Ik weet t maar durf niet. Ben erg bang dat t negatief is en dan weet k niet wat ik ga doen. zou ontroostbaar zijn en daar heb ik geen tijd voor. Ik heb 1 keer een cyclus gehad van 46 dgn, daar wil ik op wachten. Ik hoop pas te testen als ik minimaal op 47 dgn zit maar word wel steeds moeilijker
@ Skatjuh87, Jeetje, ik vind het knap dat je het zo lang kunt volhouden om niet te testen. Ik zou er denk ik al lang een testje tegen aan gegooid hebben. Succes meid!
jah meid respect! en jewe oh hier staat de tijd niet stil hoor! we gaan er nu voor de 13de maand voor! maar we hebben wel komt het nu niet dan komt het niet en komt het wel dan zijn we heeel erg blij!
hallo dames, ook ik schuif aan... nog 2 daagjes voor me om te testen... ik werd heel vroeg wakker vanochtend. terwijl ik laat sliep, en ben klaar wakker nu. gister hetzelfde. ze zeggen dat dat een "symptoom" is... we zien wel. hoe houden jullie je bezig tot de NOD dag? gr
ik zou egt dolgraag willen testen maar m`n angst wint het op t moment. Heb wel veel dingen die opmerkelijk zijn voor mij, mijn eetgedrag is heel anders, kan echt bunkeren terwijl ik een slechte eter ben. Kan niks op mijn buik verdragen, ben snel misselijk maar kan wel gewoon eten. Ik vloei heel erg. Voel me 20 kilo zwaarder en volgens mij klopt daar ook wel iets van. Van de 1 op de andere dag pas ik plots mijn ringen niet meer RAAR!
ja dat weet ik idd wel, kan er maar op 1 manier achterkomen. Het rare is dat ik nog nooit zenuwachtig ben egweest voor een test. Nog nooit zo erg in ieder geval. Vind het nu gewoon doodeng
Nou deze keer was ik er eigenlijk niet zo erg mee bezig had het druk en was dus niet veel op het forum..dan gaat de tijd toch wel wat snel..maar nu..pffffff weer zo langzaam wordt er gek van hahaha altijd de laatste week he..jij moet ook nog 7 daagjes wachten dus,,en heb je al iets anders gevoeld aan je lichaam?
als ie pos is wel ja. Als ie neg is ben k niezo vrolijk mee. En daar ben k bang voor. Volgens mij begin k dan egt te janken om nooit weer op te houden.
Meiden! Ik mag over 4 dagen testen en nog steeds geen spoor van me pijnlijke borsten te bekennen :S anders heb ik standaard Elke anderhalve week voor ongi gigantische pijnlijke borsten wat aangeeft dat me ongi komt maar nu!? Nergens last van ! zou het een teken kunnen zijn? liefs (K)
heeft er trouwens iemand ervaring met het testen overdag? weet dat ochtendurine het beste is maar heb wel eens gelzen dat het niet zo veel verschil maakt
in het gein van je zwangerschap wle hoor als je net overtijd bent.en anders idd maakt het niet zoveel uit.maar das op per persoon verschillend
sorry maar dat ben je toch ook als je ongi word?dus snap het niet zo?want bewijzen van spreken zou je dan nooit testen.ook al blijft je ongi uit.dus zou je het zo een paar maanden uit kunnen houden?uhmniet logisch toch?mijn mening hoor. ik snap dta je niet durft te testen.ben je wle eens vaker overtijd geweest?en wanneer had je dna zo'n lange cyclus ?als dat al lang gelden is.dan kan het echt haats niet dta hij nu were zo lang is hoor meid. maar je moet het zelf weten.je houd het zo wel lekker spannend.maar daradoor kan je ongi ook weg blijven?
denken jullie dat ik misschien nu al kan proberen te testen? ben zo zenuwachtig en denk niet dat ik kan wachten..
Hallo dames! Ik zit ook te wachten... morgen mag ik testen. Ik ben alleen zo bang dat mijn lichaam mij aan het neppen is. Ik ben bang dat ik het te hard wil. En dat mijn lichaam daarom zo gek doet. Hoe gek? Nou, ik heb sinds 4 dagen last van misselijkheidsvlagen. En ik heb nog geen last gehad van br verlies. Dat heb ik normaal altijd op de dag voor mijn ongi. En ik kon natuurlijk niet met mijn suffe kop wachten en heb gister een testje gedaan. Maar deze was negatief. Was er behoorlijk door van slag. Iedereen succes! Muurtje
Hoi perfectionn, Ik zou toch echt proberen te wachten. Je kan namelijk behoorlijk in de put raken als ie toch negatief blijkt te zijn. Terwijl je misschiem over n dag of wat wel een posietief krijgt op je staafje... Ik ga mij zelf zien bezig te houden met "nuttige"dingen doen. Zodat ik probeer mijn aandacht af te leiden van het zwanger willen zijn. succes!
een vriendin heeft me overgehaald. ik ga een test halen en dan doen wish me luck en duimen jullie mee :S
hoi muurtje dankje voor je reactie, ja ik wil ook heel graag wachten maar dat is ook zo moeilijk hihi.. en mn aandacht afleiden lukt me echt niet, als ik bijvoorbeeld tv kijk dan komen er alleen maar reclames voorbij over zwanger zijn en baby's GRRRR! haha.. jij hebt ook al getest lees ik....nog niet opgeven eh meid Hoelang moet je nog wachten voor je nod? xx