Wat denk je zelf dan...dat je wel ongie bent geworde? Ja is dat zo een duidelijk symptoon dan? Durf ech niks meer te denk hoor.. Ja zou er echt super blij mee zijn hoor,1ste ronde! Maar als t nie zo is,mag ik ook echt niet klagen..voor velen hier is t wel wat anders helaas.. Dikke knuf! xxx
wie heeft er na de vruchtbare dage zuur op zitten boeren? heb dit nu al 2 dagen wou wel graag willen weten hoe dat kan!?
Had een tijdje geleden last van het zuur. Heb er van over moeten geven. Was niet echt overgeefsel meer zuur. Echt vies. Paar dagen last van gehad en toen was het over. Vandaag tot 9 uur gewerkt, was gesloopt, ben blij dat ik even zit. Heb pijn in me rug en ben dood op. Gelukkig geen rozige afscheiding meer. Nog een paar dagen en dan kan ik testen.....En de tijd tikt langzaam verder....
ik ben net gaan douchen, en eerst even naar de wc had een inlegkruisje maar zat maar een klein beetje heel licht bruin ( lekker onsmakelijk haha) en bij het afvegen heel licht roze/rood en meer niet. en nog steeds geen gewone ongi pijn,,, ik weet eigenlijk niet of ik het als een ongi kan beschouwen,,wat denk jij? Mijn moeder die zegt dat ik ook gewoon ongi kan worden want dat had ze bij mij ook dat kan erfelijk zijn had ik gelezen. vorige maand dacht ik ook dat het raak was toen was ik 2 dagen ongi en meer niet maar wel ongipijn..en nu niet...Ohhhhhhhh ik owrdt echt gek..we wachten en wachten en wachten Ik hoor heel veel mensen om me heen die ontzettende last hadden van hun tepels en amper een bh aan konden zo zeer..dus ik denk het wel meid nee inderdaad ik baalde er ook ontzettend van dat het de eerste ronde niet raak was maar als ik sommige mensen hier zie die dan al zo lang bezig zijn.......... maar dan toch zou het wel heeeeel leuk zijn meteen de eerste ronde.. dikke kussss
jewe; ik duim voor je meissie nog een paar daagjes...spannnnnend hoeveelste ronde is het voor jou? xx
Al onze duimen draaien overuren deze weken. Hopen dat het allemaal helpt voor ons allemaal. @ Perfectionn: Klopt jouw banner niet? Of heb je hem al op de eerste dag van de nieuwe cyclus gezet omdat je denkt dat je ongi bent? Volgens mij is het misschien een innestelingsbloeding? Zal ook voor jou duimen dat het geen ongi is. We zijn een jaartje geleden al eens gestopt, toen 7 mnd bezig geweest. Toen weer een half jaartje aan de pil ( niet echt trouw, vergat hem wel eens een paar dagen achter elkaar. Oeps, maar niet heus!) En nu is het weer de 3e ronde en hopelijk is het deze maand Jackpot! Heb deze klachten eigelijk nooit gevoeld, dus moet zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig begin te worden.
schuif ook ff aan, haha. tot ik heb getest.. testen doe ik over een paar dagen! moet van me vriend w8en dus
Succes met wachten meid. Knap dat je het volhoud. Vind het echt een ramp dat wachten en me eigen lichaam vertrouw ik ook al niet. Word er helemaal zenuwachtig van... Maar meid veel succes met testen over een paar dagen, weet je al wanneer de grote dag is?
ik heb hem net veranderd voor de zekerheid, ik weet niet of ik ongi ben of niet..... ik moet pas over 3 dagen ongi worden eigenlijk , ik ben altijd op de dag dat ik ongi moet wordenmeteen ongi..daarom vind ik dit zo raar, ik denk geeen innestelling..ik weet het ook niet..zou dat kunnen? zo laat na je eisprong? hihi express? in die 7 maand is het dus niet gelukt..hmm...hopen dat het nu echt raak is voor je meid,,,ik zou ook zenuwachtig zijn hopen dat je snel een posi testje in huis hebt.. heb je veel symptomen? kussss
Heb gevoelige borsten niet overdreven gevoelig. Meer jeuk/steekjes af en toe. steekjes in me zij die van de ene naar de andere kant gaan. Me onderbuik vlak boven de schaamstreek is af en toe gewoon hard. ( weet niet of dat een zw kwaaltje is) En dinsdag nacht en woensdag af en toe wat licht roze veegjes en vandaag helemaal niks meer. In die 7 mnd geen een keer raak geweest. Moet zeggen dat we toen ook niet echt doelmatig hebben geklust in de vruchtbare periode. Had toen nog nooit van ZP gehoord, dus had er de balle verstand van. Sinds ik hier alles een beetje lees en mee praat snap ik het allemaal wat beter en hebben we deze rondes echt op de juiste tijden geklust. Ik hoop het echt, maar ja dat willen we allemaal wel en helaas hebben we het niet voor het zeggen. We kunnen alleen maar hopen.
Hey meid goeiemorge! Nou ja ik weet ook nie wat dat ken betekene...maar volgens mij ken je t pas ech mee telle als ongie,als t helder rood is..heb ik ook maar van horen zeggen hoor.. en ja ik wist ook nie wat dat van mij gister was..ben elke x nog wel bang hoor als ik naar de wc ga.. maar gelukkig nog niks En ja die tepels..voelt vanochtend nog steeds wel gevoelig..tintel als ik dr aan zit haha tsja moet toch ff elke x teste of t nog zo voelt Maar durf zelf nie meer ech wat te denke.. En trouwens dat jij geen ongie krampe voelt,dat had ik gister ook nie hoor.. dus dr is ech nog wel hoop voor je! Ja en ik zou ech zo super blij en dankbaar zijn mocht het nu raak zijn in de 1ste ronde! Ik test morgeochtend denk en dan nog dinsdag ofzo...spannend! Nou moet zo naar me werk. Dus tot vanavond! Trouwens hoe voel je je deze morge? Dikke kusssss!
@ Diamaria en Jewe, ow wat spannend voor jullie. Het lijkt er zo op dat het gelukt is ,doordat jullie zoveel kwaaltjes hebben! Ik duim vandaag weer verder voor iedereen. Ik heb zelf niet echt veel kwaaltjes geloof ik , soms een beetje zere buik, en opgezwollen borsten, maar verders niks. @ Bolle Buik, ik weet niet goed wanneer ik ga testen, het liefst wanneer ik echt overtijd ben. Maar misschien kan ik dat helemaal niet volhouden toi toi toi, voor iedereen vandaag
Kom er bij zitten Miss Dior. Wachten duurd lang he? We kletsen elkaar door de wachttijd heen. Nog 4 dagen tegaan......
Meiden 1 dag voor me nod! en nog geen duivels op bezoek gehad. Gister had ik veel wit slijm binnen in zitten ( sorry voor het rare vertellen geheh) me vriend heeft even gekeken. Zou het een goed teken zijn? en de linkerkant van me tepels er om heen wordt wat lichtbruin en de rechterkant er om heen is nog wat lichtroze. wat denken jullie meiden? liefs
Dat kan zeker een goed teken zijn. Wanneer ga je testen? @ Sunnyqueen, heb je al een test gedaan? Ben zo nieuwschierig...
Nou, Ik mag morgen testen. maar ben zo bang dat ik dan alsnog nega test. Dus denk! dat ik maandag ga testen als ik de duivels dan nog niet op bezoek heb gehad dan ben ik zeker overtijd. Vind het zoo super spannend! niet normaal! liefs
Jaaa Hoop het ook! in de 2e ronde werd ik ongi 1 dag voordat ik mocht testen dat was wel erg jammer! maar tot nu toe nog geen druppeltje van een duivel te bekennen Zou mooi wezen zo in het voorjaar @ Carol! jij toevallig al een testje er tegenaan gegooit? Liefs
nee nog niet, ik heb ze expres nog niet in huis gehaald. Maar vanavond ga ik! hopelijk kan ik wachten tot volgende week! Ik voel ook echt bijna niks, dus ga er maar niet vanuit! en het is pas de eerste ronde!