 17 feb, een positieve ovulatietest..dus dan had ik die dag /nacht of de 18e mijn ei... dus dan is mijn NOD toch 2 maart of 3 maart? Staat wel geweldig hoor die banner met 1 dag overtijd! hihi
Ja dat weet ik dus ook niet.. mijn ongi is wel altijd heel regelmatig, dus dat is wel fijn! Maar zoals ik zei dit is onze 1e ronde pas... dus ja, weet dus ook niet hoe lang die periode precies is, misschien is het bij mij wel korter of langer.. ik wacht wel af!
Ohja, dat zei je inderdaad. Sorry. Lees allemaal berichtjes tegelijk haha. Als het je eerste ronde is dan kan je menstruatie ook pas na een paar weken of maanden komen. Ik zou dus pas testen over minimaal een week. Helaas lijken symptomen van een zw-schap heel erg op die van ongi. Hoop voor je dat je geen ongi krijgt maar een dikke tweede streep
@Lotte, Ik kan over 4 dagen testen. Ik zie dat jij over 2 dagen kan testen, spannend! @Anna... jij ook veel succes met testen en wachten! Groetjes Cynthia