het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    @carolkk

Dankjewel meid! :)
    Ben nog nie weer naar de wc geweest..durf eigenlijk nie te kijken..
    Maarja zal straks toch een x moete plasse..dus hou jullie wel op de hoogte.. Ben wel beetje vedrietig dr van :cry: :oops:

xxxx

2. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    hee dames

nog steeds geen ongie hier. diamaria ik hoop dat de rooie duivels wegblijven, en ook natuurlijk bij de de andere meiden,

Ik heb wel last van mijn huid rond om de ogen het voeld schraal aan maar dat is het niet, is dat ook een teken?
    maar goed afwachten en succes allemaal

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    nooit eerder gehoord als teken helaas

4. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Dankjewel! :)

En dat met je ogen dat t schaal aan voelt..dat is denk ik geen teken...want ik heb dat ook al rond me ogen en dat heb ik al een jaar ofzo.. Maar hoe voel je je voorderest?

xxx

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het kan wle een teken zijn hoor dames.elke lichaam is anders!

6. carolkk

carolkk Lid

9 mrt 2009
    52
    0
    0
    ja dat is waar! we willen ook zo graag ;) :rolleyes:

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi ken het gevoel hoor!
    heb gisteren cursus babymassage gehad!en dacht meteen ohhh dat wil ik ook doen later bij me kindje:D!(was cursu van me werk:D)

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he lieve dames op het wachtbankje...

Mag ik me hier ook ff aanmelden om mee te kletsen?
    @diamaria.. roze vegen kunnen ook wat positiefs betekenen he! hoop het zo voor je!

Ik wacht en wacht ook... de dagen gaan soms traag, soms snel. Had wel een goed gevoel bij deze ronde... sinds een paar dagen na ei eigenlijk.
    Maar kijk nog ff de kat uit de boom hoor... we zien wel!

liefs

9. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    Hee hoi diamaria

ik voel wel dingen die kunnen wijzen op zwangerschap maar ja je weet het niet mijn borsten voelen wel anders aan en mijn tepels jeuken ook maar dat jeuk kan ook komen omdat ik twee stel nieuwe bh s heb gekocht dat heb ik wel eens vaker gehad. en voel wel rare steekjes in me onderbuik....

en jij voel jij je ook anders?

groetjes

10. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo,

Ik ben idd ook bang voor teleurstelling dit is voor ons ook de eerste serieuze poging! Nog even afwachten dus...

Groetjes Bolle Buik

11. carolkk

carolkk Lid

9 mrt 2009
    52
    0
    0
    pfff, ik moet steeds plassen :rolleyes:

wanneer wil je gaat testen @ Bolle buik?

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden hier nog steeds geen duivels, Zondag voor het laatst getest en was negatief en nu durf ik niet meer te testen.... Ik heb totaal geen ongikrampen waar ik normaal heel erg last van heb en afgelopen 2 avonden pijnlijke borsten en dan vooral rechter tepel die erg auw deed. Nog nooit eerder gehad, maar ik durf dus niet meer zo goed te testen!

Liefs

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Snap dat je nog niet durft te testen, want je bent nog niet lang gestopt met de pil he? Dan kan je cyclus helaas nog zo erg schommelen dat je gewoon nog even niet weet hoe en wat. Hoop voor je dat je wel zwanger bent. Wanneer denk je te gaan testen als je duivels niet komen?

14. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Ja moeilijk he om op je symptone af te gaan.. :D

Nou ik zit nu helemaal in spanning.. vanochtend naar de wc,en toen had ik dus een veeg bruin bloed :cry: dus ik helemaal in trane me vriend belle... maar nu steld t eigenlijk al niks meer voor..dus heb geen idee meer 8-[ maar ik denk maar ff helemaal niks meer.. :rolleyes:
    Heb totaal geen ongie krampe..dus das wel vreemd..en dat heb ik normaal altijd wel heeeeel erg!
    En trouwens die vage steekjes in me onderbuik heb ik ook nog steeds..dan weer links en dan weer rechts..
    Wannneer kun je testen?

xxxx

15. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    @ the Lady

Ja dankjewel voor je lieve opbeur bericht! :D
    Was ech geschrokt vanochtend.. :confused: maar heb toen een tapon in gedaan..en ging later op de ochtend weer plassen..zat wel wat aan me tapon,maar t was meer bruinig rest bloed ofzo.. (sorry voor de taal :oops: )
    En niks bij t plassen..en ook niet meer bij t afvegen.. dus heb mischien weer een beetje hoop.. :oops:
    Maar ik moet t toch echt afwachte helaas... wordt gek vandaag! :)

xxxx

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    jah we zitten hier dan ook op het wachtbankje ;) wordt maar lekker gek en hou het de komende uren:dagen in de gaten he! hoop voor jou dat het iets leukers mag zijn dan ontpillen!

Ik heb vandaag en gisteren veel spierwitte afscheiding... echt zo wit als papier... heb t'een en ander zitten opzoeken maar kan zowel normaal als zwangerschapssymptoom zijn denk ik.
    heb wel 'n lijstje met vage kwaaltjes maar ik bekijk het nog ff van een afstandje :)

liefs

17. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Ik hoop ook dat ik nog kans maak..we zullen zien!
    Wat voor vage kwaaltjes heb je nog meer dan?

xxx

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ik schrok me zonet dood toen ik voor de spiegel stond (half uur na duchen), er loopt een heel dikke ader over elke borst!
    Vanonder m'n tepel naar boventoe... ze staan zelfs zo dik dat ik ze voel als ik er met mijn vinger overheen ga!
    Dit heb ik echt NOOIT eerder gezien... en rond m'n tepel merk ik nu opeens zo een kringetje van witte stipjes...

arrghh nu verlies ik wel mijn kalmte!

diamaria... ik had de voorbije 3dagen:
    2x een vlaag onpasselijkheid
    1x bloedend tandvlees
    vroeg wakker deze ochtend terwijl ik echt een uitslaper ben en zat pas tegen half 1 in m'n bed
    die krampjes van de vorige dagen
    witte afscheiding
    hoofdpijn
    moe en dorstig

het is verloren... ik ben op één, twee, drie mijn kalmte kwijt :(

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    is vandaag je nod? Spannend hoor

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    neen meid, mijn nod is pas binnen 4 dagen..
    hoooooh zal wel weer kalmeren en afwachten... maar was echt geschrokken!

Deel Deze Pagina