Skatjuh Succes! En Perfectionn, Morgen zou ik mijn NOD moeten hebben. En jij nog 7 dagen? En ik begrijp je helemaal. Het wachten... daar kan men helemaal gestoord van worden. En mij vallen ook allll die reclames op. Echt! Net als of ze die expres nu uitzenden! Hihi. Muurtje
okeyyy, en verder helemaal geen last van ongi verschijnselen? Ik hoop het voor je meid..ik duim voor je! uhm, nog 6 dagen dan is mn nod. Haha ja vreselijk he al die reclames pffff niet normaal..ja haha inderdaad net alsof ze het express uitzenden
en meid zolang je nog geen bloed verlies hebt is er hoop!sommie testen pas na 2weken overtijd positief.ik duim voor je! en mss was je urine niet goed genoeg. liefs
maar t kan nog. heb natuurlijk overdag getest en ben nog nie ongie dus er is nog een kleine kans. as k zaterdag nog nie ongie ben ga k nog n keer testen sòchtends
als je nog eens test dan die 2voor5die schijnen gevoeliger te zijn. sterkte! nu ga ik echt slapen.val hier bijna om liefs
K ga nu ff nie weer testen. Ga eerst gewoon afwachten tot t weekend of k dan wel ongie word. Zo niet doe k nog een test en anders vraag k wel om n bloedtest. Baal behoorlijk en zit al de hele tijd te janken. Voel me kl*te
meissie, niet doen komt allemaal wel goed..er is nog steeds hoop voor jou! en met al dat geduim komt dat vast en zeker wel goed. want op dit moment draaien mijn duimen overuren. kop op meid!
Hi, Ik ga voor je duimen meis, ik was de afgelopen dagen ook erg vroeg wakker en gewoon fit overdag.maar helaas vanmorgen ongesteld geworden.Ik ga voor je duimen!
hopen is iets wat je echt beter niet kan doen. Dan is de teleurstelling zo groot. Toch blijf ik wel hopen dat ik zaterdag nog niet ongesteld ben en alsnog een positieve test vast heb. Er gaan op het moment veel dingen fout in mijn leven, heb echt nergens een keer geluk mee dus dit zou echt super zijn. Dan kan er weer een lach af
Ik wil donderdagochtend teste, hopelijk blijven de duivels nog even weg dus. Ik durf niet te hopen maar toch, toch...... Wel gezellig hier op het bankje overigens Meiden ik duim voor alle testers, hopelijk heeft dit topic straks allemaal zwangeren erbij! (including me )