hee snippie ja je lichaam zit raar in elkaar ik al zo vaak gedacht zwanger te izjn maar steeds weer die teleurstelling. ik heb vanaf december een normale cyclus eindelijk, daar voor was ik soms zo 2 week overtijd, en steeds nega testen haah, maar goed we houden de moed er in dames!
oh das minder:S!ik heb gelukkig een regelatige cyclus!moet er niet aan denken om een onregelmatige te hebben!
Nou meid je hebt al wel heel wat symptomen goede tekens meis lukt het nog een beetje met het wachten? hihi ik heb ondertussen de duivels denk ik opbezoek gehad..pfffff eeerst heeeeeeel licht roze en daarna heeel erg donker :s terwijl ik hele rare ongibuikpijn heb... op naar ronde 8 wordt er zo moedeloos van.. ik hoop echt zo dat het raak voor jou is meid. ik duim me een ongeluk hier dikke kus
Nou onze pup is geslaagd voor haar examen! Van de 70 punten heeft ze dr 62! Ze was de hoogste van haar klasje! We zijn helemaal trots op dr! Nou en heb tot nu toe ook helemaal geen bloed meer gehad..geen veeg helemaal niks! Dus ben weer vol goede moet! En had toen ik me ging uitklede..hele gevoelige tepels..zelf ik kon dr nie aan kome.. zo spannend allemaal! En hoe voel jij je? En hoe gaat t met de andere dames hier? xxxxxx
Waw ! die hebben jullie alvast goed opgevoed Wat knap zeg... Voel me goed, blij wel al de hele dag een lichte, steeds aanwezige hoofdpijn... beetje vervelend maar ik neem niet graag pijnstillers enzo, hou ik niet van. edit: ik noemde je net Nienke, haha , beetje verstrooid dus
heb vanavond weer getest maar helaas weer negatief n vriendin heeft t idee dat mijn hcg spiegel heel laag is en dat ik daarom nie positest. Heb vorig jaar zomer dit alles ook gehad en heb toen waarschijnlijk een miskraam gehad, weet t nu eigenlijk wel zeker. Morgen de huisarts maar opbellen en vragen om een bloedtest. Zit nu op 45 dagen en dat is voor mij toch wel veel. pff dat wachten, hoop het zo
he dames, hier zijn de duivels weer tenminste dat denk ik ik weet het niet zeker, eerst was het heeeeeeel licht roze en daarna mega donker :S heb geen ongibuikpijn maar hele andere buikpijn....wat moet je ermee......
Hey! Ja verschillende symptone..vanochtend schrok ik me rot..had bruin bloed bij afvege..dus ik in tranen.. maar daarna was t ook de hele dag weg..ook niks gevoelt ofzo van ongie krampe! Dus denk dat t oud bloed was ofzo.. En vanavond had ik met t uitklede hele gevoelige tepels,kon ze zelf nie eens aanrake hihi. Maarja we wachte rustig af.. Wat vervelend dat je al ongie bent is t echt helder rood bloed dan? Ik snap dat je dr moedeloos van wordt..ik hoop dat t gauw anders voor je wordt! En wat je lief dat je voor me duimt! Duim ook hard voor jou hoor! Liefs,xxx
Ja goed he! Nah we hadden t ech nie verwacht hoor! Nou fijn dat je je goed voelt! Ik voel me voorderest ook goed gelukkig..alleen wel heel erg maagzuur! Maarja..van mij mag t wel al zondag zijn Heb je geen tijdmachine in de buurt? En trouwens ik ben ook al 4 dagen verstrooid hoor! hahaha xxxx
dat meen je meid? een goed teken dus en nu helemaal geen bloed meer? nee ik heb geen helder bloed... heeel donker lijkt wel donker bruin/zwart! en geen ongibuikpijn helemaal niet! dat is juist zo vreemd. mn borsten zijn ook aan het groeien dat zei mn vriend tegen me hihi helemaal in de 7e hemel jij hebt dus ook zere tepels....hier ook...hihi lief dat jij ook voor mij duimt dikke knuffel
Hee hoi in hoeveelste ronde zitten jullie dan? wij zijn nu in de 16e ronde en nu weer op het wachtbankje ik hoop het zo nou he, elke maand weer die teleurstelling, maar goed we houden de moed er in
Nee helemaal niks meer tot nu toe.. hopen dat t zo blijft! Nou ik had dus vanochtend t zelfde als jou hoor...donker bloed en totaal geen ongie pijn maar schrok wel natuurlijk en huile.. En ja ik heb ook hele gevoelige tepels nu..net of als ik dr aan zit of t tinteld ofzo..heel vreemd! hihi En tuurlijk duim ik hoop gewoon dat we allemaal goed nieuws kenne krijge! Dikke knuf trug! xxxx
agh meissie dat meen je niet ronde 16? :O:O:O ik gun het je van harte meid echt waar hoop echt dat het dan echt deze keer raak is... ik duim ontzettend hard..
ja laten we het hopen meid, ik heb nu nog steeds een klein beetje het kwam rond een uurtje of 4/5 vanmiddag..en nu met vlagen en rare buikpijn onbeschrijfelijk eigenlijk. zere tepels is echt wel een symptoom meid hihi.. ik hoop ook dat we allemaal goed nieuws kunnen vertellen hier voor jou zou het ook leuk zijn 1e ronde al dikke knuff