het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    oh okee, snap jou banner niet echt haha. heb ook niet echt de moeite genomen om er goed naar te kijken ;)

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Ow wat veel symptonen meid! :D Spannend!
    Maar ik had dat dus zondag ook onder de douche dat van die anders..ik had t op me linker borst..en ook zo dik dus,en ook van boven tot onder mijn tepel..
    Maarja zelf weet ik t ook nie meer hoor.
    Ik zal voor je duimen! ;)

xxx

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    haha, ok, maar hij loopt ook zeker 1 a 2 dagen achter ;)

diamaria? echt meid? wat gek... jij bent gewoon hartstikke zwanger :)
    ( hihi en dan ik dus ook?!)

4. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Nou wat lief dat je dat zegt! :D
    Maar ik heb vanochtend immers die veeg bloed gehad..zal zo nog is kijke...maar ben zo bang dat die :evil: :evil: wel kome :cry:
    Heb ook gependeld..(als je weet wat dat is?) En die geeft wel aan dat ik zwanger ben..en de uitgerekend datum klopt dan precies enzo..

xxxx

5. Spanish

Spanish Niet meer actief

Nou meiden!

zaterdag heb ik mijn NOD en nog geen enkel spoor of bruin verlies (wat ik anders wel heb) te bekennen van de duivels. wat ik wel heb is ontzettend dik wit/geel slijm.

en wWat ik ook heb is het gevoel dat er een ballonetje oid in me buik zit vannochtend aan de rechterkant en op het moment aan de linkerkant.

6. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Nou goede tekens toch meid!
    Spannend hoor! Wanneer ga je testen?
    We duimen voor je! ;)

xxx

7. Spanish

Spanish Niet meer actief

Nou eerlijk gezegd durf ik zaterdag nog niet te testen
    bang dat het negatief is.

Dus denk dat ik maandags ga testen dan ben ik ook overtijd (mocht ik dan nog niet de duivels op bezoek hebben gehad). heb namelijk al 2v5 van de kruidvat, dus mocht ik het zondag alsnog niet kunnen laten :) heb ik ze bij de hand :)

en hoe lijkt het met jou Diamaria? jij mag ook al bijna testen hea?
    al last van symptomen?

liefs

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja, ik weet wat pendelen is :) tof dat jij dat doet! en nog toffer welk antwoord ie geeft!
    Nou diamaria, we kunnen enkel maar hopen he... en ze zeggen "hoop doet leven". ;)

En nja, ALS die :evil: zouden komen... moet je't positief proberen bekijken omdat dat dan wil zeggen dat je lichaam weer z'n natuurlijke gangetje aan het vinden is... er zijn immers ook dames die màànden moeten wachten op hun eerste ongi na pil en ik denk dat dat ook erg hatelijk is, niet?

*oeh! ik voel een krampje* :) ;)

9. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    @ Carolkk

Ik ga denk ik zondag testen.. Maar eigelijk wil ik wachten tot dinsdag maar ik ben bang dat ik dat niet vol hou..

En jij?

10. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Nou ik heb weer wat hoop..ging net plasse,en had niks geen rood of wat dan ook,ook nie bij t afvege! :D Dus er is zeker nog kans! :D

En inderdaad wat je zegt,als die :evil: :evil: wel kome..dan is dat tenminste wel allemaal in orde bij denk ik dan ja.. en ik mag ook helemaal nie klage.. :oops: het is nog maar de 1ste ronde! ;)
    En ik voel nu ook wel me onderbuik hoor..af en toe net een scheut na me rug... Spannend!
    Nou meid,ik ga zo,want heb examen van puppycursus :D onze golden retriever Kyara :D
    Ben dr vanaaf wel weer..en dan hoor ik wel of je nog wat heb gevoeld! ;)
    We duimen! ;)

Liefs,xxx

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ooh wat leuk!

en geef je pup een dikke knuffel van me... wat moet die mooi zijn! :)

tot later en HOOP ;)

12. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    @ carien 23

Nou ik ga zaterdag een testje dr tegen aan gooie..tenzij die :evil: :evil: door kome..
    Maar heb nog goede hoop :D En als die dan negatief is doe ik dr volgende week dinsdag nog 1 ofzo..
    Spannend! ;)

xxx

13. gimena

gimena Niet meer actief

nou jah zit wel een tijdje op me bank hoor!
    wil er nu wel eens af :(

14. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    hee dames wat spannend allemaal, we gaan zon beetje gelijk op haha

Diamaria wat goed dat de duivels toch niet zijn gekomen, geen bloed geeft moet he, heb net getempt 38.4 zit de hele week al hoog ik hoop dat dat een goed teken is. :)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    savonds tempen zegt helaas helemaal niks...

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    anja hoe hoog is je temp noraal en weet je zeker dat je niet ziek bent?hij is idd wle erg hoog zeg:D!
    ik duim voor je!en oja temp je wel s/ochtens voor dat je opstaat?en zelfde tijdstip?
    liefs

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oeps lotte is me voor en had niet goed gelezen.
    en wat wel zo is als hij bij mij s;avonds laag is is hij de volgende dag ook gewoon laag.
    dus kan wle kloppen hoor anje:D!
    ik hoop dta het nu raak si meid.zie dat je 16maanden bezig bent!poeh wat ene tijd meid

18. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    hee hoi het is 37.4 :oops: en smorgens is het ongeveer 37.8 37.9
    En ja wijhopen het nu ook dat het een keer raak is we zijn deze maand met ovutesten bezig geweest dus hoop dat het nu een keer is gelukt, ga ff bakkie doen ben er vanaaf wel ff weer

groetjes anja

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh oke:D!spannend zeg!ik zit weer een weke voor ei.ook al heb ik al een hele tijd (al2,5)steekjes en erg gevoelige borsten.
    raar lichaam!over een paar weken weten we weer meer.ik kreeg vandaag wel de opmerking naar me hoofd of ik zwanger was:S!

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben nooit aan de pil geweest! Ik heb de nuvaring gebruikt en het schijnt dat je dan juist veel sneller weer in een regelmatige cyclus zit!

Ik had zonet toch iets raars. Ik was eten aan het koken (spruitjes) en heel veel mensen vinden dat stinken of niet lekker, maar ik vind het altijd wel lekker ruiken, maar vanavond werd ik er een beetje raar van en ook van de schnitels die ik aan het braden was. Vervolgens gingen we eten en ik neem een paar happen en vond het gewoon echt niet lekker. Me vriend zei dat er niks aan mankeerde en net als anders smaakte. Ik heb het aan de kant gezet en heb maar even 2 crackers gegeten! Echt heel vaag.....
    Liefs

Deel Deze Pagina