Wat kan wachten toch frustrerend zijn Ik ben net mijn 8e ronde in gegaan en was er echt van overtuigd dat ik dit keer zwanger was, alle symptomen waren er, maar helaas.... Nu een nieuwe ronde met nieuwe kansen, jammer dat je er weinig tot geen controle over hebt.... Zit nu dus op het bankje te wachten tot mijn eisprong....
Nou ik ga er ook gezellig bij zitten... Als het goed is heb ik mijn eisprong inmiddels gehad :-s , maar ik voel dat nooit dus weet het niet zeker, maar we klussen gewoon door voor de zekerheid... En het is nog maar de 2e ronde dus weet me cyclus ook nog niet zeker. Nou ik wacht gezellig met jullie mee...
Ben er net afgevallen....aai Tot de volgende keer maar weer en meiden.....heel veel succes! let's keep our fingers crossed. Ciao bella's Judith
kom er ook maar bij zitten meiden dit is pas mijn 1e ronde ben in januari gestopt met de pil heb de eerste maand rustig aan gedaan maar mijn cyclus bleef het zelfde heb deze maand ovu testen gedaan mijn vriendin zweerde hierbij had vorige week dinsdag een dikke streep heb hoop ik goed geklust di en wo voor die tijd ook nog wel maar weet het niet precies meer heb wel allerlei pijntjes maar ben bang dat ik er teveel mee bezig ben en de pijntjes tussen m'n oren zitten heb nooit geen pijntjes gehad voor mijn ong dus weet niet wat ik moet denken aan de ene kant herinner ik mezelf eraan dat de pijntjes wel erg vroeg zijn dat het nog niet mogelijk is mar aan de andere kant is er hoop want we willen zo graag een kindje maar dus afwachten maar......
@ afteranne, balen meid. Wat een onzekerheid allemaal he. Hoop voor je dat die dondersteentjes helemaal niet komen.
ik kom er ook even bij zitten. Heb deze maand op het juiste moment geklust volgens de ovulatietest dus zit nu ook maar te wachten op de hopen natuurlijk dat ze niet komen
Nou dan kom ik er ook maar bij zitten hihi Wacht nu op mijn ongi, sinds ik gestopt ben heb ik zo'n lange cyclus..
Hoi meiden, ik wil ook op het wachtbankje! Oo wat duurt dat allemaal toch lang, en er vooral niet aan denken he. Nog effies en ik mag testen! Hope so. Greetz
Nou ik zou toch vandaag of morgen mijn NOD wel moeten hebben, maar nog niet ongi.. denk wel dat et komt want ik heb een beetje ongi krampjes.. we wachten af! x
@Elegance... tuurlijk kom er maar bij! @Anna123... Geen bloed geeft moed! @Tjessia.... Spannend hoor! Ik hoop dat je snel een positieve test zult hebben! En voor de rest... dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn! Is hhet niet deze ronde... dan maar de volgende Ikzelf heb vanmorgen getest, ik kon me niet meer inhouden. Helaas negatief Maar ik heb wel weer tevroeg getest... we zien wel weer... Groetjes Cynthia
Hier is altijd een plekje vrij! Zie ons allemaal zitten, zenuwachtig en benieuwd naast elkaar op het bankje
En ondertussen versloft het huishouden hier.... krijg je van al dat zitten op het wachtbankje Dames.... ik moet nu toch echt eens wat aan de was gaan doen hoor! Groetjes Cynthia
Beterschap En succes met huishouden... Ik moet eigenlijk aan het werk maar zit maar te neuzen op deze site. Heb 'm net drie dagen ontdekt! Pfff... ik kan ook niet wachten met testen. En dat terwijl 'ie bij mij toch echt nog niet positief zou kunnen zijn!